×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Kiedy anulowanie nieopłaconej rezerwacji?


Jakiś czas temu bukowałem bilety z Katowic do Kijowa, ale na stronie wizzaira jest taka durna opcja przy bukowaniu "osoba dorosla". Niechcący ją zaznaczyłem, a dopiero potem okazało się, że zmieniło to nazwisko pierwszego pasażera na moje czego efektem były 2 rezerwacje na moje dane. Gdy zobaczyłem, że za infolinię się placi, i za zmianę nazwiska też, to postanowiłem anulować wykonanie przelewu w banku, po 24h rezewracja miała się anulować, a ja bym ponowni kupił bilet. Jednak minęło już kilka dni, a rezerwacja ciągle jest w stanie wstrzymania blokując tanie miejsca :/ Czy wie ktoś kiedy się ona usunie? Zgłaszałem to też przez reklamacje i nic. Ta firma jest straszna, zero kontaktu! I kto to widział, żeby płacić za telefon do obsługi klienta!

01/01/2010 16:14,  
<>

gość_ca617 - Profil
gość_ca617
  

miras - Profil
miras
  
Fajnie, że Ci się udało :)
01/01/2010 20:52  

  
Dobra po waszych informacjach zadzwoniłem tam i udało się za darmo zmienić nazwisko pasażera :)
Ten wierszyk z automatu na callcenter jest chyba tylko po to, aby wyciągnąć od ludzi więcej pieniędzy :/
Ale i tak zmieściłem się w 4 minutach więc nie jest źle.
Dzięki za pomoc.
01/01/2010 19:52  

  
Aha, dzięki za odpowiedź.
A czy za zmianę nazwiska w takim wypadku każą mi płacić? I na bułgarskiej infolinii w jakim języku jest obsługa.
Po polsku raczej nie? A po rosyjsku?
01/01/2010 19:13  

  
'jedi' - to jest mała szansa, że taka niska cena biletu "wróci" do systemu... a jeżeli chcesz się tanio dodzwonić do Wizz'a, to najlepszą opcją jest dzwonienie ze skype'a a bułgarską infolinię (zwykły numer stacjonarny)... prawdopodobnie, wykonując takie kombinacje sporo więcej za te same bilety zapłacisz...
01/01/2010 18:15  

miras - Profil
miras
  
jedi: nie przejmuj się tym że rezerwacja wisi. Za kilka dnia napewno to zniknie. A co do odblokowanych miejsc pełna zgoda z tym co napisał migajos. Tak więc Twój "problem" to żaden problem. Ja też miałem dwie "wiszące" rezerwacje na tą samą trasą, datę i nazwisko, zrobione w tym samym dniu. Nie opłaciłem rezerwacji i po kilku dniach zniknęły. Nie ma sensu dzwonić, pisać reklamacji itp. Zrób kolejną właściwą rezerwację. Btw sesje wychodzące z mBanku są 3x dziennie: 05:55, 09:55, 13:25 :)
01/01/2010 18:06  

  
Zrobiłem przelew, ale go anulowalem (w mbanku istnieje taka możliwość zanim przelew nie zostanie wysłany - w Polsce przelewy wysyłają się o bodajże 9, 16, 15 i 18). Więc z kasą nie ma problemu, chodzi mi o to, że podbiłem cenę biletu (zarezerwowałem 4 bilety) i mimo, że minęło już dawno te ich 24h, to rezerwacja ciągle wisi.

Czyli mam rozumieć, że już cena nie spadnie bo anulowaniu? To łaski bez, pojadę pociągiem jeśli tak.
Jeśli zadzwonię na infolinię to nie będą chcieli tych 160zł za zmianę nazwiska?
01/01/2010 17:56  

  
miras: po zabawie sylwestrowej fakt sa klopoty z mysleniem:)///jedi: jedyny ratunek to CC (infolinia) skasuja podwojna rezerwacje...tylko czy czasami koszty polaczenia " nie zjedza " wartosci biletu?
01/01/2010 17:55  

miras - Profil
miras
  
jedi: czy w ogóle zapłaciłeś za jakąkolwiek z dokonanych rezerwacji? Staram się zrozumieć o co Ci chodzi, ale mi to nie wychodzi ;/ W czym jest problem? W tym że wiszą sobie dwie nieopłacone rezerwacje?
01/01/2010 17:34  

  
To nie jest tak, że zablokowane zostały tanie miejsca, a jak się te rezerwacje anuluje, to miejsca w tej samej cenie zostaną odblokowane. Te odblokowane miejsca raczej będą kosztować tyle samo co te które są dostępne w tej chwili. Ja bym próbował się dodzwonić na infolinię. Jeżeli są 2 rezerwacje na to samo nazwisko, to powinni automatycznie jedną anulować...
01/01/2010 16:55  

  
Jakiś czas temu bukowałem bilety z Katowic do Kijowa, ale na stronie wizzaira jest taka durna opcja przy bukowaniu "osoba dorosla". Niechcący ją zaznaczyłem, a dopiero potem okazało się, że zmieniło to nazwisko pierwszego pasażera na moje czego efektem były 2 rezerwacje na moje dane. Gdy zobaczyłem, że za infolinię się placi, i za zmianę nazwiska też, to postanowiłem anulować wykonanie przelewu w banku, po 24h rezewracja miała się anulować, a ja bym ponowni kupił bilet.
Jednak minęło już kilka dni, a rezerwacja ciągle jest w stanie wstrzymania blokując tanie miejsca :/
Czy wie ktoś kiedy się ona usunie? Zgłaszałem to też przez reklamacje i nic. Ta firma jest straszna, zero kontaktu! I kto to widział, żeby płacić za telefon do obsługi klienta!
01/01/2010 16:14  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie