×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Odszkodowanie za sen w samolocie


Odszkodowanie za spanie Od 25 do 75 tys. USD odszkodowania domaga się 36-letnia Amerykanka, której nie obudzono po wylądowaniu samolotu. Pasażerka spędziła w nim 4 dodatkowe godziny. Ginger McGuire leciała z Detroit do Filadelfii. Pod koniec wieczornego lotu zasnęła. Obudzili ją sprzątacze, którzy weszli na pokład o północy, 4 godziny po przylocie. Poinformowali oni właścicieli samolotu, Trans States Airlines (TSA) i wypuścili pasażerkę. McGuire została jednak zatrzymana i poddana przesłuchaniu. Z tych powodów kobieta zaskarżyła TSA oraz United Airlines – obu przewoźników łączy porozumienie o wspólnej sprzedaży biletów. Zażądała odszkodowania, za zaniedbania przewoźnika, narażenie na emocjonalny stres, nieprawne zatrzymanie i złamanie warunków umowy. Przedstawiciele przewoźników przyznali, że do podstawowych obowiązków załogi należy sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie opuścili pokład. Obecnie prowadzone jest wewnętrzne dochodzenie w sprawie znalezienia winnych, ale przede wszystkim, dla określenia standardów, które powinny wykluczyć możliwość wystąpienia podobnego zdarzenia w przyszłości. Źródło: altair.com.pl

31/05/2010 13:39,  
<>

gość_f1528 - Profil
gość_f1528
  

  
Mnie zawsze budza jak juz nikogo nie ma na pokladzie, ale w moim przypadku to bym sie jedynie cieszyl, ze moge dluzej pospac :)
31/05/2010 16:02  

gral - Profil
gral
  
powinni jej wystawić rachunek za hotel :D
31/05/2010 15:40  

  
Odszkodowanie za spanie

Od 25 do 75 tys. USD odszkodowania domaga się 36-letnia Amerykanka, której nie obudzono po wylądowaniu samolotu. Pasażerka spędziła w nim 4 dodatkowe godziny.

Ginger McGuire leciała z Detroit do Filadelfii. Pod koniec wieczornego lotu zasnęła. Obudzili ją sprzątacze, którzy weszli na pokład o północy, 4 godziny po przylocie. Poinformowali oni właścicieli samolotu, Trans States Airlines (TSA) i wypuścili pasażerkę. McGuire została jednak zatrzymana i poddana przesłuchaniu.

Z tych powodów kobieta zaskarżyła TSA oraz United Airlines – obu przewoźników łączy porozumienie o wspólnej sprzedaży biletów. Zażądała odszkodowania, za zaniedbania przewoźnika, narażenie na emocjonalny stres, nieprawne zatrzymanie i złamanie warunków umowy.

Przedstawiciele przewoźników przyznali, że do podstawowych obowiązków załogi należy sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie opuścili pokład. Obecnie prowadzone jest wewnętrzne dochodzenie w sprawie znalezienia winnych, ale przede wszystkim, dla określenia standardów, które powinny wykluczyć możliwość wystąpienia podobnego zdarzenia w przyszłości.

Źródło: altair.com.pl
31/05/2010 13:39  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie