×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Mgła w Gdańsku




03/12/2009 19:37,  
gość_16bfa - Profil
gość_16bfa
  

  
A wczorajszy, pierwszy rejs z Bergamo do Gdańska w ogóle nie doleciał jeszcze, ma ponad 14 godzin spóźnienia z powodu fatalnej pogody w Mediolanie. Samolot miał rano polecieć do Paryża, W6 ściąga teraz inny samolot do GDN, żeby obsłużyć rejsy, dopóki samolot z BGY nie wróci.
21/12/2009 13:37  

  
spooks...oczywiscie...tylko warunek rozwniety zagiel.....
20/12/2009 23:49  

  
I tak mgły w GDN zdarzają się rzadziej niż w KRK czy KTW.
20/12/2009 22:52  

  
Gdańsk ma lotnisko w kiepskim miejscu, taki mały biegun zimna i często tam mgły zwłaszcza późną jesienią i wczesną wiosną. 2 razy mi już lot odwołąli do edynburga o czym się na lotnisku dowiedziałem, a przekierowania były na poznań i szczecin jakby bliżej nie mogli np. bydgoszcz.
20/12/2009 22:38  

  
Czas dojazdu pociągiem z BZG jest podobny do czasu jazdy autem z SFX ;-)))
05/12/2009 00:23  

  
4tech : coś z tą BZG jest nie tak, bo rzadko loty z GDN (w razie mgły) są tam przekierowywane ... chociaż jest to najbliższe lotnisko ... ale zdażało się w przeszłości, że lądowały w BZG ... chyba, że jest to na tyle blisko, że jak mgła jest w GDN to w BZG też :-) POZ czy SXF są dużo dalej ...
04/12/2009 23:48  

  
gralu...e tam w BZG jak pisalem wczwsniej wyladuja dwa rejsowe samoloty i nie ma miejsca na trzeci:P
04/12/2009 19:47  

  
No... dziwne, że nie lądują w Babimoście. Tam to dopiero nadprogramowa kasa by się przydała! Lubuskie lotnisko ma niemalże idealne położenie dla takich nadzwyczajnych landingów ;p Ani to Poznań, ani Wrocław, ani Łódź ;p Dwa FR w roku wyląduje, i przychody wzrastają o 300% ;p
04/12/2009 19:36  

gral - Profil
gral
  
no lotnisko chyba łyknie za to kaskę, to czemu nie. w takiej bydzi czy łodzi ekstra samolot to niezła gratka :)
04/12/2009 19:15  

  
e tam..piloci graja w ruletke na jakie lotnisko padnie na tego bęc:))...a tak powaznie....to pilot otrzymje dane meteo lotniska docelowego, oraz lotnisk(a) zapasowego(ych) i podejmuje decyzje gdzie laduje...maly szkopol lotnisko musi wydac zgode na jego ladowanie....(nie dotyczy sytuacji awaryjnych)....
04/12/2009 19:05  

  
Z tego co ja wiem, co nie znaczy, że tak jest na bank: Pilot informuje wieże tudzież innego supervisora na lotnisku "pierwotnie docelowym" (informuje = w sensie prowadzi "pertraktacje" mogące rozwiązać problem), ten dzwoni do centrum operacyjnego w Dublinie, i decyzja jest podejmowana przez takiego nadzorcę na podstawie sugestii Irlandczyków, albo po prostu tę decyzję od Irlandczyków otrzymuje i przekazuje pilotom. W każdym razie swój palec w takim procesie Centrum Operacyjne FR macza. Według mej najlepszej wiedzy..., jak śpiewa Muniek.
04/12/2009 18:44  

gral - Profil
gral
  
a jeszcze moze byc tak, ze z niektorych lotnisk franca ma zorganizowany transport autobusowy w razie potrzeby, a z innych nie... przeciez przy ostatnich mglach wozili ludzi a nie porzucali
04/12/2009 15:09  

  
gdn_37:może być też tak, że te samoloty mają zupełnie inny zapas paliwa, jednemu starczy na lądowanie na lotnisku położonym dalej, drugiemu już nie.
04/12/2009 14:15  

  
nadja : a czemu dwa samoloty lecące z podobnego kierunku, tego samego przewoźnika, kierowane są na inne lotniska ? POZ/SXF ... może tak jak gral pisał FR licytuje w powietrzu "kto tańszy ?"
04/12/2009 11:11  

  
4tech: nie, żebym była mądrzejsza ;-) , ale potwierdzam - piloci przed każdym startem mają informacje lotniskach zapasowych i o aktualnej pogodzie
04/12/2009 11:02  

  
piszac kontrloler obszaru mialem na mysli ze podaje on pilotowi aktualne sytuacje meteo na lotniskach a pilot wybiera gdzie chce ladowac i wtedy dostaje korytarz na to lotnisko ktore zglosil.... a po drugie chyba w momencie startu pilot ma info jakie jest zapasowe lotnisko dla jego rejsu i jaka jest aktualna sytuacja na lotnisku docelowym, tak mi sie zdaje ale trza spytac madrzejszych....ja moge tylko domniemywac na podstawie lotnisctwa wojskowego, no chyba ze cos sie zmienilo:)
04/12/2009 00:10  

  
POZ i SXF - dziwne zestawienie ... a czemu nie BZG przecież jest najbliżej od GDN ?
03/12/2009 23:55  

gral - Profil
gral
  
znając Francę, to pilot rzuca w eter: szukam zapasowego lotniska, kto da mniej. i się licytują :D
03/12/2009 23:41  

  
gdn_37: nie wiem dokladnie,wydaje mi sie ze kontroler lotow (obszaru) a i tak ostateczna decyzje podejmuje pilot....
03/12/2009 23:24  

  
4tech/szot : a kto decyduje o tym na jakie lotnisko zostaje przekierowany dany samolot ? Dlaczego jeden leci do POZ, inny na SXF, a jeszcze inny do WAW ?
03/12/2009 22:13  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie