Horror z rezerwacją Ryanair

Wg mnie są duże problemy z systemem rezerwacji tej firmy. Opisze swoją przygodę: - na początku grudnia kupuję przelot Kraków-Londyn i Londyn-Agadir, dostaje numery rezerwacji - dzisiaj chcę wydrukować karty, a tu okazuje się, że przelotu Londyn-Agadir nie mam zarezerwowanego. Przeglądam kartę - faktycznie jest tylko jeden zakup. - trudno robię nastepną rezerwacje, oczywiście cena już dużo wyższa. Ale niestety po okresie oczekiwania na płatność pojawia się komunikat o błędzie serwera Ryanair, nawet mnie nie przekierowało tylko zablokowało stronę. - za parę godzin spróbowałem ponownie. Wszystko udało się jak trzeba, tyle że cena znowu wyższa ;-( - dobra, teraz sprawdzam pocztę- upps - są dwa potwierdzenia: z tej transakcji która się zawiesiła i tej poprawnej. 2x kupiłem bilety (dla całej rodziny) na ten sam lot!!!! Poza tą przygodą, miałem też problem z miesiąc temu z rezerwacją na rejs powrotny inna drogą, ale wtedy miałem komunikat że rezerwacja nie potwierdzona - czekać na mail. Maila nie dostałem, zadzwoniłem i okazało się że musiałem robić jeszcze raz. Szczerze mówiąc lecimy 1-szy raz Ryanair'em, ale jeśli wszystko tak działa ja te rezerwacje, to już się boję co będzie dalej. Przy okazji jak proponujecie cofnąć niepotrzebną rezerwację? Jutro zdam relację z rozmowy z Hot-Linem
24/01/2010 22:58  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gregory 2010-01-26 09:12   
gregory - Profil gregory
Komunikat "session locked" pojawia sie bardzo czesto. Ale to znaczy ze zakup sie udal, trzeba sprawdzic maila albo wejsc w "Zarzadzaj rezerwacja" opcja III.
ziberro 2010-01-26 08:19   
ziberro - Profil ziberro
A mi z kolei, od paru dni podczas próby zarezerwowanie biletu (wciąż VE póki co) na trasie MAD-VLC wyskakuje taki komunikat: "Wystąpił nieznany błąd wybranej formy płatności. Twoje konto nie zostało obciążone, ale ze względu na awarię systemu nie możemy w tej chwili zaakceptować tej formy płatności. Wybierz inną formę płatności lub spróbuj ponownie później." Pozostałe loty przeszły bez problemu, zatem naprawdę nie mam pojęcia w czym może być problem. Ktoś na pasażerze fejsbukowym sugerował użycie innej karty, ale próbowałem też Visą Classic i wyskakuje to samo.
szumny 2010-01-26 03:15   
szumny - Profil szumny
Zdarzyło mi się przez pomyłkę zrobić dwie rezerwacje na ten sam lot. Później przychodziły maile że jest podwójna rezerwacja i że chcą wrócić kasę.
czeko 2010-01-25 09:33   
czeko - Profil czeko
mnie raz nie wyslali potwierdzenia na maila. dobrze, ze zrobilem sobie i zachowalem pdf, przy robieniu rezerwacji. jakos przeoczylem potem brak maila. przy drukowaniu checkina niezle mnie zmrozilo, bo brakowalo 4 odcinka podrozy - tego niepotwierdoznego... w spamie potw nie wyladowalo. po prostu go NIE DOSTALEM... tylko stresu niepotrzebnego bylo duzo...
ktgracz 2010-01-25 02:21   
ktgracz - Profil ktgracz
tak na przyszłość warto też sprawdzać katalog SPAM, bo często tam lądują niektóre potwierdzenia wysyłane przez automat, co filtry antyspamowe traktują jako niechcianą korespondencję..
mrader 2010-01-25 01:52   
mrader - Profil mrader
..ze stoperem robi rezerwację..chyba.heh;)
that 2010-01-25 01:03   
that - Profil that
Ja nie rozumiem o co cale zamiesznie? Rezerwacja do czasu otrzymania autoryzacji platnosci nie jest potwierdzona. Tak wiec, jesli ktos decyduje sie na skadnia wycieczki z poszczegolnych odcinkow to nie jest powiedziane, ze w momencie zrobienia jednego, cena drugiego nie pojdzie do gory! A czasem zdarza sie komunikat "session locked" ale to wina wylacznie przegladarki- z wlasnego doswiedczenia FR (a mam juz ponad 150 lotow z nimi) zawsze otrzymalem maila w czasie nie dluzszym niz minuta.
marqoos_pl 2010-01-25 00:56   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Też mam kilkadziesiąt rezerwacji FR zrobionych i prawdopodobnie kilkaset dla klientów i prawie nigdy się coś takiego nie zdarzyło... Owszem, czasem jest opóźnienie z dostarczeniem maila, ale nawet gdzieś tam jest na stronie, że "w przypadku problemu z systemem lub zawieszenia się systemu należy najpierw (zanim się zrobi kolejną rezerwację) sprawdzić w zakładce 'zarządzaj rezerwacją', czy takowa nie została zrobiona... I ta opcja zawsze działa. Nawet jak nie masz kodu rezerwacji (bo się system zawiesił), to przez maila, daty lotów czy kartę płatniczą jesteś w stanie taką rezerwację znaleźć... Co do zwrotu, to kasę Ci zwrócą, ale jeżeli wszystkie szczegóły (trasa, daty oraz osoby) są takie same... Najlepiej dzwonić ze skype na irlandzki numer (+353 1 2480856) - na ten najszybciej się połączysz... No, i udanych wakacji :). Nie zapomnij o wydrukowaniu kart pokładowych PRZED wylotem, żeby zaoszczędzić duuuuużo dodatkowej kasy...
mrader 2010-01-24 23:59   
mrader - Profil mrader
...a może jeszcze kompa zmień...hehe joke ;)
4tech 2010-01-24 23:44   
4tech - Profil 4tech
notek: trzeba zadzwonic na Call Centr...najtaniej przez Skype na numer IRL...przy podwojnej rezerwacji anuluja jedna z nich...jak sie uprzesz to te drozsza..:)
jurek 2010-01-24 23:42   
jurek - Profil jurek
"horror" ? Dziwne. Nigdy nie miałem problemów ani z zakupem ani odprawą online / notek: może zmień przeglądarkę albo dostawcę internetu.
gdn_37 2010-01-24 23:42   
gdn_37 - Profil gdn_37
Ja też z Ryana korzystam od dawna i nigdy nie miałem problemu ...
mrader 2010-01-24 23:40   
mrader - Profil mrader
miras:Ty to masz szczęście...hehe,też nie miałem większych problemów przy booking-u na RyanairComIe ;)
miras 2010-01-24 23:28   
miras - Profil miras
Zrobiłem kilkadziesiąt rezerwacji w Rayanair i nigdy nie było najmniejszych problemów...
seep02 2010-01-24 23:13   
seep02 - Profil seep02
nie wiem, czy tak samo jest w Twoim przypadku, ale ja miałem podobne "przygody" jak bookowałem przez Operę. Pod innymi przeglądarkami (Internet Explorer, Firefox) szło mi jak dotąd bez problemu (mimo tego, że jakiś czas już żadnego biletu u nich nie kupowałem)
notek 2010-01-24 22:58   
notek - Profil notek
Wg mnie są duże problemy z systemem rezerwacji tej firmy. Opisze swoją przygodę:
- na początku grudnia kupuję przelot Kraków-Londyn i Londyn-Agadir, dostaje numery rezerwacji
- dzisiaj chcę wydrukować karty, a tu okazuje się, że przelotu Londyn-Agadir nie mam zarezerwowanego. Przeglądam kartę - faktycznie jest tylko jeden zakup.
- trudno robię nastepną rezerwacje, oczywiście cena już dużo wyższa. Ale niestety po okresie oczekiwania na płatność pojawia się komunikat o błędzie serwera Ryanair, nawet mnie nie przekierowało tylko zablokowało stronę.
- za parę godzin spróbowałem ponownie. Wszystko udało się jak trzeba, tyle że cena znowu wyższa ;-(
- dobra, teraz sprawdzam pocztę- upps - są dwa potwierdzenia: z tej transakcji która się zawiesiła i tej poprawnej. 2x kupiłem bilety (dla całej rodziny) na ten sam lot!!!!
Poza tą przygodą, miałem też problem z miesiąc temu z rezerwacją na rejs powrotny inna drogą, ale wtedy miałem komunikat że rezerwacja nie potwierdzona - czekać na mail. Maila nie dostałem, zadzwoniłem i okazało się że musiałem robić jeszcze raz.
Szczerze mówiąc lecimy 1-szy raz Ryanair'em, ale jeśli wszystko tak działa ja te rezerwacje, to już się boję co będzie dalej.
Przy okazji jak proponujecie cofnąć niepotrzebną rezerwację?
Jutro zdam relację z rozmowy z Hot-Linem
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama