usuniety
2014-05-22 03:07
@greg0303: Dziękuję za informacje! Gdyby rozmowy o których piszesz się powiodły, to byłaby to wielka sprawa :)
greg0303
2014-05-20 19:53
@kitsune: Jeszcze nie podjęto ostatecznej decyzji w sprawie połączeń do Tajwanu. Obecnie Lufthansa prowadzi zaawansowane rozmowy z sprawie joint-venture z Air China i dalsza strategia na rynki chiński i tajwański będzie uzależniona od wyniku tych negocjacji.
usuniety
2014-05-09 17:58
OK, ale jakim sposobem będą latali do Tajwanu? Generalnie Chiny nie zezwalają liniom europejskim na takie loty, jako jedyne linie z Europy lata tam KLM, oficjalnie jako spółka córka KLM Asia.
greg0303
2014-05-08 01:35
Według niemieckiego przewoźnika mniej niż dziesięć A340-300 będzie miało zmienioną konfigurację wnętrz na niskokosztową. Lufthansa ma również zwiększyć swoją obecność na chińskim rynku.
interesujące. może przeanalizowali wyniki norwegiana i ocenili że to się może opłacać
greg0303
2014-05-02 17:12
Lufthansa planowała wycofanie tych maszyn ze swojej floty, ale postanowiono skierować je na trasy typowo turystyczne po zmianie konfiguracji wnętrz. Rejsy dalekiego zasięgu, które cechuje duża ilość pasażerów biznesowych, będą obsługiwały z Frankfurtu głównie A380/B747-8I, oraz z Monachium A340-600, gdyż A340-300/B747-400 nie będą oferowały klasy pierwszej na swoich pokładach.
usuniety
2014-05-02 15:46
Nie wiem czy Lufthanzie ten "model niskokosztowy" wypali jak chce na trasy low fares używać paliwożernych maszyn jak A340-300 i -600. Co innego jakby dali A330-200. Chyba, że chcą działać w cenach "dumpingowych" i tracić kasę zamiast zarabiać, to niech tracą.
greg0303
2014-05-02 04:08
Niemiecka Lufthansa ma nowe plany związane z flotą samolotów Airbus A340-300/600. W sezonie letnim 2015 roku maszyny serii 300 będą obsługiwały połączenia niskokosztowe (mała ilość miejsc w klasie biznes, maksymalna ilość w klasie ekonomicznej) do niektórych destynacji na Karaibach, w Indiach, Tajlandii i Tajwanie. Część maszyn serii 600 również będzie miała zmienioną konfigurację wnętrza (mniejsza klasa biznes) na trasach między innymi do Calgary i Las Vegas. Na rynku azjatyckim Lufthansa ma silną konkurencję w postaci przewoźników z Zatoki Perskiej.