Pisalem juz o tym pare miesiecy temu!W Zielonej Gorze z przyczyn oszczednosciowych jest montowany GASTD- GBAS system :) by lotnisko moglo nadal byc aktywne i speniac najnowoczesniejsze rozwiazania lotnicze dla statkow powietrznych wojskowych i cywilnych. LAAS i WAAS sa standardami , ktore wspieraja lotnictwo ukazujac nowe rozwiazania. Inwestycja w najnowsza technologie jest gwarancja sukcesu. Jesli Babimost aspiruje do bycia portem cargo i centrum logistyczn-uslugowym w alternatywie cenowej dla firm z Berlina to musi trwale podazac we wlasciwym , i strategicznym dla siebie celu ciaglej innowacji. " Nie od razu Krakow zbudowali"
Może pojawi się Ryan z lotami do STN? Może pojawi się też jakiś czarter w środku nocy?
Trochę to dziwne. Widać Zielona Góra ma duże przełożenie na PAŻP.
usuniety
2014-02-12 01:57
LOL. Lotnisko z jednym lotem dziennie do WAW będzie mieć ILS kat 2 a Balice drugiej kategorii od ładnych paru lat się nie mogą doprosić. Smutne...
greg0303
2014-02-12 01:47
Przewoźnicy nie będą już mogli narzekać na brak ILS Cat II. Może pojawią się nowe połączenia.
krzysiekl
2014-02-11 23:08
a pociąg do Wrocławia sie turla...
Podaję link do strony Lotnicza Polska.
zobacz link
2014-02-11
Pomiary Papugi na lotnisku w Zielonej Górze
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej wyposaża Międzynarodowy Port Lotniczy Zielona Góra - Babimost (EPZG)w ILS zdolny do pracy w II kategorii operacyjnej. W Zielonej Górze właśnie zakończyły się obloty słynnej Papugi.