bardzo jest niezdrowa sytuacja na polskim niebie - PPL rządzi LOT-em i Eurolotem jak chce , ponieważ jest teoretycznie dochodowy - pozostałość po komuniźmie w Polsce przejęła państwowy majątek i się go trzyma , wykorzystując pozycje stolicy . Wszystko co się da państwowego trzeba sprywatyzować - nawet gdy jakieś linie kupią LOT - to w warunkach zdrowej konkurencji i związków zawodowych załamią się , że w Polsce tak ciężko - a dlaczego takie opłaty w PPL ??
no wiem wkurzylem sie na eurolot kiedy skasowali KRK-POZ. W Polsce bardzo przydalby sie low-cost oferujacy trasy krajowe tak jak to dziala w krajach zachidniej europy
do banan86 - Eurolot to też następna warszawska linia lotnicza - nigdy nie poleci z Łodzi , tak jak LOT - po prostu układy , zacofanie , stagnacja , pensje co miesiąc , dojenie państwowych pieniążków , lobbowanie , itd , itp
natoomiast uwazam ze skoro dotujemy FRance to tym bardziej Eurolot powinien dostac dotacje na rozwoj polaczen miedzymiastowych
pikol: LOT jest WARSZAWSKA linia lotnicza, nie polska
Jak państwowe linie lotnicze (bankruci zresztą) LOT i córka Eurolot mają czelność w porozumieniu z PPL tworzyć i dotować jakiekolwiek połączenia . Dziwię się , że nie sprzedano tych pokomunistycznych tworków już dawno , kiedy były coś warte , a teraz doją nadal państwo w imię spokoju społecznego - po prostu brak jakiejkolwiek świadomości ekonomicznej ciemnogrodu