×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Zagubiony bagaż - AirBerlin


gosc_b0b8
gosc_b0b8
Wybralismy się z mężem na pare tygodni na Majorkę i wszystko byłolby idealne, gdyby nie fakt, że airberlin zgubił jeden z naszych bagaży, w którym znajdowały się wszystkie nasze ciuchy (w drugiej walizce był tylko sprzęt do nurkowania). Problem tkwi w ich obsłudze klienta. Nie otrzymaliśmy żadnych informacji o bagażu, żadnych przeprosin, ani zwrotu pieniędzy, które wydalismy na nowe rzeczy. Z tego powodu mój mąż zadecydował uprzykrzyć im trochę zycie i na tyle ile jest w stanie, popsuć ich image w mediach. Oto, jak zakończył sie nasz spór z liniami AirBerlin: zobacz link

07/10/2013 13:11,  
<>

gość_16bfa - Profil
gość_16bfa
  

  
Basel-Krakow via BERLIN .,.,Jak sie okazalo w KRK bagaz zostal gdzies na TXL..Pani w okienku jak sie okazalo byls bsrdxo doswiadczona w tym temacie powiedziala tak,, nie radze szarzowac z wydawaniem pieniedzy w 1 dzien na zakupy i hotel poniewaz ciezko bedzie odzyskac wydane pieniazki.Co to znaczy-pytam.. Pani odpowiedziala ze max 100euro jest w granicach rozsadku .,,Mowie ok.,, nie jestem wymagajacym klijentem i nie sypiam w 5* hotelach (jestem z WROCKA) zostalem na noc w KRK ., kupilem podstawoe przybory aby doczekac do nastepnego dnia pozbieralem rachunki i nastepnego dnia pojechalem do domu,3dni pozniej dzwoni Pan ktory oznajmil ze ma bagaz .Spytal gdzie ma go dostarczyc .Podalem adres i wraz z bagazem dostalem do wypelnienia dokument na podstawie ktorego moglem starac sie o odszkodowanie,Po 4 tyg. otrzymalem zwrot wydanych pieniazkow w KRK tj, okolo 160 euro bez zadnego problemu po otrzymaniu rachunkow przez AIR BERLIN
10/10/2013 07:06  

gosc_b0b8 - Profil
gosc_b0b8
  
Wybralismy się z mężem na pare tygodni na Majorkę i wszystko byłolby idealne, gdyby nie fakt, że airberlin zgubił jeden z naszych bagaży, w którym znajdowały się wszystkie nasze ciuchy (w drugiej walizce był tylko sprzęt do nurkowania). Problem tkwi w ich obsłudze klienta. Nie otrzymaliśmy żadnych informacji o bagażu, żadnych przeprosin, ani zwrotu pieniędzy, które wydalismy na nowe rzeczy.
Z tego powodu mój mąż zadecydował uprzykrzyć im trochę zycie i na tyle ile jest w stanie, popsuć ich image w mediach.
Oto, jak zakończył sie nasz spór z liniami AirBerlin:

zobacz link
07/10/2013 13:11  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie