Adres e-mail, którego ja używam przesłałem Ci na priv. Wszystko zależy czy po drugiej stronie będzie życzliwa osoba. Raz wystarczy e-mail, a innym razem wszystko trzeba wysyłać pocztą.
marecki: Niestety mój bezpośredni lot został odwołany (w "wysokiej" taryfie) i przebookowany na lot przez frankfurt, który został wpisany do systemu a był "nagradzany" dużo mniejszą ilością mil niż ten na który miałem bilet. W dodatku przysługiwała mi promocja za ten lot 150% więcej mil. Kobieta na infolinii podała, że mam rację i zostaną mi naliczone mile zgodnie z tym jaki został zakupiony bilet. Ale tak jak już wspomniałem podała mi też adres e-mail na który mogę reklamowac... no skoro się nie da to wyśle do nich ten list pocztą.
Za pośrednictwem biura LOTu tylko jeśli probleem dotyczy linii zintegrowanych w programie i mieści się w zakresie obsługi polskiej "ekipy" M&M. Poza tym napisać i tak czzeba samemu wniosek/reklamacja; biuro może ją ewentualnie przekazać - więc na jedno wychodzi.
To pewnie trzeba będzie pisemnie ; można tez za pośrednictwem biura LOTu. A na czym polega błędne naliczenie? Za niska ilośc mil?
Nie, nie chodzi o brak naliczenia tylko błędne naliczenie. To, że można naliczyć przez strone to wiem, bo tak już robiłem.
kubatar: jak 2x pisałem do M&M bo nienaliczyli mi mili i zawsze na tradycyjny adres. Odpowiedź przychodziła po 4-5 tygodniach.
kubatar: Powiedz dokladniej, co chcesz reklamowac? Jesli sa to nienaliczone mile, to mozesz albo online, albo pisemnie. Napisz dokl.
Witam, czy może ktoś miał przyjemność (albo nieprzyjemność) reklamowania złego naliczania mil w programie M&M? Chciałem to zrobić poprzez infolinie, ale pani mi powiedziała, że mogę to zrobić jedynie pisemnie na adres korespondencyjny, lub mailowy (który niestety nie zapisałem). Potem napisałem na główny adres mailowy gdzie tą reklamację mogę wysłać mi napisali, że tylko listem zwykłym?! Wolałbym to zrobić mailowo. Czy może mi ktoś pomóc tzn podać tego maila jeśli istnieje? Z góry dziękuję