Odszkodowanie za sen w samolocie

Odszkodowanie za spanie Od 25 do 75 tys. USD odszkodowania domaga się 36-letnia Amerykanka, której nie obudzono po wylądowaniu samolotu. Pasażerka spędziła w nim 4 dodatkowe godziny. Ginger McGuire leciała z Detroit do Filadelfii. Pod koniec wieczornego lotu zasnęła. Obudzili ją sprzątacze, którzy weszli na pokład o północy, 4 godziny po przylocie. Poinformowali oni właścicieli samolotu, Trans States Airlines (TSA) i wypuścili pasażerkę. McGuire została jednak zatrzymana i poddana przesłuchaniu. Z tych powodów kobieta zaskarżyła TSA oraz United Airlines – obu przewoźników łączy porozumienie o wspólnej sprzedaży biletów. Zażądała odszkodowania, za zaniedbania przewoźnika, narażenie na emocjonalny stres, nieprawne zatrzymanie i złamanie warunków umowy. Przedstawiciele przewoźników przyznali, że do podstawowych obowiązków załogi należy sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie opuścili pokład. Obecnie prowadzone jest wewnętrzne dochodzenie w sprawie znalezienia winnych, ale przede wszystkim, dla określenia standardów, które powinny wykluczyć możliwość wystąpienia podobnego zdarzenia w przyszłości. Źródło: altair.com.pl
31/05/2010 13:39  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
that 2010-05-31 16:02   
that - Profil that
Mnie zawsze budza jak juz nikogo nie ma na pokladzie, ale w moim przypadku to bym sie jedynie cieszyl, ze moge dluzej pospac :)
gral 2010-05-31 15:40   
gral - Profil gral
powinni jej wystawić rachunek za hotel :D
andrzej 2010-05-31 13:39   
andrzej - Profil andrzej
Odszkodowanie za spanie

Od 25 do 75 tys. USD odszkodowania domaga się 36-letnia Amerykanka, której nie obudzono po wylądowaniu samolotu. Pasażerka spędziła w nim 4 dodatkowe godziny.

Ginger McGuire leciała z Detroit do Filadelfii. Pod koniec wieczornego lotu zasnęła. Obudzili ją sprzątacze, którzy weszli na pokład o północy, 4 godziny po przylocie. Poinformowali oni właścicieli samolotu, Trans States Airlines (TSA) i wypuścili pasażerkę. McGuire została jednak zatrzymana i poddana przesłuchaniu.

Z tych powodów kobieta zaskarżyła TSA oraz United Airlines – obu przewoźników łączy porozumienie o wspólnej sprzedaży biletów. Zażądała odszkodowania, za zaniedbania przewoźnika, narażenie na emocjonalny stres, nieprawne zatrzymanie i złamanie warunków umowy.

Przedstawiciele przewoźników przyznali, że do podstawowych obowiązków załogi należy sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie opuścili pokład. Obecnie prowadzone jest wewnętrzne dochodzenie w sprawie znalezienia winnych, ale przede wszystkim, dla określenia standardów, które powinny wykluczyć możliwość wystąpienia podobnego zdarzenia w przyszłości.

Źródło: altair.com.pl
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama