eSky

Ich bannery są praktycznie wszędzie, ceny lotów podawane na portalu niebezpiecznie (i niewiarygodnie) niskie. Chodzi mianowicie o portal e-sky. Ta niesamowita łatwość budzi moje wątpliwości, więc tutaj chciałabym zapytać: jakie są Wasze opinie? Czy ktoś już rezerwował lot za ich pośrednictwem? Można im zaufać?
10/03/2013 23:27  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8a653 2019-06-06 14:06   
gość_8a653 - Profil gość_8a653
Witam, ja mam wykupiony lot co prawda dopiero na sierpień i teraz czytając Wasze opinie zastanawiam się czy to nie są stracone pieniądze . Czy jest ktoś zadowolony z ich usług ???
Veli1 2019-06-05 10:48   
Veli1 - Profil Veli1
Mam powazne watpliwosci co do tej firmy, nie mozna w zaden sposob sie z nimi skontaktowac, dzwonie od trzech dni, pisze maile, 0 odpowiedzi, to kpina z klienta, rozumiem ze sezon itd, ale chyba jak nie potrafia sie zorganizowac to juz nie problem klienta, chcialam tylko dokupic bagaz..zszargane nerwy, pelno watpliwosci, nigdy wiecej kozystania z ich uslug!
eSky 2019-05-28 12:48   
eSky - Profil eSky
Do gość_6c78b

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Prosimy o wysłanie wiadomości z opisem sytuacji oraz numerem rezerwacji na adres zobacz link. W treści proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz numer rezerwacji. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Pozdrawiamy
gość_6c78b 2019-05-23 16:50   
gość_6c78b - Profil gość_6c78b
Odradzam!!!! Zero kontaktu, nie odpowiadają na maile, nie można się do nich dodzwonić (przez trzy dni w sumie 12 godzin słuchałam muzyki z automatycznej sekretarki). Wykupiłam dodatkowo możliwość zmiany pasażera, ale nie mogłam tego zrobić ani telefonicznie, ani przez formularz kontaktowy. Kpina z klienta i strata pieniędzy
gość_410ad 2019-05-10 21:49   
gość_410ad - Profil gość_410ad
Poczekam z ocenà do odpowiedzi na reklamacje
gość_410ad 2019-05-10 21:47   
gość_410ad - Profil gość_410ad
Kochani, nie można!

dziś 4 czy 5 awarii serweròw esky spowodowało zmianè kierunkòw ..Kotulak !! 3 raz korzystam ze esky i na 2 zakupy w esky z 3 tracè pieniadze ! Dzis 533 zł!!
eSky 2019-05-02 15:55   
eSky - Profil eSky
Do luki999

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Otrzymaliśmy Pana wiadomość mailową i tam na nią odpowiedzieliśmy. Zwrot wpłaconej kwoty został już zgłoszony i w przyszłym tygodniu będzie widoczny na koncie bankowym, z którego Pan płacił.
Pozdrawiamy, eSky.
luki999 2019-04-30 15:43   
luki999 - Profil luki999
kupiłem bilet, dzień przed wylotem widniał śliczny napis Jeszce chwila i twoja rezerwacja będzie gotowa i tak do teraz, mianowicie na lotnisku musiałem kupić drugi bilet za 1600 zł żeby dostać się do celu, jakaś kpina, żądam zwrotu pieniędzy za bilet i rekompensaty pieniędzy które musiałem przez was wydać! na meile nie odpisują dzwonię 2x na infolinię i nic
eSky 2019-04-15 17:31   
eSky - Profil eSky
Do gość_b0e21

Dzień dobry,
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o wysłanie wiadomości z opisem sytuacji oraz numerem rezerwacji na adres zobacz link. W treści proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz numer rezerwacji. Skontaktujemy się jak najszybciej.
Pozdrawiamy i życzymy miłej podróży!
gość_b0e21 2019-04-12 13:02   
gość_b0e21 - Profil gość_b0e21
Ja również odradzam. Muszę zmienić godziny lotu. Od dwóch dni 8 razy wisiałam na infolinii za każdym razem po kilkadziesiąt minut. Nikt nie odebrał. Na emaile nikt nie odpisuje. Na stronie wszystko super jest opisane. Wszytko można niby załatwić na kilka sposobów. W rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Odradzam. Po co się ludzie macie stresować. Zamiast cieszyć się na wyjazd, zastanawiam się czy w ogóle gdziekolwiek pojadę. To jest niepoważne. Obsługa klienta w esky to jakaś fikcja.
eSky 2019-04-11 13:52   
eSky - Profil eSky
Do: gość_4bca8

Dzień dobry,
Przepraszamy za niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu. Prosimy do nas napisać mail na adres: zobacz link podając w treści swoje dane, numer telefonu, numer rezerwacji i opis problemu, a w tytule proszę podać: forum pasazer.com + swój nick. Niezwłocznie zajmiemy się sprawą.
Pozdrawiamy, eSky.
gość_4bca8 2019-04-10 12:02   
gość_4bca8 - Profil gość_4bca8
Bardzo odradzam esky. Chcąc dokupić bagaż piszę od 5 dni w formularzu kontaktowym - do tej pory żadnej odpowiedzi. Na słuchawce wiszę już 30min i nikt nie odbiera. Tak się nie traktuje klientów.
eSky 2019-04-03 14:33   
eSky - Profil eSky
Do gość_4d270

Dzień dobry,
Bardzo prosimy o przesłanie swojej wiadomości z opisem problemu, wraz z podaniem swoich danych, numeru telefonu i nr rezerwacji na adres: zobacz link, a w tytule proszę podać: forum pasazer.com + swój nick. Zajmiemy się tematem priorytetowo.
Pozdrawiamy,
gość_03df9 2019-04-02 22:23   
gość_03df9 - Profil gość_03df9
Nie rozumiem ludzi, którzy korzystają z takich stron jak esky. Rozumiem skyscanner, momondo, tam faktycznie ceny często są niższe niż u przewoźników, ale na esky ani razu nie widziałem nigdy oferty cenowej lepszej niż w innych miejscach, wiec po co przepłacać za kiepska obsługę?
gość_4d270 2019-04-02 21:51   
gość_4d270 - Profil gość_4d270
Po raz kolejny nie jestem zadowolona z obsługi przez portal esky.
Od dwóch dni próbuję się dodzwonić na infolinię żeby dokupić bagaż - nikt nie odbiera.
Formularz kontaktowy - nie odpisują po obiecanych 24 godzinach. Na stronie nie ma możliwości dokupienia bagażu później - jedyna możliwość - formularz kontaktowy - jak to?!
Jest to niefunkcjonalne, utrudniające i zniechęcajace do korzystania.
Przy poprzednim locie miałam problemy z odprawą po zmianie czasu z kraju wylotu. Nie dostałam nowego linku do odprawy, również był problem z kontaktem, link do odprawy dostałam w ostatniej chwili.
eSky 2019-03-25 16:17   
eSky - Profil eSky
Do gość_c0c44

Dzień dobry,
Chcemy pomóc rozwiązać problem dlatego bardzo prosimy o wiadomość prywatną z opisem sytuacji, numerem rezerwacji na adres zobacz link. W tytule wiadomości proszę podać: forum pasazer.com + swój nick. Po otrzymaniu korespondencji niezwłocznie się sprawą zajmiemy.
Pozdrawiamy,
eSky 2019-03-25 16:10   
eSky - Profil eSky
Do gość_06bef

Dzień dobry,
Prosimy o napisanie do nas maila na adres: zobacz link podając w tytule: forum pasazer.com + swój nick, a w treści koniecznie nr rezerwacji oraz imię i nazwisko. Po otrzymaniu korespondencji niezwłocznie się sprawą zajmiemy.
Pozdrawiamy,
gość_c0c44 2019-03-25 14:43   
gość_c0c44 - Profil gość_c0c44
Ja kupiłam dwa bilety na lot do Kijowa za trzy dni. Wpisałam nazwiska pasażerów w polskim brzmieniu, zamiast tak jak jest w paszporcie....
Infolinia - nikt nie odbiera, od 7 godzin dzwonię co godzinę
brak potwierdzenia otrzymania wiadomości przez e-formularz, no i oczywiśccie brrak odpowiedzi. Wysłałam też maila zwrotnego od informacji o zakupie biletu.
Co jeszcze mogę zrobić???
nie mam jak odprawić znajomych, denerwuję się .....
gość_06bef 2019-03-23 12:23   
gość_06bef - Profil gość_06bef
Esky nie odbiera tel... A chodzi o zmiane godz.... Mam bilet elektroniczny a kobieta z rayner mowi ze dane sie nie zgadzaja... Jak to mozliwe skoro mam bilet oraz oplate w vanku!
eSky 2019-02-04 14:35   
eSky - Profil eSky
Do gość_9bbac

Dzień dobry,
Jeśli bilet nadal nie doszedł prosimy Panią o kontakt. Proszę do nas napisać na adres zobacz link, w tytule podając: forum pasazer.com + swój nick, a w wiadomości opisać sytuację wraz z podaniem numeru rezerwacji. Postaramy się odpowiedzieć niezwłocznie!
Pozdrawiamy,
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy