A w Maroku jest już możliwa odprawa online czy dalej trzeba płacić 5 EUR na lotnisku?
wiperek...szot ma racje...
gregory : może i zarobią ale jestem i tak zadowolony :) bo z WAW bym taniej nie znalazł zwykłymi liniami z bagażem ( no chyba, że Malevem gdy ma promocję na Madryt, ale on też chce ok.400 pln ). Ostatnio z ciekawych kierunków to kupiłem z Marsylii do Fezu ( Maroko ) za 1 euro i return też 1 euro by FR oraz WAW-TLV-WAW by Malev za 489 pln :) więc też jestem b.zadowolony :)
wiperek: i tak na Tobie zarobią:) Ja kupiłem MUC za 96zł też wtedy jak oficjalnej promocji nie było.
Ok dzięki za wszystkie wypowiedzi. I tak zrobiłem LOT w d***!!! mianowicie bilety kupiłem za 308 pln WAW-MAD-WAW, wówczas nie było to jeszcze oficjalnie ta taryfa PROMOLOT :) i dodam jeszcze że chcieliśmy lecieć na długi weekend, a bilet na powrót na 3 maja był 2x droższy, a teraz pani z call center przesunęła mi wylot na dzień wcześniej i powrót na 3 maja :) a teraz w ogóle nie ma tanich biletów na trasę do MAD czy BCN .....wtedy bileciki były po 308 pln .....a teraz najtańsze są po 580 pln .....porażka jakaś !!!
LOT postąpił wiperku zgodnie z warunkami taryfy dla zakupionego biletu. To jest właśnie taryfa PromoLOT :)
Tak, LOT ma prawo odmówić Ci takiej zmiany. Bilet został kupiony na lot bezpośredni w PROMOLOT. Jeżeli LOT znajdzie coś tego samego dnia bezpośrednio, to na ten właśnie lot Cie przebookuje. Mają do tego pełne prawo. A dobra wola to już zupełnie co innego ;)
chyba wiedziałeś na co się piszesz zawierając umowę przewoźnik-pasażer z LOTem na określonych przez taryfę PROMOLOT zasadach!! Taryfa: PROMOLOT
Zwrot biletu niedozwolone
Zmiana biletu niedozwolone
Proste. Tak więc piłka jest po ich stronie i jak zaproponują Tobie zwrot czy tym bardziej lot w inny dzień, to ciesz się bo i tak idą Tobie na rękę - jakby chcieli pewnie nie musieli by nawet tego. W tej sytuacji (trzeba było rezerwować lot bezpośredni.. a rezerwacje z dużym wyprzedzeniem to zawsze = ryzyko zmian) LOT jest Sprite - Ty jesteś pragnienie ;o)
ma prawo gdyż odpowiednio wcześniej cie o tym poinformował ; w takim wypadku przewoźnik nie ma obowiązku dokonania zamiany rezerwacji zgodnie z twoimi sugestiami.
Witam, mam takie pytanie do WAS, ponieważ ostatnio miałem scysję z LOTem.....sprawa wygląda następująco : kupiłem bilety w promocji PROMOLOT na trasie WAW-MAD-WAW na kwiecień 2010. 10 dni temu otrzymałem od LOTu e-mail'a o zmianie godzin przelotu, tzn. zmienili godziny wylotów i powrotu do WAW o ponad 7 godz. W związku z tym poprosiłem o zmianę biletu tak aby mógł zachować wcześniejsze godziny tzn. lot z przesiadką w MUNICH lub FRA by LH ( w ramach Star Alliance ). Pani w call center sprawdzała sprawdzała i stwierdziła, że nie może dokonać takiej zmiany w tej taryfie. Zaproponowała mi zwrot biletu lub zmiana terminu o dzień wcześniej lub później. Czy LOT rzeczywiście ma prawo odmówić dokonania takiej zmiany aby pasażer mógł lecieć w przybliżonych godzinach wcześniej ustalonych z przesiadką ?