Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2012-12-10 07:37
humbak: w USA to raczej można zauważyć zjawisko konsolidacji największych przewoźników - najpierw DELTA - NORTHWEST, później UNITED - CONTINENTAL, a teraz ptaszki ćwierkają o połączeniu się AMERICAN AIRLINES Z US AIRWAYS. Co do LOT-u, jeden podział LOT już się dokonał, w 1996 kiedy ze struktur LOT, wykluł się EUROLOT z flotą ATR 42/72.
gosc_1721f
2012-12-09 23:34
Mam nadzieje , ze LOT nie bedzie mial takiego podzialu !
innym przykładem jest tandem Alitalia i Air One
gosc_56591
2012-12-07 13:46
""W rozsądnej cenie, ale nie tanio"" hasło masakryczne... a malowanie.. eh "Bear Bus" szkoda go :(
krzysiekl
2012-12-07 11:57
gdzie LOT będzie miał taki podział?
krzysku1: Rzadko? A SAS? A Vueling? LOT teraz też zacznie taki podział. Że nie wspomni sie o sporej ilości przewoźników amerykańskich....
krzysiekl
2012-12-07 10:48
będzie chyba rzadko spotykany podział na klasy w ramach tej samej kabiny (bez zasłonek między nimi itp). Ciekawe czy ten przydział rzędów jest na stałe czy będzie "dynamiczny" i jakby np. wyższa klasa była pusta to sprzedadzą więcej miejsc w niższej klasie(taki auto-upgrade )
Luka, na logike, to Lufa na swoich stronkach bedzie sprzedawac bilety na loty 4U tylko w taryfach SMART i BEST
Best-fare to chyba jedyny porzadny Economy Plus w europie. Nie udaja, ze sa Businnes, tak jak inne linie. Generalnie to sa miejsca dla tych, co latali w C na lotach Lufy na przejmowanych trasach
gosc_90a75
2012-12-07 08:43
Best-fare to chyba jedyny porzadny Economy Plus w europie. Nie udaja, ze sa Businnes, tak jak inne linie. Generalnie to sa miejsca dla tych, co latali w C na lotach Lufy na przejmowanych trasach.
podstawowe pytanie dla mnie brzmi jak będą wyglądały przesiadki na loty Germana czy Lufy? czy przesiadki będą też w taryfie Basic czy może będzie to typowy point-to-point?
gosc_4a472
2012-12-07 02:10
Osobiscie juz kupilem dawno temu na stronie Lufthansa bilet na lipiec 2013.
To bylo przed zmiana na germanwings.
W koncu jaka klasa polece bo juz z tego nic nie rozumiem ?
Chyba nastepnym razem polece LOTem.
To ja już nie wiem co to będzie za linia? Niskokosztowa czy tradycyjna? Chyba sami nie wiedzą w jakiego klienta chcą celować...
maciek_waw
2012-12-07 00:17
"Taryfa "Best" obejmie miejsce w rzędach 1-3 z pustym siedzeniem pośrodku" - zupełnie jak polskie czartery na lotach długodystansowych :D średnie udogodnienie.
Lufthansie chyba jednak bardziej chodzi na konkurencji z EZY, niż FR lub Wizz.
gosc_1fec1: Zupełnie nie masz pojęcia o przemyśle lotniczym.... Poczytaj troszkę jak to się kiedyś zaczynało i rozwijało. Potem zapraszamy do merytorycznej rozmowy.
Stare malowanie jest jednym z najlepszych w lotnictwie. Co do nowego mam pewne wątpliwości, ale złe to ono nie jest. :o)
gosc_d667d
2012-12-06 23:20
Jeśli chodzi o malowanie, to jakoś bardziej stare mi odpowiada.
katowiczan
2012-12-06 23:14
gość_1fec1 -> szkoda komentarzy na takich jak Ty.
gosc_1fec1
2012-12-06 22:27
Dziękuję postoję. Polecę Wizzairem. Po za tym że za bilet zapłacę tyle ile za PKS, to wszyscy lecą w jednakowej klasie, a nie podział jak tu na klasy, lepsza, gorsza, najgorsza.
Nawyki niemieckie za czsów WŚII w hitlerowskich tramwajach.
Jak można mówić że chcą być tanią linią lotniczą jak w haśle przewodnim jest gadka o tym że nie są tani.
140zł w LCC? To już LOTem polecę taniej w Szalonej Środzie