×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


15 nowych krajowych tras LOT-u


Fajnie gdyby Bydgoszcz i Łódź dołączyły do siatki lotnisk obsługiwanych przez LOT. Mam jedynie nadzieję, że trasa Bydgoszcz - Gdańsk podawana z "przecieków" w Dzienniku to jednak kaczka dziennikarska. Fakt, że linia kolejowa jest w opłakanym stanie i pociągiem pokonuje się tę trasę w ponad 3 godziny. Ale z drugiej strony jest to tylko ok. 160 km i samochodem większość tej trasy przebywa się już autostradą: z centrum do centrum w niespełna 2 godziny więc nie trzeba być prorokiem ani specjalistą żeby przewidzieć, że połączenie lotnicze tu nie wypali. To co moim zdaniem możę mieć szansę z Bydgoszczy (poza Warszawą oczywiście) to Kraków: jest na tyle daleko i z tak fatalnym dojazdem zarówno kolejowym jak i drogowym, że może wreszcie weekend w Krakowie zrobiłby się dla mnie bardziej prawdopodobny niż np. w Berlinie :-)

16/06/2010 11:14,  
gość_e672f - Profil
gość_e672f
  

  
Prawie Bydgoszcz - Gdańsk ;)
18/06/2010 12:35  

  
A istnieje autostrada Bydgoszcz-Gdańsk? :o)
18/06/2010 11:58  

  
No i już się wyjaśniło, że trasa Bydgoszcz - Gdańsk przy istniejącej autostradzie to tak jak już wczoraj myślałem czysty absurd
18/06/2010 11:01  

  
hambi: idea " doplat" unijnych na zasadzie rozwoju regionow obejmuje tylko i wylacznie polaczenia krajowe...dlatego nie wypalily polaczenia kolejowe by IR do niemiec..
17/06/2010 15:21  

  
4tech: aha. Rozumiem. Ale czy jest to konieczne korzystac z unijnych pienedzy skoro mozna zrobic miedzynarodowa trase polaczana z krajowka ktora by robila zysk?
17/06/2010 14:36  

  
Ciekawe tylko, że połączenia mają ruszyć w lipcu a jeszcze nie są ogłoszone ani promowane. Paranoja. Ja osobiście uważam, że połączenia LCJ-KRK albo LCJ-GDN i LCJ-SSZ(w sezonie) mają rację bytu. Trzymam kciuki, żeby coś z Łodzi było.
16/06/2010 23:45  

  
hambi..no niestety wyklucza, gdyz w takim przypadku nie mozna skorzystac z unijnych dotacji....
16/06/2010 16:09  

jurek - Profil
jurek
  
Jakie będą to się dowiemy jak będą oficjalnie ogłoszone.
16/06/2010 15:56  

  
A jakie to beda trasy??
16/06/2010 15:31  

  
4tech: A czy jedno wyklusze drugie? Mysle ze na poczatek polaczenia krajowy z dalszym lotem do hubow *A by mialy wiekszy sens i by robily prawdopodniej zysk niz tylko strict krajowe. :-)
16/06/2010 13:53  

  
sorki ale mylicie coś z czymś:) sprawa dotyczy połączeń krajowych a nie międzynarodowych:)
16/06/2010 13:51  

  
Juz kiedys W6 mial taki pomyl KTW-GDN-NYO ale wtedy PL nie bylo w schengen i niestety polaczenie nie wypalilo. Pozniej cos LO mowilo o GDN-KRK-ATH.....ale pozostalo tylko przy planach. Moze tym razem wyjada jakies konkrety z tego.
16/06/2010 13:43  

  
...aha: i jeszcze KRK-BZG-CPH
16/06/2010 13:37  

  
@hamburg: w dobie Schengen to chyba dobry pomysł: proponuję BZG-WRO-MUC :-)
16/06/2010 13:35  

  
My tutaj tak o miedzyladowaniami w PL....ale moze bardziej relane by byly polaczenia typu: RZE-SZZ-FRA lub RZE-WRO-MUC...GDN-KRK-VIE. Cos w tym typie.
16/06/2010 13:24  

  
@hamburg: w pełni się zgadzam z koncepcją mini-hubów. Przypomina mi to Brazylię. Choć w innej skali, oczywiście :-)
16/06/2010 13:21  

  
Realnie patrząc raczej nie ma potencjału na RZE-SZZ. Rozsądniejszym byłoby RZE-GDN może z międzylądowaniem w WAW. Drugi kierunek to KRK-POZ-GDN.
16/06/2010 13:20  

  
@tomcat_bzg: mysle, ze pomysl z miedzyladowaniem na trasie ze Szczecina do Rzeszowa moglby byc calkiem ciekawy - ale np. SZZ-WRO-RZE, skoro plotki kraza, ze z Rzeszowa beda polaczenia do Wroclawia i Szczecina. A Szczecin zyskalby wtedy kolejna destynacje.
16/06/2010 13:04  

  
Zapominacie o jednym... wszystkie te trasy o ile wogole bedą to LO chce aby "utrzymanie" tych tras przejely samorządy wojewódzkie a z tym jest różnie.... Jest wyjście aby formalnie można było płacić LO za te usługę na takich samych zasadach jak dopłaca się do przewozów kolejowych nie łamiąc unijnego prawa... można skorzystać z unijnego programu rozwoju regionów i na takie połączenia lotnicze mieć kasę z UE... wystarczy ogłosić przetarg na takie połączenia i sprawa rozwiązana ( patrz FR czy Aer Arann w Irlandii)...
16/06/2010 12:56  

  
tomcat_bzg: Moze przez te ceny chce LO nauczyc/ przekonac Polakow do latania po kraju....a pozniej gdy juz docenia oszczednosc czasowa, to podwyzsza ceny.
Tak i tak mysle ze na dlusza mete potrzebne sa ,,mini-huby´´ w innych polskich miastach, tak aby byl mix pasazerow ktorzy chca sie przesiasc na loty europejskie i tacy ktorzy chca tylko leciec krajowka.
16/06/2010 12:27  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie