Kiedy anulowanie nieopłaconej rezerwacji?

Jakiś czas temu bukowałem bilety z Katowic do Kijowa, ale na stronie wizzaira jest taka durna opcja przy bukowaniu "osoba dorosla". Niechcący ją zaznaczyłem, a dopiero potem okazało się, że zmieniło to nazwisko pierwszego pasażera na moje czego efektem były 2 rezerwacje na moje dane. Gdy zobaczyłem, że za infolinię się placi, i za zmianę nazwiska też, to postanowiłem anulować wykonanie przelewu w banku, po 24h rezewracja miała się anulować, a ja bym ponowni kupił bilet. Jednak minęło już kilka dni, a rezerwacja ciągle jest w stanie wstrzymania blokując tanie miejsca :/ Czy wie ktoś kiedy się ona usunie? Zgłaszałem to też przez reklamacje i nic. Ta firma jest straszna, zero kontaktu! I kto to widział, żeby płacić za telefon do obsługi klienta!
01/01/2010 16:14  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
miras 2010-01-01 20:52   
miras - Profil miras
Fajnie, że Ci się udało :)
jedi 2010-01-01 19:52   
jedi - Profil jedi
Dobra po waszych informacjach zadzwoniłem tam i udało się za darmo zmienić nazwisko pasażera :)
Ten wierszyk z automatu na callcenter jest chyba tylko po to, aby wyciągnąć od ludzi więcej pieniędzy :/
Ale i tak zmieściłem się w 4 minutach więc nie jest źle.
Dzięki za pomoc.
jedi 2010-01-01 19:13   
jedi - Profil jedi
Aha, dzięki za odpowiedź.
A czy za zmianę nazwiska w takim wypadku każą mi płacić? I na bułgarskiej infolinii w jakim języku jest obsługa.
Po polsku raczej nie? A po rosyjsku?
marqoos_pl 2010-01-01 18:15   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
'jedi' - to jest mała szansa, że taka niska cena biletu "wróci" do systemu... a jeżeli chcesz się tanio dodzwonić do Wizz'a, to najlepszą opcją jest dzwonienie ze skype'a a bułgarską infolinię (zwykły numer stacjonarny)... prawdopodobnie, wykonując takie kombinacje sporo więcej za te same bilety zapłacisz...
miras 2010-01-01 18:06   
miras - Profil miras
jedi: nie przejmuj się tym że rezerwacja wisi. Za kilka dnia napewno to zniknie. A co do odblokowanych miejsc pełna zgoda z tym co napisał migajos. Tak więc Twój "problem" to żaden problem. Ja też miałem dwie "wiszące" rezerwacje na tą samą trasą, datę i nazwisko, zrobione w tym samym dniu. Nie opłaciłem rezerwacji i po kilku dniach zniknęły. Nie ma sensu dzwonić, pisać reklamacji itp. Zrób kolejną właściwą rezerwację. Btw sesje wychodzące z mBanku są 3x dziennie: 05:55, 09:55, 13:25 :)
jedi 2010-01-01 17:56   
jedi - Profil jedi
Zrobiłem przelew, ale go anulowalem (w mbanku istnieje taka możliwość zanim przelew nie zostanie wysłany - w Polsce przelewy wysyłają się o bodajże 9, 16, 15 i 18). Więc z kasą nie ma problemu, chodzi mi o to, że podbiłem cenę biletu (zarezerwowałem 4 bilety) i mimo, że minęło już dawno te ich 24h, to rezerwacja ciągle wisi.

Czyli mam rozumieć, że już cena nie spadnie bo anulowaniu? To łaski bez, pojadę pociągiem jeśli tak.
Jeśli zadzwonię na infolinię to nie będą chcieli tych 160zł za zmianę nazwiska?
4tech 2010-01-01 17:55   
4tech - Profil 4tech
miras: po zabawie sylwestrowej fakt sa klopoty z mysleniem:)///jedi: jedyny ratunek to CC (infolinia) skasuja podwojna rezerwacje...tylko czy czasami koszty polaczenia " nie zjedza " wartosci biletu?
miras 2010-01-01 17:34   
miras - Profil miras
jedi: czy w ogóle zapłaciłeś za jakąkolwiek z dokonanych rezerwacji? Staram się zrozumieć o co Ci chodzi, ale mi to nie wychodzi ;/ W czym jest problem? W tym że wiszą sobie dwie nieopłacone rezerwacje?
migajos 2010-01-01 16:55   
migajos - Profil migajos
To nie jest tak, że zablokowane zostały tanie miejsca, a jak się te rezerwacje anuluje, to miejsca w tej samej cenie zostaną odblokowane. Te odblokowane miejsca raczej będą kosztować tyle samo co te które są dostępne w tej chwili. Ja bym próbował się dodzwonić na infolinię. Jeżeli są 2 rezerwacje na to samo nazwisko, to powinni automatycznie jedną anulować...
jedi 2010-01-01 16:14   
jedi - Profil jedi
Jakiś czas temu bukowałem bilety z Katowic do Kijowa, ale na stronie wizzaira jest taka durna opcja przy bukowaniu "osoba dorosla". Niechcący ją zaznaczyłem, a dopiero potem okazało się, że zmieniło to nazwisko pierwszego pasażera na moje czego efektem były 2 rezerwacje na moje dane. Gdy zobaczyłem, że za infolinię się placi, i za zmianę nazwiska też, to postanowiłem anulować wykonanie przelewu w banku, po 24h rezewracja miała się anulować, a ja bym ponowni kupił bilet.
Jednak minęło już kilka dni, a rezerwacja ciągle jest w stanie wstrzymania blokując tanie miejsca :/
Czy wie ktoś kiedy się ona usunie? Zgłaszałem to też przez reklamacje i nic. Ta firma jest straszna, zero kontaktu! I kto to widział, żeby płacić za telefon do obsługi klienta!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy