Sky lata tylko do Londka, ale BTS-TAT by Danube Wings... hmmm... koniecznie!
hamburg: warto przelecieć się na popradzkie lotnisko, bo jest świetnie położone - chyba najwyżej w Europie, a podczas lądowania Giewont jest na wyciągnięcie ręki :-)
Ziberro: Niech oni przynajmiej pociagna troche dluzej abym sie raz tez nimi przelecial....no skoro bede miazkal teraz w VIE to bedzie okazja skorzystac :-D
hamburg: mam SkyEurope (myślałem, że odnosisz się do ostatniego postu Stenusa o NE), ale i oni mogą nie dociągnąć do września.
ziberro: A to jednak ktos mial Myaira...no to dobrze ze miales tego backupa ;-)
hamburg: ja mam z nimi powrót, ale na szczęścia nabyłem korzystniejszy (i czasowo i cenowo) backup wizzairem na trasie FCO-BTS.
No to dobrze ze nikt nie planowal z nami zadnego koleczka z nimi na zlot ;-)))
A SkyEurope, partner MyAir, otrzymały oficjalną zgodę sądu na reorganizację. [cytat] 17 Lipca 2009 - SkyEurope informują że ogłoszony został wyrok sądu w Bratysławie potwierdzający zgodę sądu na reorganizację finansową linii. (...) Sąd potwierdził że wszystkie warunki do reorganizacji zostały spełnione. SkyEurope przystąpią teraz do restrukturyzacji swoich długów oraz reorganizacji. (...) [koniec cytatu]
System rezerwacyjny ich jeszcze działa... połowicznie. :o) Ale co jak co, to zdążyłem się przelecieć dwa razy ich CRJ 900. :o) Poza tym nie żałuję, że takie linie odchodzą w niebyt.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, włoski odpowiednik ULC całkowicie zawiesił do odwołania licencję liniom lotniczym myair. Przewoźnik operował od 2004 r. z Wenecji, Bergamo i Bari na trasach krajowych, europejskich i do Maroka, używając samolotów typu A320 i CRJ-900. Planował także w przyszłości rozbudowę floty o nowe CRJ-1000. W zwiazku z decyzją urzędu, wszystkie loty zostały zawieszone, a system rezerwacyjny myair wyłączony.