×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Lot próbuje oszukiwać pasażerów


gosc_fa27
gosc_fa27
Lot odwołał kilka tras w sezonie zimowym i próbuje naciągnąć pasażerów na dodatkowe koszty. W moim przypadku stwierdził, że nie mogą mi przebukować na inny lot odwołanego odcinka gdyż... na innych lotach nie ma takich samych klas rezerwacyjnych. Podobno taka jest wewnętrzna procedura. Zapominają, że zgodnie z art 8 rozporządzenia to pasażer decyduje o tym czy wybiera zwrot czy przebukowanie... Co więcej , pan z call center " poradził mi, że najlepiej będzie jak oddadzą mi pieniądze a ja sobie za tę samą kwotę kupię nowy bilet u innego przewoźnika. Nie sądzę, żeby nie wiedzieli, że kupno biletu na jeden odcinek w jedną stronę to wydatek wielokrotnie wyższy niż zwrot. Tak więc sprawa klasyfikuje się do karnej jako zmuszanie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem. To skandal, że tak postępuje państwowy przewoźnik mając za nic przepisy prawa!

14/09/2013 09:35,  
<>

gość_6fd1c - Profil
gość_6fd1c
  

  
i jaki był wynik ? Ostatnio nad tym myśłałem czy w przypadku odwołania ich lotu po prostu kupić coś innego i polecieć - bo wiadomo że tego nie zaproponują
17/09/2013 09:35  

  
w Locie nie. Takie numery robiłem w Ryanie i w EasyJecie
17/09/2013 09:28  

  
banan: a masz to przetrenowane ?
17/09/2013 09:22  

  
nie przyjmuj zwrootu i kup bilet u innego przewoznika po drozszej cenie a fakture wyslij Lotowi do zaplaty - tylko obawiam sie ze czeka.cie dluga walka
14/09/2013 14:33  

  
nie przyjmuj zwrootu i kup bilet u innego przewoznika po drozszej cenie a fakture wyslij Lotowi do zaplaty
14/09/2013 14:32  

gosc_fa27 - Profil
gosc_fa27
  
Lot odwołał kilka tras w sezonie zimowym i próbuje naciągnąć pasażerów na dodatkowe koszty. W moim przypadku stwierdził, że nie mogą mi przebukować na inny lot odwołanego odcinka gdyż... na innych lotach nie ma takich samych klas rezerwacyjnych. Podobno taka jest wewnętrzna procedura. Zapominają, że zgodnie z art 8 rozporządzenia to pasażer decyduje o tym czy wybiera zwrot czy przebukowanie... Co więcej , pan z call center " poradził mi, że najlepiej będzie jak oddadzą mi pieniądze a ja sobie za tę samą kwotę kupię nowy bilet u innego przewoźnika. Nie sądzę, żeby nie wiedzieli, że kupno biletu na jeden odcinek w jedną stronę to wydatek wielokrotnie wyższy niż zwrot. Tak więc sprawa klasyfikuje się do karnej jako zmuszanie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem. To skandal, że tak postępuje państwowy przewoźnik mając za nic przepisy prawa!
14/09/2013 09:35  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie