×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Ciekawy artykuł o lataniu


Nie wiem dlaczego ale zniknął wcześniej wklejony link zobacz link

15/11/2013 13:10,  
<>

gość_63396 - Profil
gość_63396
  

  
klasy nie klasy, ceny mogą być bardzo różne....
19/11/2013 16:01  

  
@banan: a cóż to za klasy taryfowe masz w landrynie ;)
19/11/2013 14:47  

  
Wizz czy Ryan w ciągu jednego dnia bez problemu zrobią po 4 rotacje (czyli 8 lotów) na krótkich trasach, zaczynając o 6 rano a kończąc o 22-24. Na naprawdę krótkich trasach krajowych (tam gdzie transporrt naziemny kuleje) dałoby się zrobić nawet 5 rotacji na jednej maszynie. Zakładając 180 miejsc w samolocie i przyjmując obłożenie typu 90% daje to 1620 sprzedanych biletów - oczywiście w różnych klasach taryfowych
19/11/2013 14:18  

  
"O ile jeszcze niedawno tradycyjne linie wykorzystywały samolot jednego dnia do jednej podróży tam i z powrotem, tani przewoźnicy potrafią obrócić dwa razy." Wydaje mi sie ze jeśli mowa o trasach europejskich jest to więcej niż dwa razy...
19/11/2013 13:15  

  
można też odnieść wrażenie, że obecnie klasa biznes odpowiada kosztowo klasie ekonomicznej z czasów gdy ta byłą "bardziej luksusowa". no to..mocno naciąganie ale jednak coś w tym kierunku jest.....
19/11/2013 13:12  

  
@marcowy: mysle, ze Lot i pan Mikosz moga sobie rozwazac dowolne modele. A LO bedzie taki, jak sobie zazyczy inwestor ktory go wykupi (scenariusz pozytwyny) albo w koncu padnie.
19/11/2013 13:07  

  
a co do posilkow o ktorych pisza w tym artykule, to nic pewnego ze musza zniknac. Po pierwsze moze pojawiac sie opcja przedplacenia za posilek (a nawet za uslugi typu nieograniczona ilosc napoi) przy rezerwacji biletu, co w praktyce dziala tak samo jak gdyby bylo to w cenie. Dajac jednoczesnie mozliwosc rezygnacji. Po drugie czesc linii moze jednak nie isc ta droga. Wydaje mi sie ze zapewniajac posilek dla kazdego mozna obnizyc sumaryczne koszty, w porowaniu z posilkiem tylko dla niektorych, zwlaszcza jesli nie ma wersji rezerwacji posilku przy zakupie biletu.
19/11/2013 13:04  

  
teoretycznie wszystko mogą sprzedawać nieco w stylu low cost. np. nie chcesz bagażu rejestrowanego? zaznaczasz to przy rezerwacji i cena ulega niewielkiemu obniżeniu.
19/11/2013 12:58  

  
interesujące i prawdziwe, szczególnie jak widzimy w którą stronę rozwija się LH: doloty do hubów pozostają jako LH, natomiast wszystkie inne sprzedawane są jako lowcost. Szkoda że LOT rozważa tylko model hubowy jako swoją przyszłość.
19/11/2013 12:53  

  
Nie wiem dlaczego ale zniknął wcześniej wklejony link
zobacz link
15/11/2013 14:58  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie