×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Asiana Airlines rejs 214


gosc_5eb5
gosc_5eb5
Nowe fakty/spekulacje na temat przyczyn wypadku Boeinga 777 Asiana Airlines w San Francisco pojawiły sie niedawno. Informował o nich miedzy innymi nowojorski The Wall Street Journal (WSJ). Jeden z pilotów powiedział zaraz po zdarzeniu, że jego zdaniem system automatycznej kontroli predkości (tzw. auto-throttle) nie działał prawidłowo. Opisał to jako wrażenie, że silniki nie otrzymują sygnałów o zwiekszeniu mocy. Według tej teorii mogło nastąpić samowyłączenie tego systemu, co podobno zdarzało sie wcześniej w maszynach B737, B757 i B767. Linie Asiana Airlines wierzą swoim pilotom i chcą, aby komisja śledcza przyjrzała sie dokładniej systemowi kontroli predkości w tej maszynie i zapisom parametrów lotu oraz pracy automatycznego pilota. Zdaniem niektórych śledczych system kontroli predkości mógł być tylko przygotowany do włączenia, to znaczy być w pozycji "uzbrojony" (ang. armed), a nie być w pełnym użyciu (ang. engaged). Nastepna runda przesłuchań zaplanowana jest na początek listopada tego roku.

09/10/2013 17:53,  
<>

gość_16bfa - Profil
gość_16bfa
  

gosc_5eb5 - Profil
gosc_5eb5
  
Nowe fakty/spekulacje na temat przyczyn wypadku Boeinga 777 Asiana Airlines w San Francisco pojawiły sie niedawno. Informował o nich miedzy innymi nowojorski The Wall Street Journal (WSJ). Jeden z pilotów powiedział zaraz po zdarzeniu, że jego zdaniem system automatycznej kontroli predkości (tzw. auto-throttle) nie działał prawidłowo. Opisał to jako wrażenie, że silniki nie otrzymują sygnałów o zwiekszeniu mocy. Według tej teorii mogło nastąpić samowyłączenie tego systemu, co podobno zdarzało sie wcześniej w maszynach B737, B757 i B767. Linie Asiana Airlines wierzą swoim pilotom i chcą, aby komisja śledcza przyjrzała sie dokładniej systemowi kontroli predkości w tej maszynie i zapisom parametrów lotu oraz pracy automatycznego pilota. Zdaniem niektórych śledczych system kontroli predkości mógł być tylko przygotowany do włączenia, to znaczy być w pozycji "uzbrojony" (ang. armed), a nie być w pełnym użyciu (ang. engaged). Nastepna runda przesłuchań zaplanowana jest na początek listopada tego roku.
09/10/2013 17:53  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie