Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
paolo: juz nie gadaj....C0 ma teraz najniszy oneway za 119 PLN ;-) mysle ze to juz cena do zaakceptowania. Nawet w niektore dni na wakacje sa tansi od FR (np. na trasie z GDN do DUB) ;-))))
paolo: bankowo w tak drogim bilecie musi być posiłek wliczony ;))) hehehe
paolo-79
2008-02-28 02:40
juz nawet FRoclaw ladnie board'uje pax FR. w pierwszy bus sa tylko pax z priority...disorder:2+2=4? raczej 200+200=400..w tej granicy sa ceny one way ce zero...nie ma tej 129 zl ale jest wlozona w to 400...i jaka roznica?KONIEC jest blisko;)
Ja ostatnio chciałam wypróbować Speedy Boarding Plus - udało mi się jedynie połowicznie, bo i ile Speedy Boarding zadziałał normalnie i wpuścili nas jako pierwszych, to zadedykowane stanowisko odprawy już nie bardzo... Mogli się w nim odprawić wszyscy, pomimo oznaczenia, że tylko dla SB Plus...
Właśnie ostatnio podczas odprawy w KRK zapytałem się pracownika LHC czy wie co to jest priority boarding i czemu płacimy za to skoro oni to mają głęboko w d... nie potrafił mi udzielić odpowiedzi dlaczego tak jest.
stenus:tak taka zasada obowiązuje w Orio al Serio i Galileo Galilei, przy czym jeszcze dodam, ze w Ciampino jest podobnie. W Torino są korytarze więc nie ma z tym problemu. Wracając do krk: jak przyjdzie im rozwozić pasazerów do 767 LO kierunek ORD to jest zupełna katastrofa......lepiej jakby ludzie chodzili na nóżkach pod samolocik...stenus: miłego lotu do KRK ;) pozdrow tomka :]
adams: No wlasnie tego pracownicy w KRK zuplenie nie rozumieja. Jesli jest autobus, to puszcza sie pierwszym ludzi z priorytetem, co stosuje sie na kilku znanych mi lotniskach z FRanca autobusiana (BGY, PSA).
stenus:tu sie z tobą zgodze. LHC w krakowie jest leniwy. W czasie kiedy FRanca stoi tylko 25 minut powinni się bardziej pospieszyc. Kiedy tylko dostaną wiadomość, ze wylądował samolot powiinien być boarding do samolotu a tu trzeba czekać az maszyna wjedzie na płyte postojową i wszyscy wyjdą. Kolejnym blędem jest właśnie mieszanka ludzi tych z normalą odprawą i tych z check'n go w autobusie. Pracownicy w gate'u kiedy tylko skończą odrywać karty pokładowe dla ludzi z piority nie powinni wpuszczac do tego samego autobusu ludzi bez pierwszenstwa wejscia na pokad...etc.
adams: Bo obsluga Girony jest przyzwyczajona do sprawnego i wczesnego wsadzania paxow z powodu szkoly FRancy, a nie tak jak te walce z krakowskiego kurnika, ktore nawet nie potrafia tak przygotowac wejscia, ze mieszaja sie paxy z priorytetem i bez. I jest wielki balagan. gral: Nie sadze... :o)
co do Ce zero: bardzo często ich samolot z GRO do KRK przylatuje nawet 40 minut przed czasem. Pamiętam nawet jak raz wylądował 45 minut early :)
stenus: a moze to byl lot z poprzedniego dnia? ;)
gral: A wczoraj w Gironie CeZero przylecialo 30 min przed czasem z Krakowa i zabralo ludzi takze pzred czasem. Wiec nie demonizujmy.
Dublin airport - Arrivals. W Centralu bez zmian :)
Gdansk Centralwings C0297 27-02-2008 09:15 Arrived 1310
disorder
2008-02-27 14:56
Gral: Niedawno w prasie pisano ile set milionów jest warta marka Centralwings, zachwycano się, jak to LOT zwiększy kapitał spółki itp... itd... Co dziennikarz, to inna informacja. Ciekawe, ile LOT miałby strat, gdyby te samoloty które leasinguje Centralwings stały niewykorzystane, a tak ma zysk, bo C0 płaci mu słono plus załogi nabijające kasę euroLOTowi.
Juz dzis pisalem w tym watku o potencjalnym bankructwie C0, ze oprocz podawania jednej kwoty za bilet, obnizyli rowniez oplate za platnosc karta z 40zl do 25zl.
Jeszcze niech zrobia jakas znizke dla ludzi latajacych tylko z bagazem podrecznym, i ich ceny beda niewiele wyzsze niz u innych LCC.
wojtek: Tobie ponizszy tekst dedykuje :)
Ważą się losy taniej linii lotniczej Centralwings należącej do PLL LOT. Już niedługo może ona podzielić los zlikwidowanej trzy lata temu linii Air Polonia, lub zajmie się oferowaniem wyłącznie połączeń czarterowych - czytamy w "The Wall Street Journal Polska".
W 2007 r. linia miała 73 mln zł straty, a rok wcześniej straciła 65 mln zł. Na najbliższym posiedzeniu rady nadzorczej szef Centralwings Waldemar Królikowski ma przedstawić sytuację firmy i możliwe warianty wyjścia z kryzysu. Przyznaje, że obecnie nie jest ona w stanie konkurować na rynku z zagranicznymi przewoźnikami, których przybywa.
Przede wszystkim firmy nie stać na intensywną walkę cenową z konkurencją, brakuje jej też samolotów. Dodatkowym problemem Centralwings jest notowany w ostatnich miesiącach wzrost cen paliw, odczuwalny zwłaszcza pod koniec 2007 r.
- Przed takimi wahnięciami cenowymi nie byliśmy w stanie odpowiednio zabezpieczyć spółki - przyznaje Królikowski. Na wynik finansowych firmy niekorzystnie wpłynął także wzrost cen usług lotniskowych i obsługi technicznej samolotów.
Teraz opłaty przy wylotach z polskich portów są o wiele niższe (KRK-48,90zl, WAW-ok.60zl). W porónaniu do tych ponad 120zł, ceny zaczynają się robić naprawdę atrakcyjne.
stenus: ale tej osobie zalezy na czasie i chce leieć bezpośrednio. Uzywając słowa NAJDROZEJ mam na mysli najwyzszą cene z pośród ofert(EI,FR,C0). W tym przypadku najwiecej kosztował C0.
adams: Drozej od Swiss, Lufthansy, LOTu i Austrian?