Odprawa krajówki w Warszawie

szybkie pytanie bo dawno nie lecialem do/z WAW. Czy odprawa krajowa dalej zamyka sie 20 min przed odlotem i drukuja papierowe karty pokladowe? Poza tym odprawa jest nadal w tym malym terminalu krajowym kolo T1 czy przeniesiona gdzies?
15/06/2011 13:44  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
rafalpd 2011-06-15 13:58   
rafalpd - Profil rafalpd
no wlasnie nie dam rady zrobic online odprawy wiec bedzie doginanie do check-inu. Dzieki za odpowiedz 20 min mnie urzadza bo to ma byc one day trip WRO-WAW-WRO przy czym powrotny mam B737 (chyba sie dobrze polaczenie sprzedaje ze daja 737 na krajowke)
piotrek737 2011-06-15 13:48   
piotrek737 - Profil piotrek737
rafalpd: Odprawę masz na stanowiskach LO w nowej części Terminalu A ;) Check-in zamyka się na 20 minut przed na krajówkach. Jak masz zrobioną odprawę online to nie drukują Ci karty na lotnisku tylko nadajesz bagaż (jak masz) i od razu do gate'u idziesz :)
rafalpd 2011-06-15 13:44   
rafalpd - Profil rafalpd
szybkie pytanie bo dawno nie lecialem do/z WAW. Czy odprawa krajowa dalej zamyka sie 20 min przed odlotem i drukuja papierowe karty pokladowe? Poza tym odprawa jest nadal w tym malym terminalu krajowym kolo T1 czy przeniesiona gdzies?
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama