×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


eSky


Ich bannery są praktycznie wszędzie, ceny lotów podawane na portalu niebezpiecznie (i niewiarygodnie) niskie. Chodzi mianowicie o portal e-sky. Ta niesamowita łatwość budzi moje wątpliwości, więc tutaj chciałabym zapytać: jakie są Wasze opinie? Czy ktoś już rezerwował lot za ich pośrednictwem? Można im zaufać?

10/03/2013 23:27,  
gość_ca788 - Profil
gość_ca788
  

gość_3c7a4 - Profil
gość_3c7a4
  
Witam to znowu ja gość od anulowanego biletu w dniu 10.06.2019r .Jest sobota 15.06.2019r .Pieniędzy na koncie brak w dalszym ciągu .Ogólnie powiem że nie polecam platformy esky ,szkoda nerwów .
23 godziny, 37 minut temu  

  
Do: gość_3c7a4

Dzień dobry,
Odpowiedź przez nas udzielona jest zgodna ze stanem faktycznym. Proszę sprawdzać swoje konto, a jeśli do jutra nie będzie zwrotu proszę skontaktować się ze swoim bankiem.
Pozdrawiamy,
2 dni, 17 godzin temu  

gość_3c7a4 - Profil
gość_3c7a4
  
Witam pisałem dwa dni temu w sprawie anulowanego biletu .Udało mi się skontaktować z firmą ponoć pieniądze zostały przekazane z powrotem na konto 10.06.2019.Dziś jest 13.06 i niestety pieniędzy na koncie dalej nie ma .No nic czekam i poinformuję czy się doczekam.
2 dni, 22 godziny temu  

gość_a096e - Profil
gość_a096e
  
W moim przypadku... Analizując działanie usługodawcy - eSky.pl można dojść do wniosku ,że CELOWYM JEST TAKIE DZIAŁANIE ZMIERZAJĄCE DO WYŁUDZENIA NALEŻNOŚCI ZA NIE WYKONANĄ USŁUGĘ poprzez - informację o braku możliwości wykonania rozpoczętej rezerwacji -dopuszczenie do wykonania drugiej rezerwacji na tych samej osobie,tej samej trasie i dacie rejsu -nie zapytania o kod do transakcji kartą kredytową - braku możliwości dodzwonienia się na infolinię by móc anulować transakcję -potwierdzeniu przyjęcia reklamacji pisemnej z sugestią aż z 30-sto dniowego oczekiwania na odpowiedz -wysłaniu niezwłocznie tylko jednego bilet o zmienionym nr,rejestracji(!) i tylko jednej faktury -wystawieniu dokumentu tylko na jedna rezerwację i to o zmienionym nr. rezerwacji- -po upewnieniu się,że usługobiorca(frajer) odprawił się w końcu na tym tańszym bilecie z dłuższym lotem(o 5.godz) wysłaniu mu 4 godz. 52 minuty (!) biletu na drugi wykupiony zdaniem eSky.pl lot ,a drugiej faktury elektronicznej dopiero 8 dni po zakupie(pierwsza po 2 dniach) -telefon z propozycją zwrócenia ...250zł. pod warunkiem potracenia z tej kwoty 50zł jako opłaty manipulacyjnej -odpowiedzi na reklamację dopiero po interwencji telefonicznej i już po niespełna 10-ciu minutach z dokonaniem ,,analizy "dokumentów w dniu 6.06.2019 ,a więc po 37 dniach z NIE DOCHOWANIEM 30-sto dniowego deklarowanego terminu -ich strona o opiniach to,,ŚCIEMA''-NIE WPUSZCZONO mnie tam z automatu jak sądzę KRZYSZTOF M.
3 dni, 14 godzin temu  

  
Do Veli1

Dzień dobry,
Z braku danych: imienia i nazwiska oraz numeru rezerwacji nie można Pani zidentyfikować w naszym systemie rezerwacyjnym by sprawdzić, co dokładnie się wydarzyło. Prosimy do nas napisać na adres zobacz link podając w treści nie tylko swoje nazwisko i nr rezerwacji, ale też proszę podać nick, którego tu Pani używa. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią.
Pozdrawiamy
4 dni, 15 godzin temu  

gość_af0a6 - Profil
gość_af0a6
  
Niestety mój pierwszy kontakt z firmą esky nie należy do udanych .Zakupiłem bilet a po godzinie dostałem informację że muszę dopłacić jeszcze 174 zł .Oczywiście zrezygnowałem z biletu.I tu się zaczynają schody. Maile które wysyłam z zapytaniem o pieniądze zostały bez odpowiedzi,infolinia nie działa I co robić muszę w niedzielę wylecieć a nie mam już finansów na drugi bilet po prostu masakra !!!!
4 dni, 20 godzin temu  

gość_8a653 - Profil
gość_8a653
  
Witam, ja mam wykupiony lot co prawda dopiero na sierpień i teraz czytając Wasze opinie zastanawiam się czy to nie są stracone pieniądze . Czy jest ktoś zadowolony z ich usług ???
06/06/2019 14:06  

  
Mam powazne watpliwosci co do tej firmy, nie mozna w zaden sposob sie z nimi skontaktowac, dzwonie od trzech dni, pisze maile, 0 odpowiedzi, to kpina z klienta, rozumiem ze sezon itd, ale chyba jak nie potrafia sie zorganizowac to juz nie problem klienta, chcialam tylko dokupic bagaz..zszargane nerwy, pelno watpliwosci, nigdy wiecej kozystania z ich uslug!
05/06/2019 10:48  

  
Do gość_6c78b

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Prosimy o wysłanie wiadomości z opisem sytuacji oraz numerem rezerwacji na adres zobacz link. W treści proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz numer rezerwacji. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Pozdrawiamy
28/05/2019 12:48  

gość_6c78b - Profil
gość_6c78b
  
Odradzam!!!! Zero kontaktu, nie odpowiadają na maile, nie można się do nich dodzwonić (przez trzy dni w sumie 12 godzin słuchałam muzyki z automatycznej sekretarki). Wykupiłam dodatkowo możliwość zmiany pasażera, ale nie mogłam tego zrobić ani telefonicznie, ani przez formularz kontaktowy. Kpina z klienta i strata pieniędzy
23/05/2019 16:50  

gość_410ad - Profil
gość_410ad
  
Poczekam z ocenà do odpowiedzi na reklamacje
10/05/2019 21:49  

gość_410ad - Profil
gość_410ad
  
Kochani, nie można!

dziś 4 czy 5 awarii serweròw esky spowodowało zmianè kierunkòw ..Kotulak !! 3 raz korzystam ze esky i na 2 zakupy w esky z 3 tracè pieniadze ! Dzis 533 zł!!
10/05/2019 21:47  

  
Do luki999

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Otrzymaliśmy Pana wiadomość mailową i tam na nią odpowiedzieliśmy. Zwrot wpłaconej kwoty został już zgłoszony i w przyszłym tygodniu będzie widoczny na koncie bankowym, z którego Pan płacił.
Pozdrawiamy, eSky.
02/05/2019 15:55  

  
kupiłem bilet, dzień przed wylotem widniał śliczny napis Jeszce chwila i twoja rezerwacja będzie gotowa i tak do teraz, mianowicie na lotnisku musiałem kupić drugi bilet za 1600 zł żeby dostać się do celu, jakaś kpina, żądam zwrotu pieniędzy za bilet i rekompensaty pieniędzy które musiałem przez was wydać! na meile nie odpisują dzwonię 2x na infolinię i nic
30/04/2019 15:43  

  
Do gość_b0e21

Dzień dobry,
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o wysłanie wiadomości z opisem sytuacji oraz numerem rezerwacji na adres zobacz link. W treści proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz numer rezerwacji. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Pozdrawiamy i życzymy miłej podróży!
15/04/2019 17:31  

gość_b0e21 - Profil
gość_b0e21
  
Ja również odradzam. Muszę zmienić godziny lotu. Od dwóch dni 8 razy wisiałam na infolinii za każdym razem po kilkadziesiąt minut. Nikt nie odebrał. Na emaile nikt nie odpisuje. Na stronie wszystko super jest opisane. Wszytko można niby załatwić na kilka sposobów. W rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Odradzam. Po co się ludzie macie stresować. Zamiast cieszyć się na wyjazd, zastanawiam się czy w ogóle gdziekolwiek pojadę. To jest niepoważne. Obsługa klienta w esky to jakaś fikcja.
12/04/2019 13:02  

  
Do: gość_4bca8

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu. Prosimy do nas napisać mail na adres: zobacz link podając w treści swoje dane, numer telefonu, numer rezerwacji i opis problemu, a w tytule proszę podać: forum pasazer.com + swój nick. Niezwłocznie zajmiemy się sprawą.
Pozdrawiamy, eSky.
11/04/2019 13:52  

gość_4bca8 - Profil
gość_4bca8
  
Bardzo odradzam esky. Chcąc dokupić bagaż piszę od 5 dni w formularzu kontaktowym - do tej pory żadnej odpowiedzi. Na słuchawce wiszę już 30min i nikt nie odbiera. Tak się nie traktuje klientów.
10/04/2019 12:02  

  
Do gość_4d270

Dzień dobry,
Bardzo prosimy o przesłanie swojej wiadomości z opisem problemu, wraz z podaniem swoich danych, numeru telefonu i nr rezerwacji na adres: zobacz link, a w tytule proszę podać: forum pasazer.com + swój nick. Zajmiemy się tematem priorytetowo.
Pozdrawiamy,
03/04/2019 14:33  

gość_03df9 - Profil
gość_03df9
  
Nie rozumiem ludzi, którzy korzystają z takich stron jak esky. Rozumiem skyscanner, momondo, tam faktycznie ceny często są niższe niż u przewoźników, ale na esky ani razu nie widziałem nigdy oferty cenowej lepszej niż w innych miejscach, wiec po co przepłacać za kiepska obsługę?
02/04/2019 22:23  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie