Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adams: gratulacje co do Girony, ale raczej w najbliższym czasie z usług C0 nie skorzystam. Co prawda w letnim rozkładzie KRK-ATH bedą ponoć latać o sensowniejszych godzinach niż dotychczas, ale chwilowo mam dość. Loty o 3-4 w nocy to koszmar. Noc jest od spania a nie od latania. Przerabiałem wielokrotnie wiele godzin oczekiwania na lotnisku w Atenach na odlot i mam dość. Co ciekawe kiedyś było tam więcej miejsc siedzących.
powtórze swoje słowa z przed kilku dni; Dzisiaj Girona 40 minut przed czasem. Tylko w Krakowie CO moze lądować przed czasem ;P
Cezary:szkoda ze nie miałeś takiego szczescia jak leciałeś z ATH. Dzisiaj Girona 40 minut przed czasem. Sukces!!! :)
andrzej500
2008-01-08 21:25
arche: nie będę się sprzeczał o te 6 czy 8 godzin,bo dla pasażerów teraz już to obojętne 26 czy 28 czy 36, piszesz dobrze wiesz bo załatwiałeś przebukowanie, ale tam o żadnym przebukowaniu nie było mowy bo nie było na co przebukować, chyba że na termin poświąteczny,
andrzej500
2008-01-08 21:20
arche: nie będę się sprzeczał o te 6 czy 8 godzin,bo dla pasażerów teraz już to obojętne 26 czy 28 czy 36, piszesz dobrze wiesz bo załatwiałeś przebukowanie, ale tam o żadnym przebukowaniu nie było mowy bo nie było na co przebukować, chyba że na termin poświąteczny,
andrzej500: Nie 36 godzin czekania w CIA tylko 26, z odprawą liczmy 28. Zamiast o 13 w piątek wylecieli o 15 w sobotę. Dobrze wiem, bo telefonicznie towarzyszyłem koledze. Sam załatwiałem przebukowanie tuż po odwołaniu... w call-center węgierskim po angielsku, bo na polski nr nie można było się dodzwonić.
Disorder
2008-01-08 20:21
Szot: Foch na trzy powiaty? ;))) No, daj już na zgodę. :)))
andrzej500
2008-01-08 20:08
post wskoczył a jeszcze nie skończyłem: ja napisałem też o opóźnieniu ale W6 i pojawia się pytanie czy moglem wpisać do tego wątku czy też powinienem zacząć nowy itp pytania
andrzej500
2008-01-08 20:06
co do nowych wątków-zgadzam się z Disorderem wczoraj pisałem że powinien być jeden jak go nazwać-możemy coś wymyślić- no bo np teraz w wątku który Cezary zacżał i nazwał centralwings i pisze w nim o opóxnieniu
andrzej500
2008-01-08 19:43
Cezary rozumiem Twoją irytację 40 min opóźnieniem, szkoda że nie mogę Wam tutaj przytoczyć relacji mojej klientki słynnego odwołanego lotu W6 CIA-KTW, tego który po 36 godzinnym oczekiwaniu, wykonała linia One Air, o protestach i zablokowaniu wszystkich checkinów na CIA przez tych pasażerów którzy chcieli przylecieć do Polski na święta, to by była relacja, ale czasami 40 min równie ważne jak 36 godzin, wszystko zależy przecież, od sytuacji
Disorder: sam jesteś pomylony...
Disorder
2008-01-08 19:11
Cezary: A skąd wiesz, że to ten sam samolot? I czemu kobita w odlotach ma Ci mówić, że przylot jest opóźniony, skoro odlot może już nie być opóźniony, jeśli załoga się szybko uwinie. Też mnie dziwi nowy wątek o jednym rejsie. Widać, że forum użytkowników to pomylony pomysł.
pasazer: post scriptum. Nie tyle chodzi mi o 40 minut co o dezinformację i zwyczajne kłamstwo panienki w infolinii C0. Przecież wiem że to musiał być samolot, który z opóźnieniem przyleciał z Girony. Panienka zarzekała się że z Krakowa do Aten poleci punktualnie zupełnie inny samolot. Jakim cudem ?
pasazer: nie obrazam sie. Jakbys mial miedzy samolotami godzinę czasu to 40 minut spóźnienia nie irytowało by Cie ?
wojtek: panie i pan z Goldair Handling sprawnie przeprowadzili odprawę bagazową na aż 3 stanowiskach dla lotu C0400 z Aten do Krakowa. Ale kiedy pytałem o punktualność lotu to jak 'gadał dziad do obrazu'. Mówię że jest informacja że samolot wyląduje w Atenach z opóźnieniem a pani z uśmiechem że ona nie ma takiej informacji. Informacja była piętro niżej w przylotach na monitorach. Ja swoje a oni swoje w zaparte. Wyszło że miałem rację, ale to wątpliwa satysfakcja.
szot: I jeszcze pracowników Goldair Handling. :)
szot: dzieki Ci za pomoc bo jak czytałem poniższe wpisy to mi łapki opadły i nie miałem siły odpowiadać. Przecież pisałem po polsku i chyba dosyć logicznie.
pasazer: Cezaremu chodzi o niekompetentność pracowników Cezero na infolinii i niedoinformowanie samych pracowników Cezero...
heh, Cezary... też nie wiem o co ci chodzi ale w każdym razie fajny temat do dyskusji. W moim odczuciu C0 jest bardzo słabą linia 'pseudo tanią', w zdecydowany sposób przegrywa z konkurencją. Nie wróżę jej świetlanej przyszłości... a gdzie jakiekolwiek promocje? szkoda bo jako linia ma potencjał podobnie jak LOT ale nie potrafią tego wykorzystac...
W Atenach Centalwings i LOT obsługuje Goldair Handling. Na parterze -przyloty- na monitorach była wyświetlona informacja że C0 399 wyląduje prawdopodobnie z 40-minutowym opóźnieniem. Piętro wyżej w hali odlotów Pani w Goldair Handling zarzekała sie że nie ma żadnych informacji że odlot może być opóźniony. A był opóźniony. Około 40 minut. Po co kłamać w żywe oczy ?