gralu: A masz rację! Ostatnio waliliśmy w Bolonii i Trapani. W Trapani to się już nawet przestraszyłem... thacie: Jak ja lubię informację ze słowem "podobno". :o)
stenus: Podobno piloci FR musza placic cabin crew za kubek herbaty dla siebie... wiec rownica na pokladzie duza, zreszta- och stac ;O
stenus: a nieprawda. żeby pracować we Francy to trza się nauczyć solidnie walnąć kołami o beton :P
W sumie za sterami to lata się podobnie w każdej linii. Różnice są dopiero na pokładzie.
Tak naprawde redukcja i wiazaca sie za nia odprawa jest najlepsza rzecza jaka Cie moze spotkac w firmie, w ktorej pracujesz. Dostajesz redukcje, a z wieloletnim doswiadczeniem prace znalesc to nie problem. Widac wyraznie, ze sami poszli na ta opcje :) nie sa glupi, jak daja to trzeba brac, a sentymenty do miejsca pracy zostawic za soba.
Ale skoro samo się zdecydowali, to w czym problem? Niezła kaska ich skłoniła.
docentfurm:...zawsze moga sprobowac we FR lub innym FR:))))
docentfurm
2009-05-10 22:53
Ciekawe co teraz BA pocznie te 130 pilotów będzie losować żeby wybrać spośród siebie 100 do zwolnienia? :D:D:D
Linie lotnicze British Airways zwolnią stu pilotów, co pozwoli im zaoszczędzić 20 mln funtów na płacach, składkach ubezpieczenia socjalnego i funduszu emerytalnym.
Powodem jest spadek liczby pasażerów. W maju BA ogłosi roczne wyniki za ostatni rok obrachunkowy do końca marca bieżącego roku. Analitycy oczekują straty operacyjnej w wys. 150 mln funtów.
Menedżerowie BA zwrócili się listownie do ok. 500 z 3,2 tys. pilotów ogółem, proponując im dobrowolne odejście z pracy w zamian za odprawę, bądź przejście na bezpłatny urlop.
Na propozycje odpowiedziało pozytywnie 130 pilotów. Ich odprawy w niektórych przypadkach mogą sięgnąć nawet 150 tys. funtów. Wysokość odprawy odpowiada rocznej pensji.
W grudniu 2008 roku BA zwolniło ok. 500 menedżerów, zaś do 1 czerwca bieżącego roku z pracy odejdzie 300 pracowników biurowych i zaplecza.
źródłó: "Mail on Sunday".