×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


BMI zwalnia 600 osób


(na podstawie Transinfo Express oraz BMI) Brytyjskie linie lotnicze BMI (dawniej British Midland), druga po British Airways linia operująca na lotnisku Heathrow, od miesięcy zmaga się z poważnymi problemami finansowymi. W ostatnich dniach podano, że zwolnią ok. 600 pracowników - ma to pomóc uchronić firmę przez bankructwem. Nie wykluczono jednak dalszych zwolnień. Kolejnymi krokami jest również skasowanie połączeń z LHR do Tel Awiwu, Brukseli, Kijowa i Aleppo zostaną zlikwidowane w styczniu 2010. Połączenie LHR-Amsterdam pod koniec rozkładu zimowego. Połączenie do Brukseli będzie wykonywane jedynie na zasadzie lotów code-share z partnerem z Star Alliance - Brussels Airlines (również własność LH). Sezonowe połączenia z LHR do Palma de Mallorca i Wenecji nie zostaną wznowione. Dodatkowo zmniejszone będą ilości miejsc oraz częstotliwość lotów na kilku wewnętrznych trasach, a także nie zostanie przedłużony leasing 2-ch dalekodystansowych maszyn A330. BMI Regional również zwróci leasingodawcy dwa mniejsze samoloty Embraer. Lufthansa, która jest właścicielem 100% akcji BMI całkowicie popiera takie działania. Szkoda, bo BMI to bardzo fajna linia. Zazwyczaj bardzo przyjemna obsługa, sprawny serwis i dosyć dobre ceny.

29/11/2009 15:28,  
<>

gość_3b35e - Profil
gość_3b35e
  

  
(na podstawie Transinfo Express oraz BMI)
Brytyjskie linie lotnicze BMI (dawniej British Midland), druga po British Airways linia operująca na lotnisku Heathrow, od miesięcy zmaga się z poważnymi problemami finansowymi. W ostatnich dniach podano, że zwolnią ok. 600 pracowników - ma to pomóc uchronić firmę przez bankructwem. Nie wykluczono jednak dalszych zwolnień.
Kolejnymi krokami jest również skasowanie połączeń z LHR do Tel Awiwu, Brukseli, Kijowa i Aleppo zostaną zlikwidowane w styczniu 2010. Połączenie LHR-Amsterdam pod koniec rozkładu zimowego. Połączenie do Brukseli będzie wykonywane jedynie na zasadzie lotów code-share z partnerem z Star Alliance - Brussels Airlines (również własność LH). Sezonowe połączenia z LHR do Palma de Mallorca i Wenecji nie zostaną wznowione. Dodatkowo zmniejszone będą ilości miejsc oraz częstotliwość lotów na kilku wewnętrznych trasach, a także nie zostanie przedłużony leasing 2-ch dalekodystansowych maszyn A330. BMI Regional również zwróci leasingodawcy dwa mniejsze samoloty Embraer.
Lufthansa, która jest właścicielem 100% akcji BMI całkowicie popiera takie działania.
Szkoda, bo BMI to bardzo fajna linia. Zazwyczaj bardzo przyjemna obsługa, sprawny serwis i dosyć dobre ceny.
29/11/2009 15:28  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie