dzięki marecki. Tego mniej więcej się spodziewałem. Utwierdziłeś mnie.
Zgodnie z taryfą nie, natomiast warto się skontaktować z call center i omowić sprawę; być może że przewoźnik na zasadzie wyjątku uzna zwrot w związku z okolicznościami. Jeśli tak, będzie pewnie potrzebne przeslanie zaświadczenia lekarskiego lub innych dokumentów potwierdzających stan rzeczy. Ewentualne uznanie zwrotu leży tylko i wyłącznie w gestii przewoźnika w takim przypadku, pasażer nie może z tego tytułu mięć żadnych roszczeń.
Kupiony bilet WAW-TBS-WAW w LOT. Zakup w czerwcu 2011 na lot w maju 2012. Taryfa promocyjna - zwroty niedozwolone. W międzyczasie pasażerka zaciążyła i w momencie wylotu byłby w 9. m-cu w ciąży. Lekarz już teraz nie zaleca lotu. Czy jest szansa powalczyć w LOT o zwrot kasy? Nie mogę znaleźć tych informacji na stronie LOT.