×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


eSky


Ich bannery są praktycznie wszędzie, ceny lotów podawane na portalu niebezpiecznie (i niewiarygodnie) niskie. Chodzi mianowicie o portal e-sky. Ta niesamowita łatwość budzi moje wątpliwości, więc tutaj chciałabym zapytać: jakie są Wasze opinie? Czy ktoś już rezerwował lot za ich pośrednictwem? Można im zaufać?

10/03/2013 23:27,  
gość_7973b - Profil
gość_7973b
  

  
Dzień dobry,
prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy: zobacz link wybierając odpowiednią kategorię i temat. W treści wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia. Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
2 dni, 17 godzin temu  

gość_872cf - Profil
gość_872cf
  
Jak się można z nimi skontaktować? Próbuję wysłać wiadomość przez formularz i za każdym razem wyświetla się informacja że nie udało się wysłać.
4 dni, 18 godzin temu  

gość_ac96a - Profil
gość_ac96a
  
Witam, ja rowniez kontaktowałam się za pośrednictwem email z biurem obsługi esky. Teraz dostałam wiadomość że mam wypełnić formularz reklamacyjny jednak na stronie nie mogę go znaleźć. A tylko w ten sposób mogę ubiegac się o zwrot kosztów za odwołany lot gdyż nie jestem zainteresowana voucherem.
Mój numer zamówienia 94495744.
Prosze o pomoc.
14/04/2020 14:39  

  
Do: gość_9ec7d

Dzień dobry,
Uprzejmie informujemy, że decyzją linii lotniczej, nie decyzją eSky, został przyznany Pani voucher. Jesteśmy w całości uzależnieni od decyzji linii - działamy wyłącznie zgodnie z ich wytycznymi. Niektóre z regulacji przewoźników, zwłaszcza w obliczu nadzwyczajnej sytuacji, decydują o przyznaniu voucherów do wykorzystania w przyszłości, tak jak w tym przypadku miało miejsce.
Pozdrawiamy,
01/04/2020 15:32  

  
Do: gość_f5ce8

Dzień dobry,
Pani Halino, sprawdziliśmy w Biurze Obsługi Klienta i uzyskaliśmy informację, że wysłane zostały do Pani dwie wiadomości: 23 i 24 marca. Przekazaliśmy prośbę o ponowny kontakt z Panią. Bardzo prosimy sprawdzić skrzynkę SPAM. Cieszymy się, że tyle lat z nami Pani podróżuje i mamy nadzieję, że w przyszłości to się nie zmieni.
Pozdrawiamy,

01/04/2020 15:25  

gość_9ec7d - Profil
gość_9ec7d
  
Oszuści, zakupiłam bilety, a lot się nie odbył. Próbuję się kontaktować z eSky, ale jedyny kontakt możliwy jest przez messengera. Firma informuje, że nie mogę odzyskać pieniędzy, a jedynie voucher, mimo, że lot się nie odbył, bo linia dodała teraz taką informację na stronie KILKA DNI PO TYM JAK KUPIŁAM BILET. Pośrednik miał chronić i dawać gwarancję, a są tylko problemy. Więcej można zdziałać kupując bilety bezpośrednio od linii. Uchylają się od oddania pieniędzy mimo, że to niezgodne z prawem, o czym informuje Urząd Lotnictwa Cywilnego. Polecam walczyć z tymi oszustami, bo jest to jawne łamanie prawa. Najgorszy pośrednik jakiego znam. Nigdy nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta. Nigdy nie skorzystam z ich usług i odradzam to każdemu.
01/04/2020 14:16  

gość_f5ce8 - Profil
gość_f5ce8
  
pisze-wypelnial formularz od dnia 19.marca 2020 do ESKAY.
Powod-zwrot za bilet .CORONA VIRUS
Trasa-FARO DO DUSSELDORF dnia 29.03.2020 Bilety dla czterech osob.
Numer zamowienia-poprawny
numer ubezpieczenia-poprawny-
wypelniam formularze co pare dni i wysylam zgodnie ze wszystkim RZADANIAMI w formularzu-Jest odpowiedz; ze wiadomosc jest wyslana.
Robie zdjecia z ekranu tj.z wypelnionego formularza.
DO dzisiejszego dnia nie mam zadnej odpowiedzi.30.03.2020.
Z uslug tego biura eskay korzystalam dlugie lata...nie pamietam ile okolo 10 lat.
Bylam zadowolona zawsze .
Co sie stalo...w tej strasznej dla wszystkich sytuacji???
Czy nawet nie obowiazuje ESKAY zadna odpowiedz??? zaden paragraf??? zadna odpowiedzialnosc????
Jezeli firma juz splajtowala-zbankrutowala, to tez nalezy sie nam wiadomosc...i co dalej?
Tutaj
juz nikogo nie obowiazuja zadne przepisy?i juz nigdy nie bedziemy mogli korzystac z ofert tego biura?chyba ze zmienia nazwe??i dalej beda KPIC SOBIE Z KLIJENTOW?
-przepraszam za literowke.
z szacunkiem do poszkodowanych.
HALINA PRZYBYSZ
wkurzona za obsluge przez biuro eskay


30/03/2020 13:03  

gość_1ded5 - Profil
gość_1ded5
  
Ja mam podobna sytuacje jak pan co mial bilet lot do jordanii. Na str wizzar moj lot jest odwolany a na str esky pokazuje ze lot sie odbedzie. Wyslalam do nich zgloszenie, tak jak pisze na ich str I nic. Chce odzyskac swoje pieniedze.
30/03/2020 00:33  

gość_fd666 - Profil
gość_fd666
  
To wszyskto prawda .
Ale jest nadzieja - coronavirus was wykosi i pójdziecie z torbami - tego wam życzymy

Kochami klienci
27/03/2020 22:31  

gość_aa707 - Profil
gość_aa707
  
Wiem ,że odwołano mój lot do Jordanii. Wszyscy moi znajomi z Anglii dostali maile o odwołaniu lotu a na stronie eSkay rezerwacja nadal jest potwierdzona . Dostałam od RYANAIR informacje by wejść na meila ale tam nic nie ma .
12/03/2020 20:15  

gość_7d1ae - Profil
gość_7d1ae
  
MASAKRA!!!!! Brak kontaktu poprzez formularz, proszenie się o bilety, a do tego prowizja za nic! NIE POLECAM!!!!!!
I ta odpowiedź przez boota.... OMIJAĆ!!!!!
03/02/2020 15:02  

gość_7d1ae - Profil
gość_7d1ae
  
Niestety problem z kontaktem! Nie piszcie, że nie możecie zidentyfikować ludzi i problemów, bo wystarczy wejść na skrzynkę odbiorczą i odpowiedzieć na maile! Wysyłałem też przez zakładkę kontakt i niestety odpowiedzi brak!
Dział reklamacji, no cóż, ma 30 dni na odpowiedź, ale czy coś wnoszącą, to już inna sprawa.
Jeśli chcecie pozostać na rynku musicie zmienić podejście, na razie jest BARDZO SŁABO!!!!!
03/02/2020 14:59  

gość_87590 - Profil
gość_87590
  
Nie ma mowy o zaufaniu ! Zero kontaktu z firmą. O zakupiony bilet musiałem się dopraszać. Opłacona odprawa nie została dokonana. Dzięki uprzejmości i kompetencji pracowników lotnisk i linii lotniczych w odwiedzanych miastach udało mi się pokonać całą trasę i wrócić do kraju. Tej firmy należy się wystrzegać i przestrzec innych. żeglarz
31/01/2020 11:24  

  
Do gość_faca9

Dzień dobry,
Chcemy wyjaśnić opisaną sytuację. Niestety nie jesteśmy wstanie zidentyfikować Cię w naszym systemie rezerwacyjnym po nicku z tego forum. Prosimy o przesłanie wiadomości używając formularza kontaktowego. Znajdziesz go na dole naszej strony, wchodząc w zakładkę: Kontakt. Wybierz odpowiednią kategorię i temat, koniecznie podaj też numer rezerwacji.
Pozdrawiamy, eSky.
28/01/2020 13:37  

  
Do gość_faca9

Dzień dobry,
Chcemy wyjaśnić opisaną sytuację. Niestety nie jesteśmy wstanie zidentyfikować Cię w naszym systemie rezerwacyjnym po nicku z tego forum. Prosimy o przesłanie wiadomości używając formularza kontaktowego zobacz link Wybierając odpowiednią kategorię i temat, podając też numer rezerwacji.
Pozdrawiamy, eSky.
28/01/2020 13:35  

  
Do gość_faca9

Dzień dobry, chcemy wyjaśnić tę sytuację. Niestety, nie jesteśmy wstanie zidentyfikować Cię w naszym systemie rezerwacyjnym po nicku z tego forum. Prosimy o przesłanie wiadomości używając formularz kontaktowy: zobacz link Wybierając odpowiednią kategorię i temat.
Pozdrawiamy, eSky.
28/01/2020 13:32  

gość_faca9 - Profil
gość_faca9
  
Czytam mnóstwo negatywnych opinii i dołączam się do nich,czekam na rozpatrzenie reklamacji od listopada,pomijam fakt niedogodności który spotkał mnie w podróży tzn hotel który zarezerwowałam nie został opłacony przez eskay,co narazłlo mnie na dodatkowe (wyższe ) koszty.Teraz od kilku miesięcy czekam na rozpatrzenie reklamacji mimo wysłania kompletu dokumentów potwierdzających zaistniałą sytuację.Poziom i szybkość obsługi klienta żenujący.
25/01/2020 22:13  

gość_4cb74 - Profil
gość_4cb74
  
Jestem zdumiona i rozczarowana jakością obsługi - gorąco odradzam korzystanie z serwisu - posiadam długie imię i dwuczłonowe - długie nazwisko. Po rezerwacji i zakupie biletu zadzwoniłam do obsługi by uzupełnić jedno z nazwisk - zazwyczaj muszę tak robić - bo moje dane nie mieszczą się w rubrykach - nie miałam nigdy z tym problemu - przewoźnicy uzupełniają drugi człon nazwiska i poprawiają zakupiony bilet. Tylko nie ten pośrednik - oni niczego nie zmieniają na bilecie tylko naliczają kwoty kary. Nikt za to kar nie nalicza - bo to jest bezzasadnie a oni tak - za to że mam długie nazwisko otrzymałam karę - za czekanie na zmianę i poprawienie błędu wynikającego ze zbyt niewielu rubryk każdy dzień dokłada mi kary. A nazwisko dalej nie jest zmienione. Dzwonię do nich wielokrotnie - nikt nic nie robi tylko mnie nalicza dodatkowe kwoty - bo przecież trwa okres świąteczny i nikt nie pracuje. Podają mi nieistniejące numery telefonów gdzie mam oddzwaniać a nikt nie odbiera. Jestem zadziwiona, że w ogóle można tak się zachowywać ...
06/01/2020 12:57  

gość_19a05 - Profil
gość_19a05
  
Tragedia
Tragedia. Po wykupionych voucherach na hotel,( i potwierdzeniach ) kiedy juz wziąlem urlop i wszystko przygotowalem, anulowali bez powodu, przetrzymując pieniądze. Pomimo prób kontaktu w celu wyjaśnienia żadnych odpowiedzi. Dopóki nie ma problemu na infolini są mili, ale potem...zero kontaktu pomomo obietnic. Nie wierzcie w bzdurne zapewnienia tutaj, ze nalezy podać nazwisko i sie skontaktują w celu wyjaśnienia. Zrobiłem tak i czekam już kilka miesiecy. Nie dają też mozliwosci kontaktu aby zareklamować wyzej. Ciekawe czy własciciele wiedzą co ten ich " team" wyprawia.Zostaje jedynie sąd.
10/10/2019 22:02  

  
Do gość_d764b

Dzień dobry,
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i za wszelkie niedogodności. Chcemy pomóc każdemu klientowi, niestety nie możemy Cię zidentyfikować w naszym systemie rezerwacyjnym po nicku nadanym przez ten serwis. Prześlij nam wiadomość na adres zobacz link z numerem rezerwacji oraz dokładnym opisem sytuacji. Zapewniamy też, że nasz dział reklamacji nie został zamknięty.
Pozdrawiamy,
10/10/2019 13:00  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie