×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Prawa linii lotniczych - pytanie




12/12/2009 09:47,  
<>

gość_2437e - Profil
gość_2437e
  

  
A w Maroku jest już możliwa odprawa online czy dalej trzeba płacić 5 EUR na lotnisku?
14/12/2009 09:32  

  
wiperek...szot ma racje...
12/12/2009 18:04  

  
gregory : może i zarobią ale jestem i tak zadowolony :) bo z WAW bym taniej nie znalazł zwykłymi liniami z bagażem ( no chyba, że Malevem gdy ma promocję na Madryt, ale on też chce ok.400 pln ). Ostatnio z ciekawych kierunków to kupiłem z Marsylii do Fezu ( Maroko ) za 1 euro i return też 1 euro by FR oraz WAW-TLV-WAW by Malev za 489 pln :) więc też jestem b.zadowolony :)
12/12/2009 17:16  

  
wiperek: i tak na Tobie zarobią:) Ja kupiłem MUC za 96zł też wtedy jak oficjalnej promocji nie było.
12/12/2009 17:12  

  
Ok dzięki za wszystkie wypowiedzi. I tak zrobiłem LOT w d***!!! mianowicie bilety kupiłem za 308 pln WAW-MAD-WAW, wówczas nie było to jeszcze oficjalnie ta taryfa PROMOLOT :) i dodam jeszcze że chcieliśmy lecieć na długi weekend, a bilet na powrót na 3 maja był 2x droższy, a teraz pani z call center przesunęła mi wylot na dzień wcześniej i powrót na 3 maja :) a teraz w ogóle nie ma tanich biletów na trasę do MAD czy BCN .....wtedy bileciki były po 308 pln .....a teraz najtańsze są po 580 pln .....porażka jakaś !!!
12/12/2009 17:00  

szot - Profil
szot
  
LOT postąpił wiperku zgodnie z warunkami taryfy dla zakupionego biletu. To jest właśnie taryfa PromoLOT :)
12/12/2009 14:36  

  
Tak, LOT ma prawo odmówić Ci takiej zmiany. Bilet został kupiony na lot bezpośredni w PROMOLOT. Jeżeli LOT znajdzie coś tego samego dnia bezpośrednio, to na ten właśnie lot Cie przebookuje. Mają do tego pełne prawo. A dobra wola to już zupełnie co innego ;)
12/12/2009 13:35  

  
chyba wiedziałeś na co się piszesz zawierając umowę przewoźnik-pasażer z LOTem na określonych przez taryfę PROMOLOT zasadach!! Taryfa: PROMOLOT
Zwrot biletu niedozwolone
Zmiana biletu niedozwolone
Proste. Tak więc piłka jest po ich stronie i jak zaproponują Tobie zwrot czy tym bardziej lot w inny dzień, to ciesz się bo i tak idą Tobie na rękę - jakby chcieli pewnie nie musieli by nawet tego. W tej sytuacji (trzeba było rezerwować lot bezpośredni.. a rezerwacje z dużym wyprzedzeniem to zawsze = ryzyko zmian) LOT jest Sprite - Ty jesteś pragnienie ;o)
12/12/2009 11:47  

  
ma prawo gdyż odpowiednio wcześniej cie o tym poinformował ; w takim wypadku przewoźnik nie ma obowiązku dokonania zamiany rezerwacji zgodnie z twoimi sugestiami.
12/12/2009 10:48  

  
Witam, mam takie pytanie do WAS, ponieważ ostatnio miałem scysję z LOTem.....sprawa wygląda następująco : kupiłem bilety w promocji PROMOLOT na trasie WAW-MAD-WAW na kwiecień 2010. 10 dni temu otrzymałem od LOTu e-mail'a o zmianie godzin przelotu, tzn. zmienili godziny wylotów i powrotu do WAW o ponad 7 godz. W związku z tym poprosiłem o zmianę biletu tak aby mógł zachować wcześniejsze godziny tzn. lot z przesiadką w MUNICH lub FRA by LH ( w ramach Star Alliance ). Pani w call center sprawdzała sprawdzała i stwierdziła, że nie może dokonać takiej zmiany w tej taryfie. Zaproponowała mi zwrot biletu lub zmiana terminu o dzień wcześniej lub później. Czy LOT rzeczywiście ma prawo odmówić dokonania takiej zmiany aby pasażer mógł lecieć w przybliżonych godzinach wcześniej ustalonych z przesiadką ?
12/12/2009 09:53  

  

12/12/2009 09:47  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie