×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Zwrot pieniędzy za bilety OLT


Witam wszystkich Czy ktoś z Was dostał już zwrot pieniedzy za bilet z OLT

10/08/2012 12:53,  
gość_2e5b3 - Profil
gość_2e5b3
  

  
loty 6 i 12.11. Reklamacja złożona 13.11, zwrot z chargeback otrzymałem wczoraj :)
01/12/2012 10:27  

  
Mam konto Inteligo. Czekałem ponad 2 miesiące. Ale pewnie dlatego, że loty miałem pod koniec września.
18/10/2012 18:43  

  
oblx12 ile czekałeś i w jakim banku??
18/10/2012 16:20  

  
No i doczekałem się zwrotu kasy za bilety i to z odsetkami :-)
18/10/2012 14:11  

  
No i AG nie zarobil na mnie:-) Dzis przyszly pieniadze za bilety OLT z banku Getin Bank, mimo, ze mnie straszyli 180 dniowym okresem reklamacyjnym. A kysz, silo nieczysta, nigdy wiecej takich "okazji" Bylem sceptyczny co do OLT a jednak sie skusilem.. Na szczescie wszystko dobrze sie skonczylo.
03/10/2012 20:14  

  
Szczęśliwiec:) Zapewne nie był to citi...
01/10/2012 00:25  

  
ja tydzień temu dostałem charge back
30/09/2012 19:48  

  
Mija wrzesień, a bank citi milczy, nie odpowiada na żadne moje reklamacje telefoniczne, a te złożone na stronie internetowej dziwnym zbiegiem okoliczności znikają w ciągu doby. Obrzydliwy bank!!!!! :((((( ABSOLUTNIE NIE POLECAM citi BANKU!!!!
30/09/2012 17:39  

  
Czy ktoś wie jak można odzyskać pieniądze, gdy płatność za bilet była przelewem? Będę wdzięczna za jakąkolwiek informację.
13/09/2012 11:05  

  
Miałem lot na listopad do Gatwick.Od razu po bankructwie złozylem reklamacje i jednoczesnie o chargeback do Citibanku. Citi zadzwonil i powiedzial ze dopiero jak OLT mi nie odda to oni sie tym zajma.
Zwrot kasy od OLT przyszedl po okolo 3 tyg.
Placilem kredytową.
05/09/2012 10:05  

  
w banku powiedziano mi, że o procedurę chargeback mogę wnosić dopiero po dacie planowanego wylotu (listopad...). Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
Wszędzie czytam niestety co innego.
03/09/2012 13:11  

  
W piatek dostalam pieniadze. Mialam zabookowany lot na swieta z Gatwick do Bydgoszczy. Placilam karta debetowa. W dniu bankructwa poszlam do mojego banku (Lloyds) i powiedzieli, ze nic nie moga zrobic. Skontaktowalam sie z CAA (Civil Aviation Authority), ktorzy natychmiast odpowiedzieli, ze jezeli firma zbankrutowala to nie sa w stanie nic zrobic. Na stronie internetowej mojego banku znalazlam adres, gdzie nalezy kierowac prosby o zwrot pieniedzy z chargeback. Bank odpowiedzial w ciagu czterech dni i zwrocil pieniadze. Forme mozna sciagnac ze strony moneysavingexpert.com
27/08/2012 20:40  

  
cześć, ja niestety za lot (międzynarodowy) zapłaciłam przelewem z mBanku :/ pytałam, ale z przelewu nic się nie odzyska... oczywiście zgłosiłam reklamację na stronie OLT od razu, ale chyba tych 150 zł to już raczej nie zobaczę :(
22/08/2012 19:52  

  
andrzej: chcesz powiedzieć, że mam czekać do listopada? :)
22/08/2012 10:38  

  
viwaldi: żądać chargebacka to może bank od Visy, Ty jedynie reklamacji. Może są nierychliwi, ale mi prawie 3 tys. zwrócili łącznie chyba po ok. 2.5 miesiącach. Lepszy międzynarodowy Citi niż Bank Spółdzielczy (jakiegoś dowolnie małego miasteczka w Polsce), w którym nie będą wiedzieli czego od nich chcesz xD // PS. każdy kto świadomie używa karty płatniczej wie, że dodatkowe ubezpieczenia od czegoś tam, to w 9/10 przypadków pic-na-wodę tylko po to by wyciągać od ludzi większą kasę każdego miesiąca (coś jak LCC swoimi dodatkowymi usługami) ]:->
21/08/2012 01:07  

  
W sumie krótko. Reklamację złożyłem w dniu gdy ogłoszono bankructwo OLT ale bank następnego przysłał mi e-maila, że reklamację zaczną rozpatrywać dopiero po dacie wykonania lotu bo takie mają przepisy - bla, bla. Lot miałem mieć 15 sierpnia i dziś kasa na koncie nawet bez żadnego ponaglenia.
20/08/2012 23:33  

  
Andrzej, ile czekałeś? Ja jestem w trakcie...
20/08/2012 10:33  

  
Dzisiaj rano dostałem kasę - Mbank/Visa kredytowa.
20/08/2012 10:14  

  
UWAGA na citi Bank!!!
Dokonałem zakupu biletu OLT Express kartą citi Gold LOT. Zgłosiłem na infolinii reklamację, aby rozpocząć chargeback. Niestety, po 2 tygodniach otrzymałem ogólnikowe pismo z propozycją kontaktu z... infolinią (!!??) kolejny raz zadzwoniłem z żądaniem chargebacku. Powiedziano, że otrzymam mailem druk do wypełnienia. Czekałen na ten druk kolejnych 5 dni!!! Bank citi bezczelnie zwleka z chargebackiem. Mam już dosyć tego banku, tym bardziej, że pakiety ubezpieczeniowe wcześniej opłacane przeze mnie okazały się fikcją. Za żadne zdarzenie nie otrzymałem złotówki z powrotem. Nawet kiedy przez wymuszoną przez bank wymianę karty nie mogłem polecieć na zakupiony bilet, gdyż do identyfikacji różnił się nr wymienionej karty. Jak dotąd citi jest dobry w regularnym BARDZO drogim pobieraniu wszelkiego rodzaju opłat, prowizji i odsetek:(((( Dlatego nie polecam banku citi!!!
19/08/2012 22:33  

  
Nie moze. Przy reklamowaniu w banku w ramach chargebacku musisz udowodnic, ze usluga nie zostala zrealizowana. Wiec tylko polowa sie nalezy:-) Tak BTW, w moim Getin Banku oswiadczyli ze reklamacje beda rozpatrywac do...uwaga!.. 180 dni. Tez sie kwalifikuja do ostrzezenia KNFu:-)
15/08/2012 19:32  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie