szumny:"no wizz punkty się naprawiają. jak się naprawią to będą widoczne po zalogowaniu się na maila podanego we wniosku o kartę po uprzednim zamówieniu przelania w citiphone."
Szczerze mówiąc dalej mam mętlik w głowie. Dalej nie wiem gdzie sę logować do tego konta oraz w jaki sposób kupić bilet za zebrane punkty. Może gral śledzi p.com i napisze komentarz.
* Komentarz moderatora: Humbak, pisz w temacie, nikogo nie obchodzą watki personalne.
Generalnie dotychczasowe doświadczenia wskazywały, że w Wizz nic nie wiedzą i odsyłają do Citi, zaś w Citi nic nie wiedza i do Wizz odsyłają.
Stan punktów powinien być na wyciągu z karty (o ile już to naprawili, bo była jakaś akcja z niedopracowanym systemem). Citi przelewa punkty automatycznie co kwartał, ale można zadzwonić w dowolnym momencie i poprosić o natychmiastowe przelanie punktów. Identyfikatorem ma być adres e-mail którym się logujemy w Wizz, ten się podaje konsultantowi aby dokonał przelewu punktów.
Mam kartę jak w tytule. Wyczytałem ze Citi (tu cytat): Przeleje punkty na Twoje konto WizzAir. (koniec cytatu). Gdzie sprawdzić stan punktów: na stronie citi czy W6? Jak punktami zapłacić za bilet? Nie moge znaleźć tych informacji albo mnie dziś w nocy upośledziło.