×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Pytanie odnośnie zmiany rezerwacji lotu


Zadawałem już te pytanie w artykule dotyczącym redukcji lotów z Katowic, ale nikt mi nie odp, więc postanowiłem założyć ten wątek. Jak już wiecie Wizz air zredukował liczbę lotów min na trasie Katowice-Weeze. Niedawno zarezerwowałem sobie na owej trascie bilet na dni 19-26 września. Niestety okazało się, że 25ego września muszę być w Polsce. Chciałem zmienić datę wylotu i przylotu , ale taniej było zarezerwować po prostu nowy bilet na 17-24 września, więc tak zrobiłem. Teraz widzę w moim koncie na stronie wizza, że obie rezerwacje są zmienione na 18-25 września. O tej zmianie przez maila ani telefonicznie nikt mnie nie informował. Moje pytanie odnośnie tej sytuacji jest takie: Czy mogę jedną z rezerwacji przełożyć na tego 18-25 września a za drugą domagać się zwrotu pieniędzy, czy muszę np z obydwu zrezygnować jeżeli chce cokolwiek dostać a później ewentualnie jeszcze raz dokonać rezerwacji? Wiem, że to wszystko trochę skomplikowane, ale może ktoś będzie coś wiedział, jak nie to szarpnę się na telefon do wizz'a :)

30/04/2010 22:24,  
<>

gość_dad14 - Profil
gość_dad14
  

  
Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc. To jeszcze pozmieniaj wszystko ładnie w swoim kalendarzu lotów. :o)
01/05/2010 13:29  

  
stenusie: Wlasnie dzwonilem do Wizz Air i wszystko bez problemu zalatwilem. Za jedna rezerwacje dostane zwrot pieniedzy na karte a z kolei druga mi zmienili na inny dzien i przylot do Dortmund zamiast Weeze bo tak w sumie bardziej mi pasowalo. Podsumowujac to bardzo na tym wszystkim skorzystalem :D
01/05/2010 13:02  

  
W ramach rewanżu liczę na informację zwrotną, jak poradziłeś sobie z rezerwacjami. :o)
01/05/2010 00:03  

  
Ok, dziekie wielkie raz jeszcze!
30/04/2010 23:51  

  
spiderze_85: Obie rezerwacje zostały zmienione przez Wizza o ponad 2h? To możesz obydwie zmienić zgodnie z tymi warunkami, które przedstawiłem poniżej. Dzwonisz pod 022/ 351 9492.
30/04/2010 23:13  

  
Dzięki Ci za szybką odpowiedź. Czyli jak tam zadzwonię to mogę zażądać zwrotu kasy za jedną rezerwację i zmiany dat na drugiej za jednym razem? Nie będą się mnie czepiać, że mogę dokonać zmiany bądź dostać zwrot za tylko jedną rezerwację? Że niby moja wina, że plany się mi zmieniły i mam dwie prawie pokrywające się rezerwacje?
30/04/2010 22:50  

  
spiderze_85: 1. Jeśli zmiana jest powyżej 2h, to masz 3 opcje: a. dostać pełen zwrot za rezerwację, b. zamienić zapłacona kwotę w kredyt, który wydasz na kolejne rezerwacje, c. zmienić bezpłatnie rezerwację na inne daty w obrębie 45 dni oraz inne rejsy w obrębie tych samych krajów odlotu i przylotu. Po drugie, przewoźnik jest prawnie zobligowany do poinformowania o zmianach do 14 dni przed odlotem bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Po trzecie, w przypadku zmiany rezerwacji w Wizz nie musisz dzwonić pod 0703, tylko pod warszawski numer 022.
30/04/2010 22:41  

  
Zadawałem już te pytanie w artykule dotyczącym redukcji lotów z Katowic, ale nikt mi nie odp, więc postanowiłem założyć ten wątek. Jak już wiecie Wizz air zredukował liczbę lotów min na trasie Katowice-Weeze. Niedawno zarezerwowałem sobie na owej trascie bilet na dni 19-26 września. Niestety okazało się, że 25ego września muszę być w Polsce. Chciałem zmienić datę wylotu i przylotu , ale taniej było zarezerwować po prostu nowy bilet na 17-24 września, więc tak zrobiłem. Teraz widzę w moim koncie na stronie wizza, że obie rezerwacje są zmienione na 18-25 września. O tej zmianie przez maila ani telefonicznie nikt mnie nie informował. Moje pytanie odnośnie tej sytuacji jest takie: Czy mogę jedną z rezerwacji przełożyć na tego 18-25 września a za drugą domagać się zwrotu pieniędzy, czy muszę np z obydwu zrezygnować jeżeli chce cokolwiek dostać a później ewentualnie jeszcze raz dokonać rezerwacji? Wiem, że to wszystko trochę skomplikowane, ale może ktoś będzie coś wiedział, jak nie to szarpnę się na telefon do wizz'a :)
30/04/2010 22:24  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie