×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Popisowy brak przygotowania służb lotniska


Wczorajszy lot LO3922 do Warszawy obnażył totalny brak przygotowania pracowników na płycie do obsłużenia grupy 9 osób niepełnosprawnych! Samolot Embraer 175 czekał około godzinę, zanim pracownicy Balic wnieśli schodkami niepełnosprawnych pasażerów. A wszystko to na oczach autobusu zniecierpliwionych podróżnych. Obługa gate w sposób bardzo uprzejmy i profesjonalny przepraszała oczekujących, nie mniej jednak brak odpowiedniego przygotowania do sprawnej pomocy osobom na wózkach pokazał, iż Airport Kraków ma dalego do Europy.

29/07/2011 13:24,  
<>

gość_dad14 - Profil
gość_dad14
  

  
To LHC czyli obecnie - WAS-KRK jest tka przygotowane: powinni mieć 2 tzw. schodolazy do tego, a mieli jeden. Bo nie maja zapasowych baterii do drugiego.
16/10/2011 00:35  

  
Wczorajszy lot LO3922 do Warszawy obnażył totalny brak przygotowania pracowników na płycie do obsłużenia grupy 9 osób niepełnosprawnych! Samolot Embraer 175 czekał około godzinę, zanim pracownicy Balic wnieśli schodkami niepełnosprawnych pasażerów. A wszystko to na oczach autobusu zniecierpliwionych podróżnych. Obługa gate w sposób bardzo uprzejmy i profesjonalny przepraszała oczekujących, nie mniej jednak brak odpowiedniego przygotowania do sprawnej pomocy osobom na wózkach pokazał, iż Airport Kraków ma dalego do Europy.
29/07/2011 13:24  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie