×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Kontakt z Wizz Air - pomóżcie


3 miesiace temu [ ! ] wyslalam maila do Wizzair. Sprawa dotyczyla opoznienia lotu i zwiazanych z nim dodatwkowych kosztow, ktore ponioslam. Po 1.5 miesiaca nadal brak odpowiedzi, wiec wyslalam drugiego. Wczesniej nie mialam zadnych problemow z kontaktowaniem sie z Wizzair droga mailowa, wiec myslalam, ze po prostu pierwszy mail nie zostal dostarczony. Minelo kolejne 1.5 miesiaca i ciagle cisza. Zadzwonilam do ich biura obslugi klienta. Bardzo mila Pani zapewnila mnie, ze wysle prosbe o szybkie rozpatrzenie sprawy, poniewaz juz dawno powinnam dostac odpowiedz. Czekam, czekam... i nic ;/ Dzis zadzwonilam znowu. Pani juz o wiele bardziej niemila powiedziala, zebym najlepiej wyslala maila jeszcze raz... Ciekawe tylko po co, skoro wczesniej udzielono mi informacji, ze mail moj dotarl i czeka w kolejce? Nie potrafila udzielic mi informacji kiedy odpowiedz zostanie mi wyslana. Odmowila rowniez przetransferowania rozmowy do swojego przelozonego, ktory byc moze bylby bardziej kompetentny od niej... Rozmowa zakonczyla sie na tym, iz obiecala, ze zglosi prosbe o jak najszybsze rozpatrzenie mojej reklamacji. Zalatwi to pewnie tak samo jak jej wczesniejsza kolezanka i odpowiedzi nadal nie bedzie... Jesli dzwonie, to mowia mi, ze oni sie tym nie zajmuja. Jesli pisze - nie dostaje odpowiedzi. Sprawe musze zalatwic droga mailowa, poniewaz posiadam rachunki, ktore musze tym nierobom przeslac. Ktos byl w podobnej sytuacji i ma jakies pomysly jak jeszcze mozna sie z nimi skontaktowac, zeby w koncu ta sprawe wyjasnic?! Ehhh, tylko mnie zdenerwowali od rana;/

12/05/2009 10:06,  
<>

gość_5bab6 - Profil
gość_5bab6
  

  
gość_1d8f7 - tak.
10/03/2019 11:31  

gość_1d8f7 - Profil
gość_1d8f7
  
Witam potrzebuję pomocy .Firma kupiła mi bilet do domu i nie wysłała go mi a jutro mam lot co mam zrobić ,czy na lotnisku dostanę swój bilet pomoc
09/03/2019 20:31  

  
Nie tyle strasz, co po prostu napisz do ULC. Wizz miał już swoją szansę, a najwyraźniej próbuje się wymigać od odpowiedzialności - pisałem do polskiego supportu 3x i zawsze odpowiadali w ciągu max 2 tygodni. hamburg -> wbrew pozorom FR odpowiada(choć pewnie nie zawsze) na faxy słane do nich. W dodatku po polsku na angielskie. Poprzednio tak profesjonalnie potraktował mnie tylko NIKI;)
12/05/2009 14:21  

  
Postrasz sądem, ULC, może to zadziała :)
12/05/2009 12:29  

  
dzieki Hamburg, sprobuje dzis jeszcze po angielsku :)

i dziekuje za komplement odnosnie EZY :P pracuje wlasnie dla nich w dziale obslugi klienta ;D wiec tym bardziej mi milo, ze ktos docenia nasze starania, aby jak najszybciej na maile odpisywac ;P
12/05/2009 11:04  

  
Ale zwroc uwage ze to jest W6, ktore idzeie wslady FR, ktory nigdy nie odpowiada (chyba jak juz sie ich poda do sadu). Najszybciej z LCC odpowiadaj w AB i EZY na maile. 30 min-20h i masz odpowiec.
12/05/2009 10:52  

  
hajaha: A moze sproboj wyslac mail w jezyku angielskim. Mi wtedy w ciagu paru dni odpowiedzieli. Mysle ze warto sprobowac. ;-)
12/05/2009 10:50  

  
3 miesiace temu [ ! ] wyslalam maila do Wizzair. Sprawa dotyczyla opoznienia lotu i zwiazanych z nim dodatwkowych kosztow, ktore ponioslam. Po 1.5 miesiaca nadal brak odpowiedzi, wiec wyslalam drugiego. Wczesniej nie mialam zadnych problemow z kontaktowaniem sie z Wizzair droga mailowa, wiec myslalam, ze po prostu pierwszy mail nie zostal dostarczony. Minelo kolejne 1.5 miesiaca i ciagle cisza. Zadzwonilam do ich biura obslugi klienta. Bardzo mila Pani zapewnila mnie, ze wysle prosbe o szybkie rozpatrzenie sprawy, poniewaz juz dawno powinnam dostac odpowiedz. Czekam, czekam... i nic ;/ Dzis zadzwonilam znowu. Pani juz o wiele bardziej niemila powiedziala, zebym najlepiej wyslala maila jeszcze raz... Ciekawe tylko po co, skoro wczesniej udzielono mi informacji, ze mail moj dotarl i czeka w kolejce? Nie potrafila udzielic mi informacji kiedy odpowiedz zostanie mi wyslana. Odmowila rowniez przetransferowania rozmowy do swojego przelozonego, ktory byc moze bylby bardziej kompetentny od niej... Rozmowa zakonczyla sie na tym, iz obiecala, ze zglosi prosbe o jak najszybsze rozpatrzenie mojej reklamacji. Zalatwi to pewnie tak samo jak jej wczesniejsza kolezanka i odpowiedzi nadal nie bedzie... Jesli dzwonie, to mowia mi, ze oni sie tym nie zajmuja. Jesli pisze - nie dostaje odpowiedzi. Sprawe musze zalatwic droga mailowa, poniewaz posiadam rachunki, ktore musze tym nierobom przeslac. Ktos byl w podobnej sytuacji i ma jakies pomysly jak jeszcze mozna sie z nimi skontaktowac, zeby w koncu ta sprawe wyjasnic?!
Ehhh, tylko mnie zdenerwowali od rana;/
12/05/2009 10:15  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie