eSky

Ich bannery są praktycznie wszędzie, ceny lotów podawane na portalu niebezpiecznie (i niewiarygodnie) niskie. Chodzi mianowicie o portal e-sky. Ta niesamowita łatwość budzi moje wątpliwości, więc tutaj chciałabym zapytać: jakie są Wasze opinie? Czy ktoś już rezerwował lot za ich pośrednictwem? Można im zaufać?
10/03/2013 23:27  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lusiak 2020-11-12 10:20   
lusiak - Profil lusiak
Uwaga!!! Przestrzegam przed kupowaniem u tego pośrednika. Po kilku miesiącach upominania się zwrócili pieniądze za odwołany lot potrącając ponad 20%. Żadnych wyjaśnień, czy rzetelnego rozliczenia. To zwykłe złodziejstwo. Kategorycznie odradzam korzystanie z usług!!!
gość_4fad7 2020-10-31 13:12   
gość_4fad7 - Profil gość_4fad7
Nigdy nie kupię nic przez pośrednika. Oferują ubezpieczenie odwołania lotu i zwrotu kosztów w każdej sytuacji opisanej przez nich " nawet choroba kota lub psa". Lecz w rzeczywistości to działa inaczej. To tylko chwyt ,żeby wyciągnąć od ludzi dodatkowe pieniądze. Nie polecam.
gość_02106 2020-10-27 12:03   
gość_02106 - Profil gość_02106
Stanowczo odradzam tego pośrednika. Od 4 miesięcy czekamy na zwrot środków za odwołany lot. Zawsze zamawialiśmy bezpośrednio u przewoźnika, teraz przez pomyłkę zamówiliśmy bilety w esky. Nie dość, że nie poinformowano nas zaraz po anulowaniu lotu, do tej pory nie zwrócili nam pieniędzy za odwołany lot. Tłumaczą się tym, że nie otrzymali pieniędzy od przewoźnika co jest nieprawdą, bo przewoźnik już dawno zwrócił środki za odwołane w tym terminie loty (m.in. naszym znajomym). Przestrzegam przed korzystaniem z ich usług. Obsługa skandaliczna. rezerwacja 53127544
gość_f0858 2020-10-19 12:47   
gość_f0858 - Profil gość_f0858
Nie polecam firmy esky. Z powodu epidemii odwołuja loty, a następnie zwracają niewielką część środków i urywa się kontakt. Straciłam ok. 1400 zł. za 2 bilety do Marsylii zakupione w styczniu.
gość_47281 2020-10-16 12:10   
gość_47281 - Profil gość_47281
Pierwszy i ostatni raz skorzystalam z usług esky. Nie wiem co mnie podkusiło, zawsze kupuje bilety bezpośrednio u przewoźnika. Dla mnie esky to oszuści i naciągacze. Zachęcają do skorzystania z usług wskazując swoją konkurencyjność w pomocy przy ewentualnych problemach i zmianach w rezerwacji. Przez cały okres lockdownu,
w odpowiedzi na zgloszenia otrzymywałam automatyczna odpowiedź, że jest dużo zgłoszeń i tyle. W końcu kiedy dokonano zwrotu za odwołany lot, esky pobrał sobie z moich pieniędzy niezrozumiała dla mnie oplate i zwrócił mi tylko część należnych mi srodkow. Bezpośrednio u przewoźnika dowiedziałam się że dokonali zwrotu całości: bilety plus wszystkie usługi dodatkowe. Odradzam i rozważam wsstąpienie na drogę sądową, w internecie jest mnóstwo takich opinii, na temat tej firmy!!!
gość_92e52 2020-10-16 10:07   
gość_92e52 - Profil gość_92e52
"gość_92e52" to rezerwacja nr 16658214. Pzdr
eSky 2020-10-14 12:13   
eSky - Profil eSky
Szanowni Państwo,

Nie możemy się ustosunkować do Państwa komentarzy ponieważ po nicku z forum nie jesteśmy wstanie nikogo zidentyfikować w naszym systemie rezerwacyjnym, a każda ze spraw jest indywidualną.
Chcemy pomóc, dlatego prosimy i zachęcamy do przesłanie nam za pomocą formularza kontaktowego zobacz link numeru rezerwacji i adresu e-mail, na który została wykonana. Zrobimy wszystko, aby wyjaśnić Państwa sprawy.

Z poważaniem,
eSky.
gość_db1d2 2020-10-13 11:57   
gość_db1d2 - Profil gość_db1d2
Nasza walka z esky trwa od lipca. Po nastu telefonach na infolinię, zostałam poinformowana ze dostali tylko część zwrotu, bo niby wizzair się pomylił. Tu jest pułapka, zwana dalej oszustwem, bo wizzair zwrócił za odwołany lot w następnym dniu pieniądze. Moim błędem było kupowanie biletu przez pseudo pośredników - oszustów. Do dziś mydla nam oczy, że wizzair im nie zwrócił i że oni nie wiedzą nic. Z mojej perspektywy to esky powinien mi zwrócić pieniądze, bez czekania na wizzair. To u nich dokonałam zakupu i to oni odpowiadają przede mną za odwołany lot. Z prawie 900zl otrzymałam 306zl zwrotu, a reszta wg nich "jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie...". Poważnie zastanawiam się nad złożeniem sprawy do prokuratury o oszustwa internetowe i przywłaszczenie mienia. Czeski film - nikt nic nie rozumie, nikt nic nie wie, pisać maile.
gość_92e52 2020-10-08 09:05   
gość_92e52 - Profil gość_92e52
Witam. Zanim covid zapanował na dobre jedyne zastrzeżenia można było mieć do odprawy "zdalnej". Trzeba wiedzieć że należy ją wykonać odpowiednio wcześniej, a informacji nie było. Dopiero po jakimś czasie zaczęli przysyłać maile przypominające.
Na dzień sprzed 4 miesięcy sytuacja wygląda następująco - oferowali przeloty, brali pieniążki po czym lot został odwołany z powodu covid. Zwrot pieniędzy po 4 miesiącach doszedł. Jest jak najbardziej możliwy ale po batalii mailowej i na ponaglanie ciągle piszą że to nie ich wina, tylko trzeba czekać na decyzje przewoźnika - zwykłe umywanie rąk. Ale na domiar wszystkiego doszedł zwrot nie pełnej kwoty. Kwota została - zgodnie z regulaminem - pomniejszona o koszty odprawy, której notabene w ogóle nie było i o koszty serwisowe, których też nie było. W sumie prawie 100 zł. Rozumiem, że z mojego powodu przepada mi lot i ponoszę jakieś koszty, ale w tym przypadku kiedy usługa w ogóle nie została wykonana to zwykłe przywłaszczenie i próba ratowania swojej d...y kosztem klienta. Tyle w temacie. Więcej z ich usług nie skorzystam. Nie biorą odpowiedzialności za klienta, a wręcz odwracają się plecami zamiast pomóc.
eSky 2020-10-07 11:52   
eSky - Profil eSky
Do gość_89e8c

Szanowny Kliencie,
Chcielibyśmy ponownie przyjrzeć się Pana sprawie, ale nie jesteśmy wstanie po nicku odnaleźć w naszym systemie Pana rezerwacji. Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy zobacz link w treści podając numer rezerwacji i adres, na jaki została wykonana. Nadmieniamy, że działamy zgodnie z polityką linii lotniczych i wszystko jest uzależnione od narzucanych nam przez nie warunków.
Czekamy na wiadomość od Pana.
Pozdrawiamy.
gość_89e8c 2020-10-05 17:17   
gość_89e8c - Profil gość_89e8c
Okropności się zaczynają jeśli chcemy coś zmienic w rezerwacji. Tydzień walki, dopłaty większe niż za nowe bilety w Rainer. Mało tego, firma lotnicza ze względu na pandemię Covid zrezygnowała z pobierania opłat za zmianę terminu, ale esky pobiera. I to jeszcze nic. Opłaciłem zmianę z wysłanego mi linku 180 zł, a za chwilę dostaje maila że jednak link był zły i dopłata 360 zł ponowna! Jak to nazwać? Nazwałbym złodziejstwem, ale nie chcę poć pozwany, więc napiszę brak słów.
gość_616be 2020-10-03 17:46   
gość_616be - Profil gość_616be
Ja czekam na zwrot od 26 marca, cały czas pisze reklamacje a zwrotu jak nie było tak nie ma. Czy ktoś wie w jako sposób można medialnie nagłośnić ta sprawę? COVID dotknął nie tylko linie lotnicze ale również „zwykłego Kowalskiego” . Jest to niedopuszczalne aby na krzywdzie ludzkiej bogacili się oszuści. Jeśli esky chce znać mój nr rezerwacji to proszę bardzo M9MTKF. Niedawno zgłosiłam już sprawę do UOKIK i wszystkim radzę tak zrobić.
gość_af651 2020-09-21 17:36   
gość_af651 - Profil gość_af651

Najwieksza banda zlodziei na tej Planecie!!!!
gość_fc6c5 2020-09-16 09:07   
gość_fc6c5 - Profil gość_fc6c5
Okropny kontakt, do tej pory nie zwrócili mi pieniędzy za odwołany w marcu lot. Cały czas kręcą, że nie mają pieniędzy od przewoźnika co jest nie prawda bo znajomi już od tego przewoźnika dostali zwroty. Jak macie możliwość nigdy nie kupujcie tu biletów.
gość_a50f8 2020-09-09 11:40   
gość_a50f8 - Profil gość_a50f8
Ale głupie i nic nie wnoszące odpowiedzi eSky.pl do opinii, że nie mogą się ustosunkować do opinii, ponieważ nie znają numeru rezerwacji itd. Albo że się zajmą i pomogą. We wszystkich komentarzach widać jak pomagają, nie oddają pieniędzy, trzeba wysyłać wezwania do zapłaty, a jak już komuś oddadzą, to niepełne kwoty i reszty nie chcą. Takie oszukiwanie klientów, bo przecież trzeba sobie potrącić prowizje za coś, czego nie wykonali.
gość_c8783 2020-09-08 15:17   
gość_c8783 - Profil gość_c8783
Nie , za odwołany lot z 17.04 do dziś nie zobaczyłam pieniędzy . Lepiej kupować bezpośrednio w liniach lotniczych.
gość_98fa4 2020-09-01 10:43   
gość_98fa4 - Profil gość_98fa4
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z usług eSky. Nigdy więcej... teraz żałuję ze nie przeczytałam tych opinii wcześniej. Pobrano ode mnie opłatę za odprawę online i na 48 do 8 godzin przed wylotem, miałam otrzymać kartę pokładową i jeszcze maiłam informacje , że koniecznie trzeba ja wydrukować. Oczywiście jej nie otrzymałam ale najgorsze jest to , że nie ma z firma żadnego kontaktu. ŻADNEGO !!!! Ta firma to jakieś nieporozumienie.....
gość_6ab68 2020-08-27 14:43   
gość_6ab68 - Profil gość_6ab68
OSZUSCI!!!!!! Skandaliczna obsluga klienta, od marca 2020 bujam sie ze zwrotem za biletu. wielokrotne zapytania o zwrot - za kazdym razem inny kit wciskany, w panstwie prawa takie rzeczy nie maja prawa miec miejsca! Teraz, po ponad 5 miesiacach dowiaduje sie, ze otrzymam moze po 40 dniach zwrot... o 15% mniej niz zaplacilam!!! skandal! ja sie pytam dlaczego ja mam placic za oplaty serwisowe? A kto mi da odsetki za przetrzymywanie bezprawne moich pieniedzy przez pol roku? ?? Oszusciiiiii !
gość_7edaa 2020-08-26 09:42   
gość_7edaa - Profil gość_7edaa
Czytam poniższe komentarze i stwierdzam, że firma eSky zwyczajnie kłamie. Twierdzą, nie nie mogą odnieść się do krytycznych komentarzy bo nie mogą zidentyfikować ich autorów ale te komentarze są natury ogólnej: firma zawiesiła działanie infolinii więc dzwonienie do nich nie ma sensu a na emaile po prostu nie odpowiadają. Na dzisiaj jestem w plecy na 3000PLN...
gość_14b86 2020-08-24 17:51   
gość_14b86 - Profil gość_14b86
Zakupiłem w czerwcu w firmie eSky bilety z Poznania do Gruzji (koszt ponad 2500 zł) Lot z uwagi na Civid19 został odwołany. Po 2 miesiacach eSky proponuję mi zwrot ok. 1800 zł... Jakaś kpina !! Twierdzą że pobrali jakieś bezzwrotne prowizje.
Dodatkowo miałem też przez nich zakupione ubezpieczenie od anulowania lotu (koszt ok. 230 zł) i nic to nie dało.. Nie mogę odzyskać pełnej wpłaty za bilety.
Przestrzegam przed firmą eSky aby nie kupować za ich pośrednictwem biletów.. to oszukańcza firma, która w razie problemów zasilania się regulaminem.
Lepiej kupować bezpośrednio u przewoźnika.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama