Odzyskanie pieniędzy za niewykorzystany lot

Chodzi konkretnie o WizzAira. Na potwierdzeniu rezerwacji jest napisane, że jeżeli pasażer nie stawi się do odprawy to wiadomo straci miejsce, itp. itp. oraz że będzie mógł się ubiegać jedynie o zwrot podatków i opłat. I o to mi właśnie chodzi - jaka jest procedura odzyskania pieniędzy i czy to rzeczywiście w ogóle możliwe. Z góry bardzo dzięki za info i przepraszam jeśli taki temat już był, nie mogłem znaleźć.
08/02/2008 16:14  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
hamburg 2008-02-08 16:46   
hamburg - Profil hamburg
ja ci zycze aby tak dlugo nie trwalo.....ale nie martw sie w AB czekalem 7 miesiecy na odpowiec. Tak dlugo to trwalo ze zapomnialem ze pisalem do AB.......i zdziwilem sie jak mialem w kszynce cos z AB...;-)
adams 2008-02-08 16:39   
adams - Profil adams
HAMburg:czekam na tę wiadomość od W6 i mysle, ze nie bedzie to trwało ponad 30 dni...
hamburg 2008-02-08 16:34   
hamburg - Profil hamburg
adams: nie wiedzialem ze jestes przy komputerze....dlatego polecilem ciebie jako eksperte....bo jest up-to-date z nowa procedura ;-)
adams 2008-02-08 16:32   
adams - Profil adams
Hamburg: właśnie to opisałem :)
adams 2008-02-08 16:31   
adams - Profil adams
lukasz86: tez byłem w takiej samej sytuacji. Wczoraj zadzwoniłem do Call Center W6. Pani kazała napisac e-maila znajduje sie na stronie wizzair, powiedziała ze bezproblemowo dostane zwrot kosztów opłat i podatków. Po wysłaniu maila dostałem zwrotnego, cytuje jego treść
"Szanowni Klienci Wizz Air!


Dziękujemy za list przysłany do naszego Działu Obsługi Klienta.

Informujemy, że w związku ze zmianami w składzie personalnym działu reklamacji może upłynąć ponad 30 dni zanim odpowiemy na Państwa email. Jeśli Państwa problem wymaga odpowiedzi przed lotem (a data lotu zbliża się), bądź mają Państwo pytania związane z konkretną rezerwacją, prosimy skontaktować się z jednym z naszych Call Center gdyż możemy nie być w stanie wysłać odpowiedzi na czas.

To jest odpowiedź automatyczna. Poniższa prośba dotycząca dokumentów może nie odpowiadać rodzajowi Państwa skargi.

Jeśli mają Państwo pytania ogólne (np.dotyczące naszych usług, warunków przewozu itp.) prosimy o odszukanie odpowiedniej informacji na naszej stronie (wizzair.com) lub o kontakt z Call Centre"




Teraz tylko czekam na odopowiedz :)
hamburg 2008-02-08 16:28   
hamburg - Profil hamburg
lukasz86: Tak, jezeli kupiles bilet (jeszcze na starych warunkach) odzyskasz nie wykozystane oplaty lotniskowe. Jestes stratny tylko ceny biletu i dodatkowych uslug (jak platnosc karta, bagaz itp.). W mojim wypadku tak bylo ze zdwoniac do call-center zaraz (po kilku dniach) dostalem pienadze (te oplaty lotniskowe) zpowrotem na karte. Dowiedzialem sie od innego forumowicza (adams) ze teraz procedura jest troche inna. Musi sie napisac E-mail do Wizzair z wszystkimi danami....moze ale to trwac do 30 dni. Najlepiej spytaj sie adams-a o adrese emailowy bo wczoraj czy przed wczoraj wysylal taki mail o zwrot pienadzy.
lukasz86 2008-02-08 16:16   
lukasz86 - Profil lukasz86
Chodzi konkretnie o WizzAira. Na potwierdzeniu rezerwacji jest napisane, że jeżeli pasażer nie stawi się do odprawy to wiadomo straci miejsce, itp. itp. oraz że będzie mógł się ubiegać jedynie o zwrot podatków i opłat. I o to mi właśnie chodzi - jaka jest procedura odzyskania pieniędzy i czy to rzeczywiście w ogóle możliwe.
Z góry bardzo dzięki za info i przepraszam jeśli taki temat już był, nie mogłem znaleźć.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy