szumny: możliwe, sam byłem zaskoczony tak niską ceną. Serwis też był niczego sobie (kanapka, ciastko i napoje). Lwowskie lotnisko wizualnie faktycznie zacne, ale totalnie niepraktyczne (szczególnie brak toalet). No ale skoro lada chwila ma się to zmienić, to i może połączeń wreszcie jakichś przybędzie.
ziberro: Miałeś nieco szczęścia i raczej już zapomnij o tych 19$ za odcinek LWO-KBP. Po pierwsze wogóle już nie latają (oferują miejsca w samolocie Aerosvit) z tą różnicą że nie taniej niż za 100$ OW podczas gdy Aerosvit często ma te same bilety za 39$. A od stycznia to wogóle marazm bo dziennie tylko jedno połączenie LWO-KBP. A na pokłądzie to można dostać (nawet nie ma możliwości kupić) kubek 200ml z wodą. Tak na odczepnego bo tego wymagają przepisy UA. Sam leciałęm z nimi ze 2-3 lata temu i wtedy byłem pod wrażeniem. Magazyn pokładowy, catering w porządku. W tym roku kupując bilet na ich lot LWO-KBP-LWO zostałem zapakowany do jakiegoś trupowatego Jaka w barwach chyba Transaero. Miejsca na nogi miałem chyba ze 2 metry. W ogóle to nie wiem dlaczego tak cienko ludzie latają ze Lwowa. To tak jakby taka nasza Łódź z tym że potencjał na krajówki ogromny.
Miewają naprawdę niezłe ceny na krajówki. W zeszłe wakacje udało mi się dorwać loty LWO-KBP i KBP-SIP po 19$ sztuka. No i dają coś więcej, niż małe Prince-Polo ;-)
PS ma fajne promocje i warto obserwowac ich stronę, jedyny problem to loty z Kijowa chociaz z Polski do Kijowa mozna sie tanio dostac z KTW by W6, fajnie ze się rozwijają :) zazwyczaj latem mają fajne promocje do Dubaju :)
marqoos_pl
2009-12-22 00:31
Ukraine International Airlines (PS) z glownym hubem w Kijowie ogłosiły kolejne nowe połączenia w swojej siatce połączeń... Dzięki współpracy z Etihad Airways (EY) oferują teraz wiele połączeń przez Abu Zabi (AUH), m.in. do Tajlandii, Indii, Pakistanu, Sri Lanki, Omanu, Chin, a także Australii. Ceny na razie nie są jakoś sensacyjnie niskie, ale kto wie... Może to jest następna strona do regularnego sprawdzania??? Lot do AUH jest operowany przez PS, dalej przez EY, ale na zasadzie code-share. Zastanawia mnie, skoro Ukraina ma potencjał na 3 połączenia tygodniowo (będzie później 5) ze Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi, to może z Polski też by się to udało... Zarówno EY, jak i EK dysponują sporą ilością samolotów, a także (jak widać na w/w przykładzie) Etihad mocno chce wejść na rynki europejskie z połączeniami code-share. To co? Kiedy WAW-AUH?