×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Ostrzejsze przepisy na Heathrow


Jeśli pasażer zgłosi się do odprawy krócej niż 35 minut przed lotem zostanie odprawiony... z kwitkiem. Nowy, oficjalnie otwarty Terminal 5 na Heathrow ma wprowadzać ostrzejsze przepisy wobec pasażerów. Ci którzy nie zdążą na czas do odprawy, nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu i odesłani aby przebukować bilet. Cena takiej operacji może dojść nawet do kilkuset funtów! Nie możemy dopuszczać do sytuacji, że 350 osób w samolocie czeka na jednego pasażera, który się spóźnia - mówią przedstawiciele British Airways. Reguła 35 minut dla spóźnialskich ma być powoli wprowadzana na wszystkich terminalach Heathrow w Londynie. Szybsza odprawa leży całkowicie w interesie British Airways. Wtedy pasażerowie teoretycznie będą spędzać więcej czasu w pasażach handlowych i wydadzą tam więcej pieniędzy. Przyczyn coraz liczniejszych spóźnień do odprawy należy upatrywać w coraz popularniejszej odprawie internetowej. Już 1/3 pasażerów linii British Airways jest odprawianych w ten sposób. 27 marca British Airways przenosi 92% z 550 lotów na nowy Terminal 5. Pozostałe zostaną przeniesione 30 kwietnia. To oznacza, że Terminal będzie przyjmował ok. 30 milionów pasażerów rocznie. Odprawa ma być szybsza z kilku powodów: 96 samoobsługowych stanowisk do odprawy, podobna liczba stanowisk do odprawy bagażowej plus 54 tradycyjne stanowiska odprawy. Pozostałe terminale w ciągu następnych 5 lat mają zostać przebudowane bądź odnowione. Przewodniczący British Airlines Authority Sir Nigel Rudd: To triumf pod względem ambicji, poświęcenia i współpracy. Terminal 5 stanowi powiew świeżego powietrza dla Heathrow. Jest także początkiem zmian na całym lotnisku. Terminal 5 to największy obecnie wolnostojący budynek w Wielkiej Brytanii.

17/03/2008 20:36,  
<>

gość_39fec - Profil
gość_39fec
  

cezary - Profil
cezary
  
Widzę że mój poprzedni post nie przeszedł. Aynis czy 35 minut to taka wielka tragedia ? Można chyba sie zorganizować i ułatwić pracę służbom lotniskowym i dostosować do wymogów.
Mnie dziwi natomiast to że nawet jeśli zgłaszamy się o czasie, do samolotu wsiadamy o czasie, a odlatujemy już nie o czasie (przy okazji bagaż nie dolatuje bo w Warszawie 45 minut to zbyt mało czasu żeby tobołek przenieść z krajowego na zagraniczny samolot LOT). Kiedyś tak robiła głównie Alitalia. Niestety teraz także LOT.
18/03/2008 00:10  

  
A to do tej pory kiedy byly zamykane? Na 15 min przed odlotem? :o)
17/03/2008 23:25  

  
Dobry pomysł. Ordnung muss sein! jak amwiali starożytni Londyńczycy.
17/03/2008 22:55  

  
Niech zamykają 50 minut przed odlotem chcek-iny.....
17/03/2008 21:06  

  
Jeśli pasażer zgłosi się do odprawy krócej niż 35 minut przed lotem zostanie odprawiony... z kwitkiem.
Nowy, oficjalnie otwarty Terminal 5 na Heathrow ma wprowadzać ostrzejsze przepisy wobec pasażerów. Ci którzy nie zdążą na czas do odprawy, nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu i odesłani aby przebukować bilet. Cena takiej operacji może dojść nawet do kilkuset funtów!

Nie możemy dopuszczać do sytuacji, że 350 osób w samolocie czeka na jednego pasażera, który się spóźnia - mówią przedstawiciele British Airways. Reguła 35 minut dla spóźnialskich ma być powoli wprowadzana na wszystkich terminalach Heathrow w Londynie.

Szybsza odprawa leży całkowicie w interesie British Airways. Wtedy pasażerowie teoretycznie będą spędzać więcej czasu w pasażach handlowych i wydadzą tam więcej pieniędzy. Przyczyn coraz liczniejszych spóźnień do odprawy należy upatrywać w coraz popularniejszej odprawie internetowej. Już 1/3 pasażerów linii British Airways jest odprawianych w ten sposób.

27 marca British Airways przenosi 92% z 550 lotów na nowy Terminal 5. Pozostałe zostaną przeniesione 30 kwietnia. To oznacza, że Terminal będzie przyjmował ok. 30 milionów pasażerów rocznie. Odprawa ma być szybsza z kilku powodów: 96 samoobsługowych stanowisk do odprawy, podobna liczba stanowisk do odprawy bagażowej plus 54 tradycyjne stanowiska odprawy.

Pozostałe terminale w ciągu następnych 5 lat mają zostać przebudowane bądź odnowione.

Przewodniczący British Airlines Authority Sir Nigel Rudd: To triumf pod względem ambicji, poświęcenia i współpracy. Terminal 5 stanowi powiew świeżego powietrza dla Heathrow. Jest także początkiem zmian na całym lotnisku.

Terminal 5 to największy obecnie wolnostojący budynek w Wielkiej Brytanii.
17/03/2008 20:37  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie