Wizz Air – obsługa klienta

Zakładam ten temat by porównać swoje doświadczenia z Waszymi. Czy wysyłając pocztą elektroniczną jakiekolwiek listy, z opiniami, uwagami, reklamacjami otrzymaliście kiedykolwiek odpowiedź ze strony przewoźnika. Ja nigdy się tego nie doczekałem niezależnie od tego jakiej wagi dotyczy temat. Jak to wygląda u Was?
28/07/2010 21:52  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
czeko 2010-07-29 16:34   
czeko - Profil czeko
raz na call center wybuchnalem, by posprawdzali sobie sami nagrania rozmow z wczoraj, bo mowili mi co innego niz dzis, i po 30 sek przerwy i muzyczki pani powrocila na linie i przyznala mi racje... a papiery? pewnie leza i nabieraja mocy na biurku... :(
aynis 2010-07-28 21:54   
aynis - Profil aynis
Ja wysłałam reklamację do Wizz w związku ze zwrotem płatności, odpowiedź dostałam po 2,5 miesiąca. I i tak musiałam dzwonić do Call Center.
dyziojr 2010-07-28 21:52   
dyziojr - Profil dyziojr
Zakładam ten temat by porównać swoje doświadczenia z Waszymi.
Czy wysyłając pocztą elektroniczną jakiekolwiek listy, z opiniami, uwagami, reklamacjami otrzymaliście kiedykolwiek odpowiedź ze strony przewoźnika. Ja nigdy się tego nie doczekałem niezależnie od tego jakiej wagi dotyczy temat. Jak to wygląda u Was?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy