Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
ocochodzi
2024-03-13 15:08
Ludzka głupota nie zna granic! Firma eSky jest uczciwie działającą spółką... to, że wy nie czytacie regulaminów i nie wiecie co kupujecie - to jest tylko i wyłącznie wasza wina. Firma jest POŚREDNIKIEM i tak jak pośrednik w obrocie nieruchomości, tak pośrednik w obrocie biletami linii lotniczych bierze swoją prowizję. I to nie podlega żadnej wątpliwości - czy chcecie czy nie zgodziliście się na to. Wiedząc powyższe oczywiście możecie skorzystać z ofert bezpośrednio z linii lotniczych, wyjdzie wam to taniej i będziecie mogli sami decydować o zakupionych usługach, jeżeli jednak cenicie sobie wygodę i chcecie, żeby ktoś wszystko zrobił za was to korzystacie właśnie z takiego czy innego pośrednika. Logiczne chyba, że firma powstaje po to, żeby zarabiać, jak chcecie za darmo to sami zaoferujcie swoje usługi i nic na tym nie zarabiajcie. Szukają ofert korzystacie z "silnika" - wyszukiwarki danego pośrednika, jeżeli kupicie z jego strony to płacicie za jego usługi - proste i logiczne. A co do zwrotów i innych kwestii finansowych, dowiedzcie się najpierw jak to wygląda u linii, bo część komentujących tutaj z pewnością nawet bezpośrednio u linii nie dostałaby ani grosza bo zwyczajnie bilety w najtańszych liniach są bezzwrotne nie zależnie od powodu.
wojtasopp
2021-04-27 10:53
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
Bilet zakupiony 22.01.2020r na lot w czerwcu 2020 Berlin-Chicago i powrót cena 4648zł
Rezerwacja o numerze PWYL67H
Zmienili termin lotu na co nie wyraziłem zgody.
O zwrot za niewykorzystany bilet według eSky mam wnioskować do przewoźnika KLM. KLM informuje mnie, że to eSky wydało bilet i to oni mają zwrócić pieniądze.
Ewidentnie eSky gra na zwłokę. Na wiadomości odpowiedzi udziela za każdym razem inna osoba wstawiając formułki typu:
"zgodnie z procedurą linii lotniczej, w związku z anulowanym lotem...."
"możliwość zwrotu należności za bilet jest zależna od wytycznych linii lotniczej..."
a konkretów brak.
kwawrejko
2021-04-24 22:47
Piszę, by przestrzec przed wyborem usług firmy eSky. Zdecydowanie odradzam zakup biletów od tej firmy! W dniu 2020-09-11 dostałam od konsultanta informacje na temat procedury zwrotu biletów, spowodowanego śmiercią pasażera. Wykonałam wszystkie polecone kroki, wypełniłam formularze. Od tego czasu brak kontaktu z firmą. W dniu 2020-12-12 wysłałam ponaglenie, które zostało zignorowane i do tej pory nie dostałam ani odpowiedzi, ani pieniędzy. Nikomu nie polecam współpracy z firmą eSky, a w szczególności zakupu ubezpieczenia biletów - firma Colonnade Insurance S.A., współpracująca z eSky jako ubezpieczyciel, posiada na Google opinię 2,8 gwiazdki, co już samo w sobie sugeruje, że eSky współpracuje z nierzetelną firmą. Korespondencja z firmą Colonnade Insurance S.A. to totalne nieporozumienie. Konsultanci w kółko pytają o te same informacje, które zostały im już wielokrotnie pisane. Nie wiem, czy to absolutny chaos organizacyjny, czy celowe działanie skierowane na zmęczenie klienta, aż odpuści. Jeszcze raz przestrzegam każdego przed zakupem biletów za pośrednictwem tej strony.
Próbował ktoś odzyskać pieniądze za pomocą pośredników typu lot-opozniony.pl lub tym podobnych??. Prowizja nie mała bo 25 procent. Ale lepsze to chyba niż zwodzenie od pół roku lub bujanie się po sądach samemu.
usuniety
2020-11-12 10:20
Uwaga!!! Przestrzegam przed kupowaniem u tego pośrednika. Po kilku miesiącach upominania się zwrócili pieniądze za odwołany lot potrącając ponad 20%. Żadnych wyjaśnień, czy rzetelnego rozliczenia. To zwykłe złodziejstwo. Kategorycznie odradzam korzystanie z usług!!!
gość_4fad7
2020-10-31 13:12
Nigdy nie kupię nic przez pośrednika. Oferują ubezpieczenie odwołania lotu i zwrotu kosztów w każdej sytuacji opisanej przez nich " nawet choroba kota lub psa". Lecz w rzeczywistości to działa inaczej. To tylko chwyt ,żeby wyciągnąć od ludzi dodatkowe pieniądze. Nie polecam.
gość_02106
2020-10-27 12:03
Stanowczo odradzam tego pośrednika. Od 4 miesięcy czekamy na zwrot środków za odwołany lot. Zawsze zamawialiśmy bezpośrednio u przewoźnika, teraz przez pomyłkę zamówiliśmy bilety w esky. Nie dość, że nie poinformowano nas zaraz po anulowaniu lotu, do tej pory nie zwrócili nam pieniędzy za odwołany lot. Tłumaczą się tym, że nie otrzymali pieniędzy od przewoźnika co jest nieprawdą, bo przewoźnik już dawno zwrócił środki za odwołane w tym terminie loty (m.in. naszym znajomym). Przestrzegam przed korzystaniem z ich usług. Obsługa skandaliczna. rezerwacja 53127544
gość_f0858
2020-10-19 12:47
Nie polecam firmy esky. Z powodu epidemii odwołuja loty, a następnie zwracają niewielką część środków i urywa się kontakt. Straciłam ok. 1400 zł. za 2 bilety do Marsylii zakupione w styczniu.
gość_47281
2020-10-16 12:10
Pierwszy i ostatni raz skorzystalam z usług esky. Nie wiem co mnie podkusiło, zawsze kupuje bilety bezpośrednio u przewoźnika. Dla mnie esky to oszuści i naciągacze. Zachęcają do skorzystania z usług wskazując swoją konkurencyjność w pomocy przy ewentualnych problemach i zmianach w rezerwacji. Przez cały okres lockdownu,
w odpowiedzi na zgloszenia otrzymywałam automatyczna odpowiedź, że jest dużo zgłoszeń i tyle. W końcu kiedy dokonano zwrotu za odwołany lot, esky pobrał sobie z moich pieniędzy niezrozumiała dla mnie oplate i zwrócił mi tylko część należnych mi srodkow. Bezpośrednio u przewoźnika dowiedziałam się że dokonali zwrotu całości: bilety plus wszystkie usługi dodatkowe. Odradzam i rozważam wsstąpienie na drogę sądową, w internecie jest mnóstwo takich opinii, na temat tej firmy!!!
gość_92e52
2020-10-16 10:07
"gość_92e52" to rezerwacja nr 16658214. Pzdr
Szanowni Państwo,
Nie możemy się ustosunkować do Państwa komentarzy ponieważ po nicku z forum nie jesteśmy wstanie nikogo zidentyfikować w naszym systemie rezerwacyjnym, a każda ze spraw jest indywidualną.
Chcemy pomóc, dlatego prosimy i zachęcamy do przesłanie nam za pomocą formularza kontaktowego
zobacz link numeru rezerwacji i adresu e-mail, na który została wykonana. Zrobimy wszystko, aby wyjaśnić Państwa sprawy.
Z poważaniem,
eSky.
gość_db1d2
2020-10-13 11:57
Nasza walka z esky trwa od lipca. Po nastu telefonach na infolinię, zostałam poinformowana ze dostali tylko część zwrotu, bo niby wizzair się pomylił. Tu jest pułapka, zwana dalej oszustwem, bo wizzair zwrócił za odwołany lot w następnym dniu pieniądze. Moim błędem było kupowanie biletu przez pseudo pośredników - oszustów. Do dziś mydla nam oczy, że wizzair im nie zwrócił i że oni nie wiedzą nic. Z mojej perspektywy to esky powinien mi zwrócić pieniądze, bez czekania na wizzair. To u nich dokonałam zakupu i to oni odpowiadają przede mną za odwołany lot. Z prawie 900zl otrzymałam 306zl zwrotu, a reszta wg nich "jest gdzieś lecz nie wiadomo gdzie...". Poważnie zastanawiam się nad złożeniem sprawy do prokuratury o oszustwa internetowe i przywłaszczenie mienia. Czeski film - nikt nic nie rozumie, nikt nic nie wie, pisać maile.
gość_92e52
2020-10-08 09:05
Witam. Zanim covid zapanował na dobre jedyne zastrzeżenia można było mieć do odprawy "zdalnej". Trzeba wiedzieć że należy ją wykonać odpowiednio wcześniej, a informacji nie było. Dopiero po jakimś czasie zaczęli przysyłać maile przypominające.
Na dzień sprzed 4 miesięcy sytuacja wygląda następująco - oferowali przeloty, brali pieniążki po czym lot został odwołany z powodu covid. Zwrot pieniędzy po 4 miesiącach doszedł. Jest jak najbardziej możliwy ale po batalii mailowej i na ponaglanie ciągle piszą że to nie ich wina, tylko trzeba czekać na decyzje przewoźnika - zwykłe umywanie rąk. Ale na domiar wszystkiego doszedł zwrot nie pełnej kwoty. Kwota została - zgodnie z regulaminem - pomniejszona o koszty odprawy, której notabene w ogóle nie było i o koszty serwisowe, których też nie było. W sumie prawie 100 zł. Rozumiem, że z mojego powodu przepada mi lot i ponoszę jakieś koszty, ale w tym przypadku kiedy usługa w ogóle nie została wykonana to zwykłe przywłaszczenie i próba ratowania swojej d...y kosztem klienta. Tyle w temacie. Więcej z ich usług nie skorzystam. Nie biorą odpowiedzialności za klienta, a wręcz odwracają się plecami zamiast pomóc.
Do gość_89e8c
Szanowny Kliencie,
Chcielibyśmy ponownie przyjrzeć się Pana sprawie, ale nie jesteśmy wstanie po nicku odnaleźć w naszym systemie Pana rezerwacji. Prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy
zobacz link w treści podając numer rezerwacji i adres, na jaki została wykonana. Nadmieniamy, że działamy zgodnie z polityką linii lotniczych i wszystko jest uzależnione od narzucanych nam przez nie warunków.
Czekamy na wiadomość od Pana.
Pozdrawiamy.
gość_89e8c
2020-10-05 17:17
Okropności się zaczynają jeśli chcemy coś zmienic w rezerwacji. Tydzień walki, dopłaty większe niż za nowe bilety w Rainer. Mało tego, firma lotnicza ze względu na pandemię Covid zrezygnowała z pobierania opłat za zmianę terminu, ale esky pobiera. I to jeszcze nic. Opłaciłem zmianę z wysłanego mi linku 180 zł, a za chwilę dostaje maila że jednak link był zły i dopłata 360 zł ponowna! Jak to nazwać? Nazwałbym złodziejstwem, ale nie chcę poć pozwany, więc napiszę brak słów.
gość_616be
2020-10-03 17:46
Ja czekam na zwrot od 26 marca, cały czas pisze reklamacje a zwrotu jak nie było tak nie ma. Czy ktoś wie w jako sposób można medialnie nagłośnić ta sprawę? COVID dotknął nie tylko linie lotnicze ale również „zwykłego Kowalskiego” . Jest to niedopuszczalne aby na krzywdzie ludzkiej bogacili się oszuści. Jeśli esky chce znać mój nr rezerwacji to proszę bardzo M9MTKF. Niedawno zgłosiłam już sprawę do UOKIK i wszystkim radzę tak zrobić.
gość_af651
2020-09-21 17:36
Najwieksza banda zlodziei na tej Planecie!!!!
gość_fc6c5
2020-09-16 09:07
Okropny kontakt, do tej pory nie zwrócili mi pieniędzy za odwołany w marcu lot. Cały czas kręcą, że nie mają pieniędzy od przewoźnika co jest nie prawda bo znajomi już od tego przewoźnika dostali zwroty. Jak macie możliwość nigdy nie kupujcie tu biletów.
gość_a50f8
2020-09-09 11:40
Ale głupie i nic nie wnoszące odpowiedzi eSky.pl do opinii, że nie mogą się ustosunkować do opinii, ponieważ nie znają numeru rezerwacji itd. Albo że się zajmą i pomogą. We wszystkich komentarzach widać jak pomagają, nie oddają pieniędzy, trzeba wysyłać wezwania do zapłaty, a jak już komuś oddadzą, to niepełne kwoty i reszty nie chcą. Takie oszukiwanie klientów, bo przecież trzeba sobie potrącić prowizje za coś, czego nie wykonali.
gość_c8783
2020-09-08 15:17
Nie , za odwołany lot z 17.04 do dziś nie zobaczyłam pieniędzy . Lepiej kupować bezpośrednio w liniach lotniczych.