Czy jedzenie było z koszta na śmieci?

Były pracownik tanich linii easyJet ujawnił brytyjskiemu tabloidowi Daily Mirror, jak kazano mu wyciągać z kosza przeterminowane jedzenie, ponieważ nie było wystarczających zasobów na dany lot. "Kazano mi wpinać się do kosza, żebym wyciągnął z niego wyrzucone, przeterminowane jedzenie. Powiedziano mi, że nie było wystarczającej ilości jedzenia w magazynie oraz, że firma chce uniknąć skarg ze strony klientów." - powiedział Daily Mirror były pracownik easyJet, chcący zachować anonimowość. "Ani pasażerowie ani załoga nie skarżyli się na przeterminowane produkty. Bezpieczeństwo i pewność to nasze priorytety." - powiedział rzecznik prasowy firmy Fernley Aviation, która jest odpowiedzialna za dostarczanie jedzenia dla easyJet. "Od naszych dostawców oczekujemy najwyższej jakości usług i już wszczęliśmy śledztwo w sprawie oskarżeń." - powiedział rzecznik prasowy easyJet.
17/03/2008 20:24  
gość_2d714
gość_2d714 - Profil gość_2d714
andrzej500 2008-03-17 21:20   
andrzej500 - Profil andrzej500
oskarżenie jest rzucić bardzo łatwo, ale .... udowodnić trudniej, niestety w myśl powiedzenia że jak rzucają błotem to zawsze coś się przyklei :(
adams 2008-03-17 21:02   
adams - Profil adams
heheheh do czego doszło aby probowac jesc z kosza....:)
disorder 2008-03-17 20:33   
disorder - Profil disorder
Myślę, że to bzdura wyssana z palca, albo podesłana przez Ryanair. Nie wierzę w takie brednie. Nigdzie tak się nie dzieje, a już na pewno nie w easyJet. Ale ciekawostka fajna.
aynis 2008-03-17 20:25   
aynis - Profil aynis
Były pracownik tanich linii easyJet ujawnił brytyjskiemu tabloidowi Daily Mirror, jak kazano mu wyciągać z kosza przeterminowane jedzenie, ponieważ nie było wystarczających zasobów na dany lot. "Kazano mi wpinać się do kosza, żebym wyciągnął z niego wyrzucone, przeterminowane jedzenie. Powiedziano mi, że nie było wystarczającej ilości jedzenia w magazynie oraz, że firma chce uniknąć skarg ze strony klientów." - powiedział Daily Mirror były pracownik easyJet, chcący zachować anonimowość.

"Ani pasażerowie ani załoga nie skarżyli się na przeterminowane produkty. Bezpieczeństwo i pewność to nasze priorytety." - powiedział rzecznik prasowy firmy Fernley Aviation, która jest odpowiedzialna za dostarczanie jedzenia dla easyJet.

"Od naszych dostawców oczekujemy najwyższej jakości usług i już wszczęliśmy śledztwo w sprawie oskarżeń." - powiedział rzecznik prasowy easyJet.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama