PLL LOT: Kto pierwszy, ten leci!

W prasie, radiu, internecie i na outdoorze startuje kampania reklamowa PLL LOT. Akcja wspiera internetową promocję lotów. Startująca właśnie kampania PLL LOT reklamuje wprowadzaną obecnie taryfę, w ramach której pasażer rezerwujący w internecie swoją podróż z co najmniej 45-dniowym wyprzedzeniem korzysta z niższych cen za przeloty po Polsce i Europie. Przekaz pod hasłem "PromoLOT Kto pierwszy, ten leci!" podkreśla zalety tej oferty i wizerunek LOT-u jako firmy atrakcyjnej dla podróżnych. Akcja obejmuje prasę, radio, outdoor i internet (Onet, WP, Interia, Gazeta, Nasza-Klasa, Facebook, YouTube, Blogvertising, sieci IDMN , Arobomedia). Kreację internetową kampanii przygotowała agencja MRM Worldwide, adaptacją do innych mediów zajęła się agencja IQ Marketing, natomiast media kupił do mediowy Universal McCann.
25/09/2009 15:49  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marian 2009-09-29 06:39   
marian - Profil marian
a od kiedy te bilety po 29 zetek? :)
jurek 2009-09-29 04:44   
jurek - Profil jurek
Hasło kampanii promocyjnej bardzo ciekawe... mam głupie skojarzenia hi hi hi :D :D :D
disorder 2009-09-29 00:28   
disorder - Profil disorder
Ciekawe, czy jeszcze obniżą pensje. Czy można zarabiać mniej niż 7 zł za godzinę w klasie biznes?
szot 2009-09-25 20:16   
szot - Profil szot
A niebawem bilety za 29 zeta
kajak 2009-09-25 15:49   
kajak - Profil kajak
W prasie, radiu, internecie i na outdoorze startuje kampania reklamowa PLL LOT. Akcja wspiera internetową promocję lotów.

Startująca właśnie kampania PLL LOT reklamuje wprowadzaną obecnie taryfę, w ramach której pasażer rezerwujący w internecie swoją podróż z co najmniej 45-dniowym wyprzedzeniem korzysta z niższych cen za przeloty po Polsce i Europie. Przekaz pod hasłem "PromoLOT Kto pierwszy, ten leci!" podkreśla zalety tej oferty i wizerunek LOT-u jako firmy atrakcyjnej dla podróżnych.
Akcja obejmuje prasę, radio, outdoor i internet (Onet, WP, Interia, Gazeta, Nasza-Klasa, Facebook, YouTube, Blogvertising, sieci IDMN , Arobomedia). Kreację internetową kampanii przygotowała agencja MRM Worldwide, adaptacją do innych mediów zajęła się agencja IQ Marketing, natomiast media kupił do mediowy Universal McCann.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy