×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Wizz Air – obsługa klienta


dyziojr
dyziojr
Zakładam ten temat by porównać swoje doświadczenia z Waszymi. Czy wysyłając pocztą elektroniczną jakiekolwiek listy, z opiniami, uwagami, reklamacjami otrzymaliście kiedykolwiek odpowiedź ze strony przewoźnika. Ja nigdy się tego nie doczekałem niezależnie od tego jakiej wagi dotyczy temat. Jak to wygląda u Was?

28/07/2010 21:52,  
<>

gość_63396 - Profil
gość_63396
  

  
raz na call center wybuchnalem, by posprawdzali sobie sami nagrania rozmow z wczoraj, bo mowili mi co innego niz dzis, i po 30 sek przerwy i muzyczki pani powrocila na linie i przyznala mi racje... a papiery? pewnie leza i nabieraja mocy na biurku... :(
29/07/2010 16:34  

  
Ja wysłałam reklamację do Wizz w związku ze zwrotem płatności, odpowiedź dostałam po 2,5 miesiąca. I i tak musiałam dzwonić do Call Center.
28/07/2010 21:54  

dyziojr - Profil
dyziojr
  
Zakładam ten temat by porównać swoje doświadczenia z Waszymi.
Czy wysyłając pocztą elektroniczną jakiekolwiek listy, z opiniami, uwagami, reklamacjami otrzymaliście kiedykolwiek odpowiedź ze strony przewoźnika. Ja nigdy się tego nie doczekałem niezależnie od tego jakiej wagi dotyczy temat. Jak to wygląda u Was?
28/07/2010 21:52  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie