×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Modlin - pierwszy i ostatni raz!


Wykonując około 60 - 70 lotów rocznie, również z lotnisk niskokosztowych, stwierdzam, że Modlin to organizacyjna porażka. Od opuszczenia samolotu Ryanair do opuszczenia lotniska mija więcej czasu niż trwa sam lot! Po pierwsze pasażerowie są trzymani około 20 minut na płycie lotniska zanim mogą wejść do terminalu. Po drugie znikoma ilość kas parkingowych powoduje kilkudziesięcioosobowe kolejki. Po trzecie dwa szlabany wyjazdowe z parkingu, brak osobnej linii Kiss&Fly, brak obsługi na miejscu (choćby aby pomóc tym kierowcom, którym skończył się 10 minutowy czas na opuszczenie parkingu po wjeździe lub opłaceniu biletu) to totalna bezmyślność i brak życzliwości i zrozumienia potrzeb Klientów. Temu wszystkiemu towarzyszy SOL wyposażona w pałki typowe dla stanu wojennego lub tłumienia rozruchów ulicznych! Nigdy więcej Modlina!

16/05/2014 21:42,  
<>

gość_c185c - Profil
gość_c185c
  

  
ja korzystalem raz - tylko przylatujac do WMI i zastanowilo mnie czemu samolot parkuje tak daleko na plycie a potem zamiast nas pokierowac najkrotsza trasa do hangaru to robilismy jakies krete spacery. Dziwne to bylo. Wiecej razu nie mialem przyjemnosci sprawdzac i nawet nie mam nadal ;)
20/05/2014 14:04  

  
Ja nie lubie Modlina wlasnie za to.wyrzucanie paxow na dwor BEZ WZGLEDU NA POGODE czy pore roku. Przez to wlasnie sie przeziebilem, musialem brac wolne i mialem problemy w pracy (utrata premii). Ostatecznie "tanie" latanie okazalo sie bardzo drogie. Dlatego nie wyobrazam sobie wejscia do WMI kolejnej linii przed powiekszeniem terminala
17/05/2014 12:04  

  
Wykonując około 60 - 70 lotów rocznie, również z lotnisk niskokosztowych, stwierdzam, że Modlin to organizacyjna porażka. Od opuszczenia samolotu Ryanair do opuszczenia lotniska mija więcej czasu niż trwa sam lot!
Po pierwsze pasażerowie są trzymani około 20 minut na płycie lotniska zanim mogą wejść do terminalu.
Po drugie znikoma ilość kas parkingowych powoduje kilkudziesięcioosobowe kolejki.
Po trzecie dwa szlabany wyjazdowe z parkingu, brak osobnej linii Kiss&Fly, brak obsługi na miejscu (choćby aby pomóc tym kierowcom, którym skończył się 10 minutowy czas na opuszczenie parkingu po wjeździe lub opłaceniu biletu) to totalna bezmyślność i brak życzliwości i zrozumienia potrzeb Klientów.
Temu wszystkiemu towarzyszy SOL wyposażona w pałki typowe dla stanu wojennego lub tłumienia rozruchów ulicznych!
Nigdy więcej Modlina!
16/05/2014 21:42  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie