kilometraz tras

Czy ktos z Was ma pojecie, gdzie mozna sprawdzac kilometraz, czy raczej milometraz tras? Chodzi mi o to, zeby zaspokoic moja ciekawosc jak leca sobie na trasie np. Waw- Paryz, Teneryfa itp ile to jest kilometrow.. Kiedys w rozkladach LOTu na koncu pokaznej ksiazeczki, byly wszystkie dystanse ich tras, a teraz lipa. Domyslam sie, ze podroze tam i z powrotem moga sie nieco roznic ze wzgledu na wybor korytarza powietrznego, ale chociaz tak pi razy oko...
06/07/2010 16:55  
gość_38460
gość_38460 - Profil gość_38460
chmurka 2010-07-07 16:38   
chmurka - Profil chmurka
Aktywowalem. Uprzejmie prosze o wyrozumialosc za moja tepote, ale jak moge sprawdzic wyniki np. Twoje stenusie? Mozesz podeslac mi Twoj nick na priva? ( z krotka instrukcja jak sprawdzic ile razy Ziemie okrazyles?)
aynis 2010-07-07 16:13   
aynis - Profil aynis
Ja już w tym roku nie podołam zrobić 5 okrążenia, bo nie planuje dalekich podróży, ale za to w przyszłym... :)))
first 2010-07-07 16:12   
first - Profil first
ja też... ale planuje do końca roku zrobić piate:))
aynis 2010-07-07 16:07   
aynis - Profil aynis
Ja na razie 4 razy obkrążyłam Ziemię :))
humbak 2010-07-07 15:54   
humbak - Profil humbak
chmurko: Musisz w ustawieniach wyrazić zgodę na udostępnienie profilu dla oglądaczy, bo inaczej nikt nie zobaczy Twojej maziaji.
chmurka 2010-07-07 15:49   
chmurka - Profil chmurka
ojj wyniki na pewno slabiutkie w porownaniu do Was.. troche mi sie zamazialilo tylko w Europie. Ciekawe czy ktos z Was juz dolecial na ksiezyc?
Nick chmurka, jakzeby inaczej...
first 2010-07-07 15:48   
first - Profil first
i tak Stenusa nie pobijecie:)
airchick 2010-07-07 15:31   
airchick - Profil airchick
both,
chmurka pochwal się wynikami.
humbak 2010-07-07 14:52   
humbak - Profil humbak
Widzę, że chmurka się zaraziła. hihih Czekam z niecierpliwością na dobicie do finiszu wklepywania i okazania nam efektu. A jaki nick?
chmurka 2010-07-07 14:39   
chmurka - Profil chmurka
Fakt, dopiero ok 1/5 lotow wklepalem i juz mam maziaje. A i tak jeszcze bardzo daleko do tego zeby na ksiezyc dobic.
humbak 2010-07-07 12:57   
humbak - Profil humbak
Tak, jak czasami się pytam załogi pokładowej o numer boczny (bo wchodzę przez rękaw, a wtedy nie ma jak zajrzeć samolotowi pod ogon), to niektórzy wiedza o co kaman, a niektórzy się pytają po co mi to (z miną tropiciela pokładowych terrorystów). :o) Co znaczy co? Maziaja czy stenus?
airchick 2010-07-07 12:47   
airchick - Profil airchick
no i fajna "maziaja", a btw stenus: co to znaczy?
Chyba każdy maniak zbiera wszelkie informacje o przelotach.
humbak 2010-07-07 12:33   
humbak - Profil humbak
chmurko: Owszem, pojęcie jest. Jakkolwiek także kolekcjonujesz wszelkie dane o swoich przelotach. Jak dużo latasz, to na mapce zrobi Ci się maziaja (jak u mnie). :o)
chmurka 2010-07-07 11:44   
chmurka - Profil chmurka
hmm, no to szkoda.. Ale jakies pojecie to mi juz daje.
humbak 2010-07-07 10:28   
humbak - Profil humbak
chmurko: Tylko na flightmemory nie podają rzeczywistych odległości, tylko po linii prostej między dwoma punktami/
chmurka 2010-07-07 09:46   
chmurka - Profil chmurka
Dzieki first! Absolutnie rewelacyjna strona!
first 2010-07-06 18:48   
first - Profil first
albo sobie profil zrób na flight memory
chmurka 2010-07-06 17:14   
chmurka - Profil chmurka
stenus; dzieki. Jeszcze jakby sie znalazlo cos dla LCC, to by bylo cudownie
humbak 2010-07-06 17:06   
humbak - Profil humbak
chmurko: Rejsy w Star Alliance sprawdzisz na stronie sojuszu.
chmurka 2010-07-06 16:55   
chmurka - Profil chmurka
Czy ktos z Was ma pojecie, gdzie mozna sprawdzac kilometraz, czy raczej milometraz tras? Chodzi mi o to, zeby zaspokoic moja ciekawosc jak leca sobie na trasie np. Waw- Paryz, Teneryfa itp ile to jest kilometrow.. Kiedys w rozkladach LOTu na koncu pokaznej ksiazeczki, byly wszystkie dystanse ich tras, a teraz lipa. Domyslam sie, ze podroze tam i z powrotem moga sie nieco roznic ze wzgledu na wybor korytarza powietrznego, ale chociaz tak pi razy oko...
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama