tez sie dziwie. Gdyby lotnisko nie mialo potencjalu, to by sie tak szybko nie rozwijalo... Zamiast rozwoj bazy W6, wielu obawia sie o zamkniecie dotychczasowej... Z drugiej stroy w sezonie letnim zawsze jest zwiekszana czestotliwosc do Cork, Eindhoven, Paryza, Doncaster... Wiec jesdnak ludzie chca latac. Ale fakt, szansa na dalsze istnienie Wizza we Wrocku sa trasy na poludnie. Madryt, Barcelona, Valencia, Neapol, Turyn... - tu trzeba uderzac. Czego nie zrobi Wizz, predzej czy pozniej zrobi Ryan ;)
No wlasnie caly czas sie trabi o FR a nic o W6. W6 ma 120 zamowionych A320 wiec gdzies je musi bazowac. Trudno powiedziec czemu W6 jakos jest w hibernacji we WRO. Wyglada ze boja sie FR, ale mogliby latwo im dolozyc dodajac np. BCN, MAD, FCO i MXP z WRO.
solokhumbu
2012-04-19 13:18
Przychylam się do spidera_85: skoro WROcławski A320 lata z EIN do BEG, z TRF do RIX i DTM do LCJ, a dla porównania w sąsiednim POZ maszyna jest wykorzystywana w 100% dla macierzystej bazy, to znaczy, że we WRO zbyt rózowo (i fioletowo :P) nie jest.Rozumiem wykorzsywanie maszyn w całej Europie w przypadku bazy kilkusamolotowych (KTW, BUD, WAW), ale WRO lata wszędzie, gdyż po prostu to jedyna szansa, aby zapełnić jej rotacje przez te ...naście h dziennie. A rekrytacja to zapewne skutek naturalnego odejścia części CC z pracy.
spider_85
2012-04-19 12:59
Słyszałem, że ze wszystkich polskich baz akurat z WRO Wizz jest najmniej zadowolony, więc wątpię...
Wizzair przeprowadza niwa rekrutacje do bazy we WRO. Dzisiaj dzien otwarty w Novotelu. Czyzby sie szykowali na dodanie 2-j maszyny aby ubiec Ryana?