Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
artur525
2012-12-01 10:27
loty 6 i 12.11. Reklamacja złożona 13.11, zwrot z chargeback otrzymałem wczoraj :)
usuniety
2012-10-18 18:43
Mam konto Inteligo. Czekałem ponad 2 miesiące. Ale pewnie dlatego, że loty miałem pod koniec września.
oblx12 ile czekałeś i w jakim banku??
usuniety
2012-10-18 14:11
No i doczekałem się zwrotu kasy za bilety i to z odsetkami :-)
No i AG nie zarobil na mnie:-) Dzis przyszly pieniadze za bilety OLT z banku Getin Bank, mimo, ze mnie straszyli 180 dniowym okresem reklamacyjnym. A kysz, silo nieczysta, nigdy wiecej takich "okazji" Bylem sceptyczny co do OLT a jednak sie skusilem.. Na szczescie wszystko dobrze sie skonczylo.
usuniety
2012-10-01 00:25
Szczęśliwiec:) Zapewne nie był to citi...
ja tydzień temu dostałem charge back
usuniety
2012-09-30 17:39
Mija wrzesień, a bank citi milczy, nie odpowiada na żadne moje reklamacje telefoniczne, a te złożone na stronie internetowej dziwnym zbiegiem okoliczności znikają w ciągu doby. Obrzydliwy bank!!!!! :((((( ABSOLUTNIE NIE POLECAM citi BANKU!!!!
Czy ktoś wie jak można odzyskać pieniądze, gdy płatność za bilet była przelewem? Będę wdzięczna za jakąkolwiek informację.
Miałem lot na listopad do Gatwick.Od razu po bankructwie złozylem reklamacje i jednoczesnie o chargeback do Citibanku. Citi zadzwonil i powiedzial ze dopiero jak OLT mi nie odda to oni sie tym zajma.
Zwrot kasy od OLT przyszedl po okolo 3 tyg.
Placilem kredytową.
artur525
2012-09-03 13:11
w banku powiedziano mi, że o procedurę chargeback mogę wnosić dopiero po dacie planowanego wylotu (listopad...). Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
Wszędzie czytam niestety co innego.
ania2403
2012-08-27 20:40
W piatek dostalam pieniadze. Mialam zabookowany lot na swieta z Gatwick do Bydgoszczy. Placilam karta debetowa. W dniu bankructwa poszlam do mojego banku (Lloyds) i powiedzieli, ze nic nie moga zrobic. Skontaktowalam sie z CAA (Civil Aviation Authority), ktorzy natychmiast odpowiedzieli, ze jezeli firma zbankrutowala to nie sa w stanie nic zrobic. Na stronie internetowej mojego banku znalazlam adres, gdzie nalezy kierowac prosby o zwrot pieniedzy z chargeback. Bank odpowiedzial w ciagu czterech dni i zwrocil pieniadze. Forme mozna sciagnac ze strony moneysavingexpert.com
monique85
2012-08-22 19:52
cześć, ja niestety za lot (międzynarodowy) zapłaciłam przelewem z mBanku :/ pytałam, ale z przelewu nic się nie odzyska... oczywiście zgłosiłam reklamację na stronie OLT od razu, ale chyba tych 150 zł to już raczej nie zobaczę :(
artur525
2012-08-22 10:38
andrzej: chcesz powiedzieć, że mam czekać do listopada? :)
viwaldi: żądać chargebacka to może bank od Visy, Ty jedynie reklamacji. Może są nierychliwi, ale mi prawie 3 tys. zwrócili łącznie chyba po ok. 2.5 miesiącach. Lepszy międzynarodowy Citi niż Bank Spółdzielczy (jakiegoś dowolnie małego miasteczka w Polsce), w którym nie będą wiedzieli czego od nich chcesz xD // PS. każdy kto świadomie używa karty płatniczej wie, że dodatkowe ubezpieczenia od czegoś tam, to w 9/10 przypadków pic-na-wodę tylko po to by wyciągać od ludzi większą kasę każdego miesiąca (coś jak LCC swoimi dodatkowymi usługami) ]:->
W sumie krótko. Reklamację złożyłem w dniu gdy ogłoszono bankructwo OLT ale bank następnego przysłał mi e-maila, że reklamację zaczną rozpatrywać dopiero po dacie wykonania lotu bo takie mają przepisy - bla, bla. Lot miałem mieć 15 sierpnia i dziś kasa na koncie nawet bez żadnego ponaglenia.
Andrzej, ile czekałeś? Ja jestem w trakcie...
Dzisiaj rano dostałem kasę - Mbank/Visa kredytowa.
usuniety
2012-08-19 22:33
UWAGA na citi Bank!!!
Dokonałem zakupu biletu OLT Express kartą citi Gold LOT. Zgłosiłem na infolinii reklamację, aby rozpocząć chargeback. Niestety, po 2 tygodniach otrzymałem ogólnikowe pismo z propozycją kontaktu z... infolinią (!!??) kolejny raz zadzwoniłem z żądaniem chargebacku. Powiedziano, że otrzymam mailem druk do wypełnienia. Czekałen na ten druk kolejnych 5 dni!!! Bank citi bezczelnie zwleka z chargebackiem. Mam już dosyć tego banku, tym bardziej, że pakiety ubezpieczeniowe wcześniej opłacane przeze mnie okazały się fikcją. Za żadne zdarzenie nie otrzymałem złotówki z powrotem. Nawet kiedy przez wymuszoną przez bank wymianę karty nie mogłem polecieć na zakupiony bilet, gdyż do identyfikacji różnił się nr wymienionej karty. Jak dotąd citi jest dobry w regularnym BARDZO drogim pobieraniu wszelkiego rodzaju opłat, prowizji i odsetek:(((( Dlatego nie polecam banku citi!!!
Nie moze. Przy reklamowaniu w banku w ramach chargebacku musisz udowodnic, ze usluga nie zostala zrealizowana. Wiec tylko polowa sie nalezy:-) Tak BTW, w moim Getin Banku oswiadczyli ze reklamacje beda rozpatrywac do...uwaga!.. 180 dni. Tez sie kwalifikuja do ostrzezenia KNFu:-)