Karta pokładowa w Ryanair

Male pytanko do zaprawionych lataczy FR. Co sie dzieje jak odprawilem sie online w Ryanair i wyskoczyla mi karta pokladowa tylko z imieniem i nazwiskiem a brak jest danych paszportu itd. Z gory dziekuje za odpowiedz.
10/06/2009 10:07  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
that 2009-06-11 10:47   
that - Profil that
emes: Na przyszlosc, jest jeden numer na call-center, za ktory sie nie placi dodatkowo :) tylko musisz dzwonic na "other countries" gdzie jest podany stacjonarny numer irlandzki, wiec jesli dzwonisz ze skypa jest tylko 2 centy za minute.
mrader 2009-06-11 10:38   
mrader - Profil mrader
el_phenomeno21:właściwie to wszędzie ...gdzie znajdziesz internet i drukarkę..;D
emes 2009-06-11 10:25   
emes - Profil emes
Wszystkim bardzo dziekuje za pomocne wyjasnienia a szczegolnie thatowi i gregorowi. Juz sobie zadzwonili na call centre i dodali dane paszportowe. A swoja droga to Ryan powinien przewidziec, ze cos takiego sie zdarza i informowac pasazerow co robic w takich sytuacjach. Nie kazdy wie o istnieniu pasazer.com i tego ekstra forum.
gosc_el_ph 2009-06-10 18:17   
gosc_el_ph - Profil gosc_el_ph
mam pytanie...gdzie mogę wydrukować kartę pokładową ryanair?
hamburg 2009-06-10 18:12   
hamburg - Profil hamburg
emes: Mialem kiedys tam samo na moim locie ORK-DUB....nie wpuszcza cie na poklad. Musisz sobie dac wydrukowac nowa na lotnisku (oczywiscie gratis). Nie bedzie zadnego problemu. // A mie wlasnie zastanawia po co sie wpisuje ten nr paszportu? W zadnej innej lini takiego nie widzialame...tak samo jak ,,Visa Check´´ dla obywateli poza UE na loty wewnatrz UE....no bezsens. Po co?
emes 2009-06-10 11:10   
emes - Profil emes
No tak tracic kase na call centre a to przeciez nie jest wina pasazera, ze system zle “zalapal”
that 2009-06-10 11:00   
that - Profil that
emes: Zdarzyla mi sie wczoraj dokladnie taka sama sytuacja. Nie mozesz z taka karta isc na lotnisko, poniewaz moga Cie nie zazaakceptowac na lot. Ja zadzwonilem do call-center, i agentka uzupelnila dane z mojego dowodu osobistego, w pozniejszym czasie wchodzac na rezerwacje i uzywajac opcji "reprint" dane juz tam byly.
emes 2009-06-10 10:52   
emes - Profil emes
Irlandia nie jest w Schengen. Tu chodzi o lot Lodz-Shannon
pablo 2009-06-10 10:47   
pablo - Profil pablo
A czy tu nie chodzi o Szengen ? Po co numer paszportu o ile nie wylatuje się z Szengen ?
gregory 2009-06-10 10:44   
gregory - Profil gregory
Może zbyt długo wpisywali i sesja w przeglądarce wygasła. Nie pozostaje nic innego jak iść na lotnisku do biura FR.
emes 2009-06-10 10:19   
emes - Profil emes
Dzieki gregory. Probowalem odprawic jeszcze raz z innego kompa (a nawet w innym kraju hehe) ale wyskakuje komunikat, ze juz jest zrobiona odprawa online. Jak chce wydrukowac karte pokladowa to drukuje niestety tylko z nazwiskami. To moi znajomi sie odprawiali ale wpisali wszystkie dane paszportowe (mam z tego print screena od nich).
gregory 2009-06-10 10:13   
gregory - Profil gregory
Spróbuj jeszcze raz się zalogować - najlepiej z innej przeglądarki. Jeśli nadal to samo, to wydrukuj to co jest i idź do stanowiska na lotnisku, powinni gratis wydrukować Ci nową. Albo przybiją jakąś pieczątkę z pozwoleniem.
emes 2009-06-10 10:07   
emes - Profil emes
Male pytanko do zaprawionych lataczy FR. Co sie dzieje jak odprawilem sie online w Ryanair i wyskoczyla mi karta pokladowa tylko z imieniem i nazwiskiem a brak jest danych paszportu itd. Z gory dziekuje za odpowiedz.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama