×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Problemy Wizz Air Ukraina


Witam, mam takie pytanie. WIZZ AIR UKRAINA odwołała mi lot Katowice-Kijów-Katowice i poinformowała mnie o tym około 30dni wcześniej. Miałem możliwość zmiany terminu lotu lub zwrot pieniędzy. Wybrałem to drugie. Konsultaant poinformował mnie, ze pieniadze zostaną mi zwrócone na karte kredytową w ciągu 7 dni. Po około trzech tygodniach pieniędzy nadal nie otrzymałem, więc postanowiłem ponownie skontaktowac sie z WIZ AIR, po czym konsultantka poinformowala mnie, że muszę wypełnić formularz reklamacyjny na stronie WIZZ, a następnie wysłać list polecony na Ukraine. Tak też zrobiłem, a po dwóch tygodniach otrzymałem zwrot tegoż listu. Znów skontaktowałem się z WIZZ i powiedzieli mi, że WIZZ AIR UKRAINA zmienił adres i muszę wysłać ponownie list na ten nowy adres. List wysłałem, przez około miesiac nie otrzymalem zadnego potwierdzenia odbioru wiec udalem sie na pocztę gdzie powiedziano mi, ze list zaginal na Ukrainie. Wypelnilem papierek reklamacyjny i kazano mi czekac 3 miesiace na wyjasnienie dotyczace zaginionego listu. Nie chce juz wysylac ponownie listu na Ukraine, bo mało to nie kosztuje. Co ja w tej sprawie mam zrobic? Jak myślicie? Z góry dziekuje za pomoc Pozdrawiam!

11/01/2012 22:14,  
<>

gość_efd74 - Profil
gość_efd74
  

  
Jest prosty sposób na załatwienie sprawy. Wielokrotnie załatwiałem różne sprawy właśnie tak dotyczące niw tylko spraw WU ale i W6 jako takiego. Tu jest "normalny", kijowski nr do telecentrum na Ukrainie: 380 44 206-4-888. Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Zawsze rozmawiałem po rosyjsku ale nie ma problemu również po angielsku.
12/01/2012 08:04  

  
Witam, mam takie pytanie. WIZZ AIR UKRAINA odwołała mi lot Katowice-Kijów-Katowice i poinformowała mnie o tym około 30dni wcześniej. Miałem możliwość zmiany terminu lotu lub zwrot pieniędzy. Wybrałem to drugie. Konsultaant poinformował mnie, ze pieniadze zostaną mi zwrócone na karte kredytową w ciągu 7 dni. Po około trzech tygodniach pieniędzy nadal nie otrzymałem, więc postanowiłem ponownie skontaktowac sie z WIZ AIR, po czym konsultantka poinformowala mnie, że muszę wypełnić formularz reklamacyjny na stronie WIZZ, a następnie wysłać list polecony na Ukraine. Tak też zrobiłem, a po dwóch tygodniach otrzymałem zwrot tegoż listu. Znów skontaktowałem się z WIZZ i powiedzieli mi, że WIZZ AIR UKRAINA zmienił adres i muszę wysłać ponownie list na ten nowy adres. List wysłałem, przez około miesiac nie otrzymalem zadnego potwierdzenia odbioru wiec udalem sie na pocztę gdzie powiedziano mi, ze list zaginal na Ukrainie. Wypelnilem papierek reklamacyjny i kazano mi czekac 3 miesiace na wyjasnienie dotyczace zaginionego listu. Nie chce juz wysylac ponownie listu na Ukraine, bo mało to nie kosztuje. Co ja w tej sprawie mam zrobic? Jak myślicie?
Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam!
11/01/2012 22:14  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie