Gry "lotnicze" we flash'u - polecam!

Chcesz poczuć się przez chwilę kontrolerem ruchu lotniczego? Chcesz zadbać o porządek na lotnisku i dopilnować, aby nie doszło do żadnego wypadku lotniczego? Chcesz kontrolować starty i lądowania na "swoim" prywatnym lotnisku? ... Komentarz moderatora: Bardzo proszę o nie wklejanie żadnych linków.
12/10/2009 21:26  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
wojtek 2009-10-14 17:42   
wojtek - Profil wojtek
A może czas pomyśleć nad zmianą tego punktu regulaminu? Na pewno nie jeden z nas chciał kiedyś pokazać przykładowo fajne zdjęcie, ciekawego newsa itp, a nie mógł wkleić linku. Zaznaczając, że nie znam się na tym, wydaje mi się że sam wklejony link chyba nie obciąża serweru, co niejednokrotnie podawane było jako przyczyna zakazu umieszczania linków w postach.
jaris 2009-10-14 17:32   
jaris - Profil jaris
szot, nie wiem co ma wspolnego 'zjadliwosc' postu drivera w stosunku do calosci redakcji... przeciez ogolnie wiekszosc z forumowiczow wie, ze nie powinno sie wklejac linkow dlatego tez nie wiem po co tyle szumu... ;)
szot 2009-10-14 16:34   
szot - Profil szot
driver800: no tak, tekst zjadliwy jak na redakcję przystało - z tego co wiem od osoby z grona waszego... Ale okej, chętni się meldują na priv
2009-10-13 14:35   
 - Profil
Ani odrobine mniej żałosne, niż Twoje epitety o "schodzeniu na psy". Generalnie, w życiu i świecie jest tak, że rzeczy charakteryzowane oglądem, iż coś "schodzi na psy", należy omijać szerokim łukiem. Jakże to proste! :) P.S. Mi też nie do końca podoba się ta zasada, choć staram się ją zrozumieć i akceptuję to. Również proste :)
szot 2009-10-12 22:30   
szot - Profil szot