×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Mniej tras LOTu - forum do artykułu


szot
szot
"O ile na kilku trasach europejskich LOT przynosi pokaźne zyski, to w ubiegłym roku, po raz pierwszy od sześciu lat, przestał zarabiać na połączeniach transatlantyckich" - no właśnie na kilku trasach czyli na tych, gdzie nie ma liberalizacji rynku, czyli astronomiczne ceny biletów np. z WAWy do Moskwy...

20/02/2008 17:26,  
gość_7c147 - Profil
gość_7c147
  

  
szot: tak tylko od samej wiedzy nie przybedzie pasazerow. Ci pasazerowie ktorzy decyduja sie na LOT, Malex itp. to sie wybieraja to krajow wschodniej Europy....tylko jezeli maja leciec gdzies na inny kontynent wybieraja linie jak LH, BA, AF, KLM, UA, NWA, CO, AA, SAS, AY
21/02/2008 10:49  

szot - Profil
szot
  
tomekk: no wiem, że to grupa Lufthansy...
21/02/2008 10:41  

  
hamburg: przykład skody jest nieśmiertelny :) Ale to my wygraliśmy wojnę, wiesz jakie jest polskie podejście ... ;)
21/02/2008 10:38  

  
szot: bój się Boga, przecież Air Dolomiti to właściwie jest Lufa Regional. To niby niecywilizowana? :)
21/02/2008 10:36  

szot - Profil
szot
  
hamburg: ale np. ogromna liczba Niemców wie doskonale co mówi im nazwa/marka LOT a czy akurat cała Europa i każdy? hmmm, marka LOT jest rozpoznawalna w Europie i mimo wszystko z wypowiedzi znajomych spoza Polski wiem, że linia ta kojarzy się z linią bardziej cywilizowaną np. dla Hiszpanów niż "jakieś" Air Dolomiti... tak naprawdę LOT, CSA i Malev są markami linii "wshodnich" rozpoznawalne w zachodniej części EUropy...
21/02/2008 10:29  

  
tomekk: No dobrze...moze troche przesadzilem. Niech najpierw sprywatyzuja. Ale chcem miec ten sam wynik jak to bylo u Skody. Kazdy w Europie powinnien wiedziec co to jest LOT ;-) // No AB nie jest takim LCC (przynajmiej nie typowym). Tak wlasciwie to jest tradycyjna linia z niskimi cenami. Dostaje darmowy cartering na pokladzie. Laczaone loty...nawet z liniami ktory nie sa wjednym sojuszu (np. LH). Jedyna rzecz co przypomina mi LCC to wybor lotnisk STN i BGY. Reszte lotnisk to raczej takie gdzie tez tradycyjne linie lataja.
21/02/2008 09:53  

  
jsg: No to to samo, bo jest to faktycznie rewelacjne. Jak bylem rok temu na Malcie, t sie zajadalem, a takze wzialem ze soba ciut. Teraz musze wiecej zabrac! Mam tylko nadzieje, ze idioci na security nie beda tego uznawac za zel.
20/02/2008 23:51  

  
stenus: jak kształt zwał tak zwał. Jeżeli to to samo o czym myślimy, to jest to rewelacyjne. raczyłem się tym serm jak byłem na MLA.
20/02/2008 23:25  

  
Uwielbiam lotnisko w OPO. Wlasnie dzis znow na nim bylem i nawet zwiedzilem w koncu salonik biznesowy. Bardzo wszystko jest milo zrobione. Szkoda, ze WAW tak nie ma... tomekk: Jak bedziesz mial za duzo, to przeciez od czego ja jestem? Ja nic nie bede wiozl plynnego z duty free. Tylko ow serek maltanski.
20/02/2008 23:24  

  
stenus: jak kształt zwał tak zwał. Jeżeli to to samo o czym myślimy, to jest to rewelacyjne. raczyłem się tym serm jak byłem na MLA.
20/02/2008 23:24  

  
jsg: Ja bym je raczej nazwal niskimi cylinderkami, ale chyba mowimy o tym samy. :o)
20/02/2008 23:22  

  
stenus: A co to maltański ser pieprzowy? Takie małe spłaszczone kulki, podobne trochę do białego sera?
20/02/2008 23:18  

  
Ja z kolei planuje duże zakupy Porto na lotnisku w OPO :) Mam nadzieje, że mi to przepuszczą w BGY przez security, oczywiście szczelnie zapakowane zgodnie z przepisami UE ;)
20/02/2008 23:17  

  
Cudownie! Poraczymy sie maltanskim serem pieprzowym, ktory mam zamiar wlasnie sprowadzac tymi rejsami. :O)
20/02/2008 23:14  

  
stenus: of course yes :) See you on board :)
20/02/2008 23:03  

  
tomekk: A skorzystasz z OPO-BGY-KRK by FRancuszka owego 27 lutego? :o))))
20/02/2008 23:02  

szot - Profil
szot
  
tomekk: no tak to się zgadza, ale szkoda, że zrezygnowali z partnerstwa code share z 4U a tak mogło to interesująco wyglądać, ale chyba ktoś z zarządu wolał osobno skrobać rzepkę...
20/02/2008 23:00  

  
tomekk: i za to FR lubię. Obniżył, i znacznie, ceny biletów. w tradycyjnych linicah też mają dobre ceny, czasami trzeba trochę poszukać. W VII 2006 kupiłem bilet BA na LHR-OSL-LHR za 68 GBP. Potem niestety rzą UK podwyższył wylotowy podatek pasażerski, niestety. Ale i tak udało mi się polecieć BA na trasie LGW-ZRH-LGW za 83 GBP.
20/02/2008 23:00  

miras - Profil
miras
  
A gdyby jeszcze C0 wprowadziło ten sam program lojalnościowy co 4U to byłoby super. A prpos 4U w dniu urodzin przysłali mi mail z informacją że doładują moje konto 28 boomerangami i do dzisiaj tego nie zrobili ;]
20/02/2008 22:59  

  
Mysle, ze LOT nie upadnie, gdyz gdyby do tego dochodzilo, to zobi sie z nim to, co zrobili Szwajcarzy ze Swissem. Coz, pogodzimy sie zfaktem, ze "Niemiec bedzie nam zaloge germanic". Jakby to miala byc jakas szalona sprawa. Bysmy mogli juz przestac z tymi obawami przed Niemami. Chociaz nie powiem, ze mnie sie marzy Singapore Airlines lub Air New Zealand jako wlasciciel LOTu. A nawet Air China. Ehhh, marzenia scietej glowy... :o) Pozdro z Walencji!
20/02/2008 22:59  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie