Ale... właśnie jest już koło Okęcia po locie z BZG. Czyli jednak brak dobrej informacji i gosc_5db81 ma rację.
Z informacji KRK samolot stoi w WAW. Wymaga dodatkowych testów...
gosc_107fa
2012-12-08 11:50
LOT może być z powodzeniem konkurencyjny za sprawą B787 i E195/175 jeśli uzupełni flotę nowoczesnymi 2-3 klasowymi B739 lub A321 ... oczywiście przy bardzo dobrym zarządzaniu firmą.
gosc_5db81
2012-12-08 11:31
AOC AOC-iem a samolot sie popsuł i stoi w BZG :)
Aplikacja wycina cyfry z poniższego linku. Wpiszcie sobie ULC AOC w googlach.
Do gosc_680a1 - poczytaj sobie tutaj, a potem pisz. Nie jest tutaj certyfikowany samolot drogi gościu...
zobacz link
gosc_3091d - jeżeli masz jakieś wiadomości, to po pierwsze się przedstaw, a po drugi podaj źrodło. A tak jak teraz, to wybacz - pieprzysz głupoty.
gosc_680a1
2012-12-08 00:51
a ja sie pytam , dlaczego PL certyfikuje cokolwiek , czy USA nie wiedzą jak produkować samoloty cywilne ? zrobili tego z 50% światowej floty komercyjnej , ale PL nie uznaje dokumentacji USA , to bez sensu jest . ULC nie powinien się tym w ogóle zajmować , wszystko co moim zdaniem mogą zrobić to przetłumaczyć sobie dokumentacje na polski ale nawet i to jest głupie skoro językiem lotnictwa jest angielski
gosc_3091d
2012-12-07 22:45
już nie mają kasy na spłacenie pierwszej raty a co dopiero przy ośmiu samolotach... napewno to było bardzo trudne - Lot - przedsiębiorstwo państwowe, ULC -
Urząd Państwowy.
gosc_bdda3
2012-12-07 22:21
Jeden z podstawowych problemów to zarżnięcie regionów. GDN-WAW jest teraz tylko i wyłącznie na Q400, 78 miejsc, podczas gdy niedawno latały E175/195 albo nawet B737. Czyli zmniejszenie oferowania, wyższe ceny, mniejsze obłożenie, jak zawsze wygra Lufa.
gosc_677c8
2012-12-07 21:20
Pytanie jak dlugo LOT jeszcze polata.... bo jak sie widzi co tam sie dzieje, to chyba niestety niedlugo. Mimo mojej milosci do tej firmy, to przyszlosc nie wyglada rozowo. Juz chyba niestety mozna zadawac pytanie kiedy a nie czy LOT powtorzy sceanariusz Malevu. Byloby bardzo szkoda. Bo jesli ktos uwaza, ze 787 cos zmienia to tylko nie ma pojecia o tym co mowi. Jest to swietny samolot, ale on nie zalatwi wszystkie. Niekompetencja, samozadowolenie, bledne decyzje i pycha obecnego kierownictwa (nie tylko tego najwyzszego) prowadzi firme w jednym kierunku. NIESTETY!;-(