Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_50f14
2012-12-12 09:18
Wiecie może, czy lata jeszcze 767 Cargo z KTW do Hamilton ? Bo dawno go nie widziałem. A widziałem z WAW przez Reykjavik 75 tke i 76 tke.
gosc_e92e9
2012-12-11 17:47
Aeroflot to jest tak zainteresowany Krakowem jak Rosjanie Zakopanym??? buahahah. Gdyby LOT nie dobijał sie do Pekinu to Aeroflot by nawet nie wiedział gdzie Krakow się znajduje. A frekwencje maja do Moscov taką, że nawet Suchoj jest o wiele na wyrost. Więc ten kierunek za niedługo się skończy jesli chodzi o ekonomike!
gosc_96b44
2012-12-09 09:29
gosc_a2871; ciesz się to tylko minus 11% bo gdyby nie KRK to spadek wynosił by przeszło 20%.
gosc_a2871
2012-12-09 09:11
Jak w KTW 11% mniej, skoro tam wszystko było przekierowywane z KRK?!
gosc_9a0d1
2012-12-08 11:05
gosc_1d2df nawet gdyby KTW miały 4 pasy startowe to myślisz że np takie Aeroflot przeniósł by się do KTW. juz w środę baza Ryana i pewnie kilka dodatkowych połączeń
gosc_a8141
2012-12-08 10:49
a już tym bardziej katowice nie są pepekiem świata, a Pyrzowice to z...ie
gosc_e8d24
2012-12-08 10:42
Tak sobie to tlumacz :) Zazdrość widzę KTW zżera!
gosc_1d2df
2012-12-08 09:47
No tak żal tym z KRK, że nie da rady już niczego doinwestować bo możliwości się wyczerpały. Po wielkim wzroście będzie wielki upadek, kiedy w KTW otworzą nowy pas i terminal. Możliwości samorządu też się skończą by finansować RAYANA i wtedy nawet atrakcje tego miasta nie będą miały wpływu na statystyki. Nie ma co ukrywać raz nad wozem raz pod wozem!Ale pępkiem Świata to Kraków nie jest!
gosc_41f69
2012-12-07 14:13
Jednak baza w KRK ma być ! W środę konferencja. Co do Katowic, może warto cześć pieniędzy z inwestycji przekazać linią lotniczym na promocję? Tak wyniki finansowe są świetne skoro nie wydaje sie kasy na promocję...
gosc_96156
2012-12-06 16:48
gość_f2e28: a co to ma do rzeczy że operacje mogą być wykonywane przez całą dobę , jak nie ma na nie zapotrzebowania. Samoloty tam latają gdzie mają pasażerów i towar, a KTW są w ogonie tych uwarunkowań i drugorzędna jest infrastruktura. Czasami mam wrażenie że takie nieodpowiedzialne opinie piszą sami pracownicy lotniska , aby poprawić sobie samopoczucie. Przewidywany koszt inwestycji ok. 600 mln zł , policz Gosciu amortyzację od tego , a zobaczysz co będzie się działo z zyskiem. a gdzie koszty utrzymania , zakupy sprzętu itd... Po zakończeniu inwestycji ruch powinien wzrosnąć przynajmniej o 50% , aby lotnisko miało rentowność.
gosc_c5b34
2012-12-06 08:26
gosc_f2e28: "południowo-środkowej Polski?" Co to za region? bo nie słyszałem:)
gosc_f2e28
2012-12-06 00:01
Katowice-Pyrzowice są jednym z nielicznych portów lotniczych w Polsce, w którym operacje mogą być przeprowadzane przez całą dobę, a coraz lepsze skomunikowanie lotniska z miastami południowo-środkowej Polski i duży potencjał regionu gwarantuje opłacalność prowadzonych inwestycji ...
gosc_63e51
2012-12-05 23:13
Ale bronią tych KTW, ale bronią:) szukają to tu to tu, wymyślają to to to tamto a zachwalają a przechwalają. Wszystko cycuś glancuś. ehhh
gosc_43fab
2012-12-05 23:07
KTW to wielkie nieporozuminie z tymi inwestycjami , ruch spada na leb ,a oni mowia jest OK . Niemozna opierac statystyk na przekirowanych lotach - Pasazerowie tych lotow nigdy by niewybrali tego miejsca jako docelowe !!!
żeby nie być gołosłownym - Zysk netto- 15.061.898,45 zł za 2011 rok
KTW zarabiać potrafią i to wiadomo - wystarczy prześledzić wyniki finansowe spółki
gosc_27e82
2012-12-05 22:16
KTW musi mieć dłuższy nowy pas startowy dla obsługi największych i długodystansowych samolotów pasażerskich oraz cargo, bo aktualnie tylko WAW ma takie możliwości. Mądre inwestowanie zawsze daje dobre wyniki ...
gosc_dd5f4
2012-12-05 21:33
KTW to średnie regionalne lotnisko na poziomie 2,0 2,3 PAX i po co więcej ? Jest to również "przedsiebiorstwo", które musi zarabiać. Terminal, postojówki, hangary, kołowanki itd. - tu widać inwestycje. Jest to chyba najlepiej finansowo funkcjonujący Port (BEZ DOPŁAT DO STATYSTYK - które chyba nie są najważniejsze). Inwestycje w bazę serwisową i cargo na pewno się zwracają - i to jest najważniejsze. Na WAW, KRK i cały PPL zrzucają się wszyscy podatnicy;)
krzysiekl
2012-12-04 11:27
BTW haha ze strony FR: >By muc zajmowac miejsca
zobacz link
krzysiekl
2012-12-04 11:24
ale jednak zrobiłem porównanie na styczeń i luty i Wizz wychodzi o jakies 50zł drożej zakładając podróż z małym podręcznym i 1 rejestrowanym; albo 80zł jeśli bez rejestrowanego i z dużym podręcznym. Ta sama cena na testowany dzień pod warunkiem podróży z małym rejestrowanym i płąceniem kartą citi wizz, taniej Wizz dopiero jeśli mamy członkostwo w tym klubie Wizz. ceny wyjściowe FR są niższe.