greg0303
2013-08-28 19:36
Z mojego doswiadczenia musze rowniez potwierdzic, ze personel pokladowy PLL LOT prezentuje mocno zroznicowany poziom. Kilka rejsow na trasie JFK-WAW tuz przed Swietami Bozego Narodzenia bylo super doswiadczeniem i od momentu wejscia na poklad samolotu czulem sie jakbym juz byl w Polsce. Pare razy kiedy moimi towarzyszami podrozy byli obywatele innych krajow uprzejmosc i profesjonalizm personelu pokladowego pozostawialy wiele do zyczenia.
gosc_4f28
2013-08-28 11:02
LO 027 z JFK którym wczoraj przyleciałem do WAW to dowód na konieczność wymiany części personelu pokładowego, szczególnie tej z większym stażem pracy. Tak niesympatycznego traktowania pasażerów dawno nie widziałem, a latam średnio raz na tydzień! Dodatkowo słowa Pana Kapitana, który tłumaczył 4 godzinne opóźnienie cytuję "Te samoloty nie latają tak jakbyśmy chcieli żeby latały" można potraktować jako wyraz braku zaufania do maszyny, którą lata. Panie Prezesie - trzymam kciuki za zmiany, ale żaden najlepszy Dreamliner nie da pasażerom tyle radości z podróży co profesjonalny i miły zespół na pokładzie. A tego w locie LO 027 zabrakło.