×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


POMOC


Witam ostatnio rezerwowalem lot Gdańsk do Bristol w liniach lotniczych ryanair rezerwacja przeszla pomyslnie tylko nie dostalem maila ani nie zostala pobrana oplata za lot wiec poszedlem do banku i okazalo sie ze takie tranzakcje nie so mozliwe i teraz moje pytanie co ja mam KU*** zrobic

29/08/2011 12:40,  
<>

gość_dad14 - Profil
gość_dad14
  

  
Czasem (mi dość często chyba z powodu łącza jakie posiadam) system FR w trakcie płacenia zawiśnie/sknoci coś. Tzn. albo pojawia się komunikat (wygląda jak potwierdzenie z nr rezerwacji) że rezerwacja niepotwierdzona. Inny przypadek to taki kiedy włącza się klasyczny komunikat że system klęczy i żeby spróbować później. Zawsze w pierwszym przypadku warto przynajmniej zapisać nr rezerwacji. Później (w obydwu przypadkach) zaczynam mozolnie sprawdzać:1)przez stronę internetową czy jest obciążenie karty, 2)przez infolinię banku czy jest obciążenie lub czy była próba obciążenia, 3)Samą rezerwację na stronie FR i wtedy właśnie dobrze jest mieć numer rezerwacji bo jak się robi dwie lub więcej osobnych rezerwacji na ten sam lot to po wprowadzeniu maila i daty system FR ich nie widzi. Natomiast duży plus dla systemu FR że w obciążeniu karty podaje nr rezerwacji.Nieco zakamuflowany ale jest. Generalnie często nie dostaję maila z potwierdzeniem tuż po dokonaniu rezerwacji więc czynię jak wyżej. Czasem w przypadku gdy tanich biletów na daną trasę jest kilka (co widać na stronie FR) żeby wstępnie upewnić się czy może rezerwacja została założona, można spróbować jescze raz dokonując rezerwacji sprawdzić czy pula biletów zmniejszyła się o te nasze.
30/08/2011 10:07  

  
Nie leciałem nigdy rynairem ale ostatnio tyle się czyta o tej linii i ich dziwnych praktykach że nie wiem czy bym się skusił na nich. A w tanich liniach denerwują mnie godziny odlotów co często zmusza do oczekiwania całą noc aby odlecieć wcześnie rano na przykład
29/08/2011 13:21  

  
z tego co przed chwila przeczytalem: gdy system księgujący usiłuje przeprowadzić ponownie operację zapłaty, jeśli nie otrzyma autoryzacji z banku, rezerwacja jest anulowana a e-mail potwierdzający nie zostanie wysłany PRAWDA ? :)
29/08/2011 13:19  

  
Proponuję zachować spokój i czytać każdą "duperele" a unikniesz niespodzianek. Moje pierwsze rezerwacje zabierały sporo nerwów ale wcale nie powiem, że obecnie wszystko idzie jak po maśle. Czasem strona www. fiksuje, czasem jest to nowa nieznana strona innego przewoźnika. Nauka, czas i spokój. Pozdrawiam.
29/08/2011 13:17  

  
pierwsza i chyba ostatnia
29/08/2011 13:10  

  
To była Twoja pierwsza rezerwacja czy masz już za sobą jakieś inne - udane?
29/08/2011 13:08  

  
na stronie ryanair bylo tak napisane
29/08/2011 13:08  

  
mayorze: Kto Ci coś takiego wysłał????
29/08/2011 13:07  

  
Wnosze tym ze bylo napisane ze wystarczy potwierdzic mailem rezerwacje a pobranie oplaty "oczekuje"
29/08/2011 12:55  

nederland - Profil
nederland
  
Jest kasa nie ma lotu :D
29/08/2011 12:53  

  
A masz kilka wyjść: 1. Kupić sobie kartę MC Prepaid w BZ WBK (lub na podróżniczych portalach jak ten, bo one oferują taką kartę). 2. Poprosić kogoś innego, kto ma kartę o zakup. 3. Poprosić kogokolwiek z kartą płatniczą o zakup biletu. Nie ma znaczenia, kto kupuje bilet.
29/08/2011 12:53  

  
Smayorze: Skoro nie została pobrana opłata za lot, a tym bardziej kartą, jaką próbowałeś to zrobić, nie służy do transakcji internetowych, to jak możesz wnosić, że "rezerwacja przeszła pomyślnie"? :o)))))
29/08/2011 12:51  

  
zastosowalem cenzure :)
29/08/2011 12:51  

  
Przede wszystkim nie kląć publicznie tutaj, bowiem to jest zakazane.
29/08/2011 12:50  

  
Witam
ostatnio rezerwowalem lot Gdańsk do Bristol w liniach lotniczych ryanair rezerwacja przeszla pomyslnie tylko nie dostalem maila ani nie zostala pobrana oplata za lot wiec poszedlem do banku i okazalo sie ze takie tranzakcje nie so mozliwe
i teraz moje pytanie co ja mam KU*** zrobic
29/08/2011 12:40  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie