Nie wydaje mi się aby Dyrekcja Lotniska zajęła się taką sprawą. Spójrzcie proszę na bardziej uciążliwy problem jakim są "naganiacze" do totalnie nieuczciwych niby-taksówek, którzy koncentrują się na nieznających realiów gościach. Problem ten nigdy nie został rozwiązany a wielokrotnie poruszano go w mediach.
tomcat_bzg
2011-03-22 20:48
ftlmm: myślę, że jeżeli taka sytuacja miała miejsce z korporacją polecaną prze lotnisko (a taką chyba Sawa Taxi jest) to trzeba zawiadomic lotnisko. Aczkolowiek jak znam siebie fo wiadomości stołecznej "GW" też bym posłał.
usuniety
2011-03-22 18:53
first, jaką korporację byś polecił ? :)
Wyrzucenie z taksówki wyglądało tak: podjeżdża mercedes, wysiada kierowca i otwiera bagażnik, wkładam bagaże gdy on pyta "dokąd", a usłyszawszy adres (wartość kursu ok. 20 PLN) wyjmuje moje bagaże ze słowami "Wy******laj na autobus..." Oczywiście złożyłem skargę w jego korporacji, Sawa Taxi, i zawsze omijam taksówki z tym logo. Nadmienię, że zdarzyło się to po bardzo długiej podróży (kilka segmentów) i z dużym bagażem :(
Że co takiego? Wyrzuconym z taksówki? Ja mieszkam kilka kilometrów od Lotniska Chopina i nigdy nie miałem problemu z taksówkami (ale nie korzystam z korporacji, które mają podpisane umowy z lotniskiem, a zawsze zamawiam telefonicznie z moich ulubionych korporacji).
Jakie jest Wasze zdanie na temat korporacji taksówkowych obsługujących Okęcie? Zdarzyło się komuś być wyrzuconym z taksówki za zabyt krtóki kurs?