eSky

Ich bannery są praktycznie wszędzie, ceny lotów podawane na portalu niebezpiecznie (i niewiarygodnie) niskie. Chodzi mianowicie o portal e-sky. Ta niesamowita łatwość budzi moje wątpliwości, więc tutaj chciałabym zapytać: jakie są Wasze opinie? Czy ktoś już rezerwował lot za ich pośrednictwem? Można im zaufać?
10/03/2013 23:27  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e3281 2019-07-06 08:26   
gość_e3281 - Profil gość_e3281
prubuje sie zkontaktowac z biurem od 2 dni w sprawie mojej rezerwacki bilet zakupilem 2 lipca i do tej pory nie otrzymalem biletu elektronicznego jak mozna sie skontaktowac z biurem
gość_5ab24 2019-07-04 15:11   
gość_5ab24 - Profil gość_5ab24
Niestety, po raz pierwszy jestem ogromnie zawiedziony zaistniałą sytuacją. Kupiłem w esky 2 bilety z Waranasi do Kalkuty. Będąc już w Waranasi, na trzy dni przed wylotem zorientowałem się, że mój lot nie wyświetla się w żadnej wyszukiwarce: nie ma go w liniach Air India, nie ma w tabeli lotów Waranasi. Sam doszedłem do informacji, że loty te zostały odwołane. Esky milczy
gość_64521 2019-06-30 14:50   
gość_64521 - Profil gość_64521
nie rozumiem po co ludzie to robią za 5 zeta; jak tak czytam to kłopot za kłopotem
gość_4f512 2019-06-30 14:01   
gość_4f512 - Profil gość_4f512
Dokonałam rezerwacji biletów na lot w obydwie strony z przesiadką co wiąże się z trzema różnymi odprawami. Potrzebuje dokupić bagaż, ale strona uniemożliwia mi dokonanie ze skorzystania wykupionych przeze mnie usług dodatkowych. Połączenie również nie może zostać zrealizowane bo eSky nie odbiera po godzinach czekania na infolinii. Mamy XXI wiek i utrudniony kontakt z ta placówka jest czymś niedopuszczalnym w szczegolnosci gdy chodzi o loty międzynarodowe i większe pieniądze za podróż. To jest jakiś nonsens, nie wiem na jakim etapie się znajduje.
gość_692e7 2019-06-30 10:17   
gość_692e7 - Profil gość_692e7
Esky !!!! Zamówiłam bilet za dodatkową oplatą bagażu za ponad 700zl a na stronie internetowej mojego przewoznika jest napisane, że muszę płacić za bagaż. Dzwonie - nikt nie odbiera, napisałam ponad tydzień temu maila Zero odpowiedzi !!!!!!!! Jesteście nieodpowiedzialni i nie polecam nikomu !!!!!!
gość_692e7 2019-06-30 10:16   
gość_692e7 - Profil gość_692e7
Esky !!!! Zamówiłam bilet za dodatkową oplatą bagażu za ponad 700zl a na stronie internetowej mojego przewoznika jest napisane, że muszę płacić za bagaż. Dzwonie - nikt nie odbiera, napisałam ponad tydzień temu maila Zero odpowiedzi !!!!!!!! Jesteście nieodpowiedzialni i nie polecam nikomu !!!!!!
gość_ec4ad 2019-06-24 19:36   
gość_ec4ad - Profil gość_ec4ad
Potwierdzam brak wiarygodności esky. Od 4 czerwca nie mogę się doprosić zwrotu 135 zł. Obsługa jest niekompetentna. Udziela niewłaściwych informacji. Przestrzegam. Skorzystałam tylko dlatego z ich usługi ponieważ zgrabnie się "podszywają" pod linie lotnicze. Sądziłam, że jestem na stronie linii lotniczych.
gość_7f748 2019-06-24 17:25   
gość_7f748 - Profil gość_7f748
Ja podalam wszystkie dane, ktore sa wymagane, lacznie z zalaczonymi zdjeciami i nadal brak odpowiedzi
gość_7f748 2019-06-24 17:22   
gość_7f748 - Profil gość_7f748
Dzien dobry, rowniez nie otrzymalam zadnej odpowiedzi pisemnej na 5 wyslanych maili oraz od 4 dni nikt nie odbiera telefonow. Nie licze swwieta , oczywiscie.
Chcialabym tylko zmienic date wyloty na wczesniejsza o 2 dni, nie anulowac, to chyba nie takie trudne! Zrobilabym to online , ale niestety system esky, dziala tak samo jak cala firma... czyli nie dziala...
To skandaliczne !
eSky 2019-06-24 17:20   
eSky - Profil eSky
Do gość_c0f98

Dzień dobry,
Dziękujemy za informację, ale z braku danych: imienia i nazwiska oraz numeru rezerwacji nie można Pani zidentyfikować w naszym systemie rezerwacyjnym i tym samym udzielić wsparcia. Prosimy do nas napisać na adres zobacz link, podając w treści nie tylko swoje nazwisko i nr rezerwacji, ale też nick, którego tu Pani używa. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią.
Pozdrawiamy
gość_c0f98 2019-06-24 13:46   
gość_c0f98 - Profil gość_c0f98
Niestety też padłam ofiarą eSky.pl Spółka Akcyjna, z siedzibą w Radomiu. Potrzebuję zmienić lub zwrócić bilety. Nie można się do nich ani dodzwonić ani nie odpowiadają na formularze kontaktowe i maile wysłane na adres podawany przez tę z bożej łaski "firmę" w linkach na tym forum.
Czuję się bezsilna w kontaktach z tą firmą i oszukana.
NIE POLECAM ZAWIERAĆ TRANSAKCJI Z - CENA BILETU OKAZAŁA SIĘ WCALE NIE TAKA TANIA, A JESZCZE MAM MNÓSTWO KŁOPOTÓW.
eSky 2019-06-21 15:15   
eSky - Profil eSky
Do: gość_5f5a8

Dzień dobry,
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które pojawiły się podczas kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta.
Do polityki wybranej przez Panią linii lotniczej należy udostępnianie odprawy najwcześniej na 48 godzin przed wylotem oraz przydzielanie Państwu miejsc na pokładzie.
Jeżeli ma Pani jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt na adres: zobacz link, odpowiadamy tak szybko, jak to jest możliwe.
Pozdrawiamy,. Pozdrawiamy, eSky.
gość_5f5a8 2019-06-18 14:53   
gość_5f5a8 - Profil gość_5f5a8
Skorzystałam z Esky. Poleciałam ostatnio Wawa-Stansted i spowrotem. Udało się i z tego się cieszę, choś w trakcie wielokrotnie żałowałam zakupu przez ten serwis. Dlaczego? Cena była taka sama jak Ryanerze, ale.. Brak obsługi, brak informacji, brak przyjaznej strony zobacz link możnaby zobaczyć swoją rezerwację i coś ewentualnie zmienić. Od chwili zamówienia lotu do końca nie masz już wpływu na nic. Masz potwierdzenie rezerwazcji i to wszystko.
Nie mozesz dokupić bagażu, nie wiesz kiedy zrobią checkinn i kiedy przeslą kartę pokładową na Twój mail. I na pewno jak masz dwa bilety to bedziecie siedziec osobno. Brak kontaktu telefonicznego, brak mailowego, brak serwisu poprzez www, który działałby jakkolwiek.
Nie możesz też przesunąć lotu powrotnego, a gdy uda Ci się cudem znaleźć formularz kontaktowy na stronie esky, to na Twoje pytanie odpowiedzą Ci po 4 dniach, gdy już ich propozycja przesunięcia lotu nie ma cenowo sensu.
Nie możesz nikomu zadać jakiegokolwiek pytania. Możesz tylko czekać i modlić się że otrzymana karta pokładowa zadziała.
U mnie karta zadziałała. Za bagaż dodatkowy zapłaciłam na lotnisku ale musiałam stawić się 2 godziny wczesniej i stac w kilometrowych kolejkach na Stansted, w strachu że za chwilę mi zamkną bramkę.
Problem jest jednak jeszcze jeden - musisz mieć WYDRUKOWANA KARTE POKLADOWA w obie strony co przy powrocie stanwiło jednak kłopot. Na szczescie Pani w hotelu wydrukowała bez problemu obie karty. Dziś w dobie biletów na telefonie wydaje się to przestarzałe.

Ja zadałam pytanie na stronie esky przez formularz kontaktowy (ukryty bardzo). Zapytałam jak moge przesunąć lot powrotny z 8 rano na 19 bo na Ryanerze tego dnia mogłam kupic nowe bilety na loty po poludniu za 300zł. Chciałam jednak pokryc tylko róznicę ceny. I to był błąd. Trzeba było kupić niwe bilety i nie czekać na łaskawość esky. Bo to jak pytać czarną dziurę.
Odpowiedzieli mi z esky po 4 dniach na dzień przed odlotem, p wystawieniu już karty pokładowej i zaproponowali pokrycie "roznicy w cenie" za 650zl. To juz za hotel HolidayInn na Stanstesd mniej zaplacilam. (Nie było możliwości dojechania na Stansted pociagiem z Londynu na 8 rano a tak naprawde przed 6 rano aby dokupić dodatkowy bagaż).
gość_3635a 2019-06-18 11:07   
gość_3635a - Profil gość_3635a
Szanowni Państwo
Pozytywne opinie które się pojawiają są utrzymanie, w mojej ocenie, w tonie kierownika esky który tuszuje nasze wrażenia z podróży z nimi.
Nie będę tu opisywał negatywnych odczuć, które mnie spotkały z wyjazdem mojej żony siostrzenicy. Szczegóły są takie same jak piszących tu wcześniej osób. Z uwagi na Jawne osz....o i jego powtarzalny mechanizm widzę tu szansę na wygranie procesu. Uprzejmie proszę osoby dysponujące wiedzą o kontakt ze mną w interesujących mnie sprawach, niezbędnych do wniesienia pozwu:
- OC działalności gospodarczej ESKY, lub ubezpieczyciel
- przesłanie oświadczenia o swoich przejściach z ESKY, z danymi kontaktowymi, umożliwiającymi powołanie na świadka- w ramach pomocy prawnej, w tej samej miejscowości co Państwa zamieszkanie
- opisanie w korespondencji do mnie mechanizmu oszustwa jakie w Państwa odczuciu miało miejsce- o ile tak było
- zabezpieczenie nagrań z ESKY i umożliwienie mi do nich dostępu w procesie, celem wykazania szkody jaką konsumenci ponoszą w skutek działalności tego podmiotu- a to celem zakazania działalności gospodarczej.
- Państwa uwagi, które nie przychodzą mi w tej chwili go głowy, a które ułatwią mi wniesienie powództwa i jego wygranie.

Po kontakcie mailowym udostępnię zainteresowanym również mój tel.

Pozdrawiam
Piotr Rz.
gość_3c7a4 2019-06-15 09:27   
gość_3c7a4 - Profil gość_3c7a4
Witam to znowu ja gość od anulowanego biletu w dniu 10.06.2019r .Jest sobota 15.06.2019r .Pieniędzy na koncie brak w dalszym ciągu .Ogólnie powiem że nie polecam platformy esky ,szkoda nerwów .
eSky 2019-06-13 15:19   
eSky - Profil eSky
Do: gość_3c7a4

Dzień dobry,
Odpowiedź przez nas udzielona jest zgodna ze stanem faktycznym. Proszę sprawdzać swoje konto, a jeśli do jutra nie będzie zwrotu proszę skontaktować się ze swoim bankiem.
Pozdrawiamy,
gość_3c7a4 2019-06-13 10:49   
gość_3c7a4 - Profil gość_3c7a4
Witam pisałem dwa dni temu w sprawie anulowanego biletu .Udało mi się skontaktować z firmą ponoć pieniądze zostały przekazane z powrotem na konto 10.06.2019.Dziś jest 13.06 i niestety pieniędzy na koncie dalej nie ma .No nic czekam i poinformuję czy się doczekam.
gość_a096e 2019-06-12 18:40   
gość_a096e - Profil gość_a096e
W moim przypadku... Analizując działanie usługodawcy - eSky.pl można dojść do wniosku ,że CELOWYM JEST TAKIE DZIAŁANIE ZMIERZAJĄCE DO WYŁUDZENIA NALEŻNOŚCI ZA NIE WYKONANĄ USŁUGĘ poprzez - informację o braku możliwości wykonania rozpoczętej rezerwacji -dopuszczenie do wykonania drugiej rezerwacji na tych samej osobie,tej samej trasie i dacie rejsu -nie zapytania o kod do transakcji kartą kredytową - braku możliwości dodzwonienia się na infolinię by móc anulować transakcję -potwierdzeniu przyjęcia reklamacji pisemnej z sugestią aż z 30-sto dniowego oczekiwania na odpowiedz -wysłaniu niezwłocznie tylko jednego bilet o zmienionym nr,rejestracji(!) i tylko jednej faktury -wystawieniu dokumentu tylko na jedna rezerwację i to o zmienionym nr. rezerwacji- -po upewnieniu się,że usługobiorca(frajer) odprawił się w końcu na tym tańszym bilecie z dłuższym lotem(o 5.godz) wysłaniu mu 4 godz. 52 minuty (!) biletu na drugi wykupiony zdaniem eSky.pl lot ,a drugiej faktury elektronicznej dopiero 8 dni po zakupie(pierwsza po 2 dniach) -telefon z propozycją zwrócenia ...250zł. pod warunkiem potracenia z tej kwoty 50zł jako opłaty manipulacyjnej -odpowiedzi na reklamację dopiero po interwencji telefonicznej i już po niespełna 10-ciu minutach z dokonaniem ,,analizy "dokumentów w dniu 6.06.2019 ,a więc po 37 dniach z NIE DOCHOWANIEM 30-sto dniowego deklarowanego terminu -ich strona o opiniach to,,ŚCIEMA''-NIE WPUSZCZONO mnie tam z automatu jak sądzę KRZYSZTOF M.
eSky 2019-06-11 17:29   
eSky - Profil eSky
Do Veli1

Dzień dobry,
Z braku danych: imienia i nazwiska oraz numeru rezerwacji nie można Pani zidentyfikować w naszym systemie rezerwacyjnym by sprawdzić, co dokładnie się wydarzyło. Prosimy do nas napisać na adres zobacz link podając w treści nie tylko swoje nazwisko i nr rezerwacji, ale też proszę podać nick, którego tu Pani używa. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Panią.
Pozdrawiamy
gość_af0a6 2019-06-11 12:17   
gość_af0a6 - Profil gość_af0a6
Niestety mój pierwszy kontakt z firmą esky nie należy do udanych .Zakupiłem bilet a po godzinie dostałem informację że muszę dopłacić jeszcze 174 zł .Oczywiście zrezygnowałem z biletu.I tu się zaczynają schody. Maile które wysyłam z zapytaniem o pieniądze zostały bez odpowiedzi,infolinia nie działa I co robić muszę w niedzielę wylecieć a nie mam już finansów na drugi bilet po prostu masakra !!!!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy