×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Niecodzienne huby


Wpisujcie się wszyscy, którzy przesiadali sie w niecodziennych hub'ach. Kiedyś udało mi się w HAm na trasie LHR-HAM-GDN-HAM-LHR.

19/02/2008 21:50,  
gość_9b3c2 - Profil
gość_9b3c2
  

  
jsg: te lotnisko jakos mi przypominalo jakis labirynt...tutaj jakis korytasz...potem jak znowu skret..i tu w bok....ale hala odlotow dosyc przezysta ;-) (Gates) //Ja w sierpniu robie toure po UK. HAM-LTN / LTN-GLA / EDI-BFS/ BFS-LTN-HAM. A w Belafascie sbedze moje urodziny ;-)
27/02/2008 10:16  

  
hamburg: no i cool. Ja też bym tak zrobił. Zawsze to jakaś atrakcja. Choć muszę przyznać, że MAN jest szczególny
26/02/2008 23:09  

  
Ale wtedy to był z moich dwóch 'tour of UK and ROI' Najpierw LHR-GLA (BA), potem na następny dzień GLA-MAN-ABZ (BDx2) no i na kolejny dzień ABZ-LHR (BD). Innym znów razem LHR-GLA (BD), następny dzień GLA-DUB (EI) i kolejny dzień DUB-LHR (EI). Eh fajnie było polatać nad Wyspani
26/02/2008 23:07  

  
AirBerlin...mialem do wyboru albo lot via DUS albo MAN...wybralem via MAN bo DUS juz znalem ;-)
26/02/2008 23:07  

  
hamburg: a czym leciałeś?
26/02/2008 23:05  

  
na MAN tez sie przesiadalem ;-) jak lecialem AB: STN-MAN-HAM ;-)
26/02/2008 22:58  

  
zanlazłem stare karty pokładowe z 2005. Eh raz to nawet leciałem z GLA do ABZ via MAN. Fajnie było, szczególnie, ze te miasta są ok. 150 mil od siebie.
26/02/2008 22:56  

  
dzieki, hamburg.
21/02/2008 13:06  

  
musisz troche poszukac w forum....tam jest watek o spotakniu 29.03 ;-)
21/02/2008 13:02  

  
hamburg: no to fajnie by bylo. A informacje o tym forum to gdzie moge znalezc?
21/02/2008 12:59  

  
jsg: to jest dopiero pierwsze spotkanie. Jak sie uda to spotkamy sie ponownie w pazdzierniku. Cos bylo mowione ze nastepnym razem moze gdzies za granica ;-)
21/02/2008 12:53  

  
PS ooo niewiedzialem ze planowane jest spotkanie forumowiczow. W tym roku to juz za pozno. Ale next rok, musze pomyslec. Toz awsze jest w KRK?
21/02/2008 12:51  

  
jsg: wiem wiem. pod koniec marca bedzie fajnie jak bede lecial do KRK na spotkanie forumowiczow. W piatek (28.03) bede jeszcze kontrolawany a juz jak bede wracal w niedziele (30.03) to juz nie ;-)
21/02/2008 12:35  

  
hamburg: to jeszcze sie Tobie udalo przed Schengen. Teraz to jak przesiadka krajowe-krajowe.
21/02/2008 12:24  

  
no to bylo przezycie. Zanim wyladowalismy w GDN sterwardessa upewnila sie ze sie przesiadam w GDN. Kazala mi zaczekac az wszystcy wyjdom z samolotu a po mnie przyjedzie inny bus. I faktycznie....wszytcy pasazerowie wyszli i tylko ja zostalem. Jak drugi autobus podjechach stewardessa zawolala mie...i autobus podwiozl mie do ,,odlot miedzynarodow´´ (przypominam ze bylem w tym autbusie (Combus 3000 (cz jakos tak) calkiem sam i autobus przejechal jakies 50m. Zanim wyszedlem z autbusu specialny celnik sprawdzil mi paszport (bo wtedy jakby oposzczalem kraj). Dopiero wtedy mogelem isc schodami do gory i usiasc w hali odlotow i oczekiwac lot do HAM ;-)
20/02/2008 00:32  

  
ale przesiadka w GDN... to atrakcja. Podobnie jak przesiadka w BZG w locie KTW-BZG-CPH/TXL
20/02/2008 00:26  

  
ale przesiadka w GDN... to atrakcja. Podobnie jak przesiadka w BZG w locie KTW-BZG-CPH/TXL
20/02/2008 00:24  

  
jsg: ja tez tak sobie myslalem jak rezerwowalem lot.....jak wyladowalem w WAW to juz sobie zyczylem byc w domu. A tu jednak jeszcze dwa loty przed mna.....
20/02/2008 00:22  

  
No tak 8 h to koszmar.... Ale dla mnie im więcej przesiadek tym większa atrakcja... Wiem że to dziwne, ale sprawia mi to frajdę
20/02/2008 00:21  

  
SMI-ATH (Aegean Airlines)
ATH-WAW-GDN-HAM (LOT)
Uwiez mi....byl horror.....juz tyle lotow na jeden dzien nie biore.....taki zmordowany bylem po mojej podrozy.....do tego 8h w ATH (wtedy pojechalem miasto zwiedzic ;-))
20/02/2008 00:19  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie