Problemy Wizz Air Ukraina

Witam, mam takie pytanie. WIZZ AIR UKRAINA odwołała mi lot Katowice-Kijów-Katowice i poinformowała mnie o tym około 30dni wcześniej. Miałem możliwość zmiany terminu lotu lub zwrot pieniędzy. Wybrałem to drugie. Konsultaant poinformował mnie, ze pieniadze zostaną mi zwrócone na karte kredytową w ciągu 7 dni. Po około trzech tygodniach pieniędzy nadal nie otrzymałem, więc postanowiłem ponownie skontaktowac sie z WIZ AIR, po czym konsultantka poinformowala mnie, że muszę wypełnić formularz reklamacyjny na stronie WIZZ, a następnie wysłać list polecony na Ukraine. Tak też zrobiłem, a po dwóch tygodniach otrzymałem zwrot tegoż listu. Znów skontaktowałem się z WIZZ i powiedzieli mi, że WIZZ AIR UKRAINA zmienił adres i muszę wysłać ponownie list na ten nowy adres. List wysłałem, przez około miesiac nie otrzymalem zadnego potwierdzenia odbioru wiec udalem sie na pocztę gdzie powiedziano mi, ze list zaginal na Ukrainie. Wypelnilem papierek reklamacyjny i kazano mi czekac 3 miesiace na wyjasnienie dotyczace zaginionego listu. Nie chce juz wysylac ponownie listu na Ukraine, bo mało to nie kosztuje. Co ja w tej sprawie mam zrobic? Jak myślicie? Z góry dziekuje za pomoc Pozdrawiam!
11/01/2012 22:14  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
szumny 2012-01-12 08:04   
szumny - Profil szumny
Jest prosty sposób na załatwienie sprawy. Wielokrotnie załatwiałem różne sprawy właśnie tak dotyczące niw tylko spraw WU ale i W6 jako takiego. Tu jest "normalny", kijowski nr do telecentrum na Ukrainie: 380 44 206-4-888. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zawsze rozmawiałem po rosyjsku ale nie ma problemu również po angielsku.
szulczyk89 2012-01-11 22:14   
szulczyk89 - Profil szulczyk89
Witam, mam takie pytanie. WIZZ AIR UKRAINA odwołała mi lot Katowice-Kijów-Katowice i poinformowała mnie o tym około 30dni wcześniej. Miałem możliwość zmiany terminu lotu lub zwrot pieniędzy. Wybrałem to drugie. Konsultaant poinformował mnie, ze pieniadze zostaną mi zwrócone na karte kredytową w ciągu 7 dni. Po około trzech tygodniach pieniędzy nadal nie otrzymałem, więc postanowiłem ponownie skontaktowac sie z WIZ AIR, po czym konsultantka poinformowala mnie, że muszę wypełnić formularz reklamacyjny na stronie WIZZ, a następnie wysłać list polecony na Ukraine. Tak też zrobiłem, a po dwóch tygodniach otrzymałem zwrot tegoż listu. Znów skontaktowałem się z WIZZ i powiedzieli mi, że WIZZ AIR UKRAINA zmienił adres i muszę wysłać ponownie list na ten nowy adres. List wysłałem, przez około miesiac nie otrzymalem zadnego potwierdzenia odbioru wiec udalem sie na pocztę gdzie powiedziano mi, ze list zaginal na Ukrainie. Wypelnilem papierek reklamacyjny i kazano mi czekac 3 miesiace na wyjasnienie dotyczace zaginionego listu. Nie chce juz wysylac ponownie listu na Ukraine, bo mało to nie kosztuje. Co ja w tej sprawie mam zrobic? Jak myślicie?
Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam!
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama