i jaki był wynik ? Ostatnio nad tym myśłałem czy w przypadku odwołania ich lotu po prostu kupić coś innego i polecieć - bo wiadomo że tego nie zaproponują
w Locie nie. Takie numery robiłem w Ryanie i w EasyJecie
banan: a masz to przetrenowane ?
nie przyjmuj zwrootu i kup bilet u innego przewoznika po drozszej cenie a fakture wyslij Lotowi do zaplaty - tylko obawiam sie ze czeka.cie dluga walka
nie przyjmuj zwrootu i kup bilet u innego przewoznika po drozszej cenie a fakture wyslij Lotowi do zaplaty
gosc_fa27
2013-09-14 09:35
Lot odwołał kilka tras w sezonie zimowym i próbuje naciągnąć pasażerów na dodatkowe koszty. W moim przypadku stwierdził, że nie mogą mi przebukować na inny lot odwołanego odcinka gdyż... na innych lotach nie ma takich samych klas rezerwacyjnych. Podobno taka jest wewnętrzna procedura. Zapominają, że zgodnie z art 8 rozporządzenia to pasażer decyduje o tym czy wybiera zwrot czy przebukowanie... Co więcej , pan z call center " poradził mi, że najlepiej będzie jak oddadzą mi pieniądze a ja sobie za tę samą kwotę kupię nowy bilet u innego przewoźnika. Nie sądzę, żeby nie wiedzieli, że kupno biletu na jeden odcinek w jedną stronę to wydatek wielokrotnie wyższy niż zwrot. Tak więc sprawa klasyfikuje się do karnej jako zmuszanie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem. To skandal, że tak postępuje państwowy przewoźnik mając za nic przepisy prawa!