Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_4d6a3
2012-12-03 09:48
WiZZ sie w d...... poprzewracało rezygnuje z dobrze obłożonych kierunków np.z LCJ Dortmund i Luton.
Goni po lotniskach za dopłatami.Może sie zajmie kolendowaniem.....................
gosc_acfc6
2012-12-03 09:41
W Polsce nie ma miejsca dla U2 i 4U, tylko dla FR i W6. Bo poza dużymi aglomeracjami reszta społeczeństwa to biedota, która kupuje wyłącznie towary i usługi najtańsze, lub wyglądające na najtańsze. Poza tym LCC są wykorzystywane jako transport taniej siły roboczej na wyspy i do Skandynawii, a nie jako kierunki wyjazdów turystycznych. Dodatkowo tylko takie loty istnieją w sezonie zimowym. W6 nie wróci na Okęcie, a chce po prostu zrekompensować sobie straty.
gosc_bc755: wojna cenowa z Ryanem przysparza im zysków? Muszą sprzedawać bilety poniżej kosztów... nie o to chodzi!
Problemem Wizza jest to, że nie wie w którą stronę pójść? Bo z jednej strony chce być taki jak Ryan ale ciągle musi toczyć z nim wojnę w czasie gdy Ryan ma gigantyczną przewagę skali. Z drugiej strony mogliby pójść w stronę EasyJeta albo Germana... ale czy w Polsce (i innych krajach naszego regionu) jest wystarczająco dużo klientów na taką ofertę? Niestety wątpie... ten rynek jest nadal stosunkowo mały
gosc_a9c98
2012-12-03 02:06
Mają rację. Pamiętam, że Modlin obiecywał ILS jeszcze przed zimą.
gosc_bc755
2012-12-02 23:31
Wizzair gdyby mógł to już od jutra rana przeniósł by się z powrotem na Okęcie. Problemem jest to, że odchodząc z WAW stracił należne mu tam zniżki, jakie przewiduje cennik usług lotniczych Okęcia. Wracając teraz tych zniżek nie odzyska, więc dodatkowo ich to boli. Mniejsze przychody, wyższe koszty, ogólnie kaszana jest w nowym miejscu. Pan Varadi ma problem. Podobno znacząco zwiększyła się ilość siwych włosów na jego głowie.
Luuudzie, W6 sie nigdzie nie przeniesie, bo nigdzie w PL takiego rynku nie znajdzie. Wiedzieli co brali, a teraz na bezczela probuja zwalic wine na WMI i kasy troche wydusic.
gosc_02605
2012-12-02 17:13
Kolega cpt. z Wizza , ostatnio zderzyłem się z nim pod ULC-em i mówi mi Seba latam w Biedronce :))
gosc_39360
2012-12-02 17:12
A nie widziały gały co brały . VOR już im nie pasuje , może w Modlinie CAT III C trzeba postawić .
gosc_3367c
2012-11-30 22:45
Zaraz.. A czy gdzieś jest w dokumentacji (AIP) napisane że lotnisko Modlin ma przyjmować przy gorszych warunkach? Czy jest gdzieś napisane że Modlin ma ILS? To sierota Wizz nie wie gdzie lata? Biedactwo świadomie przenosi się na lotnisko z NDB i liczy na minima jak przy ILS? Czy tam w Wizz już naprawdę totalni amatorzy pracują? Może niech wystąpią do GDN i WRO że nie ma CATII, a inne linie oskarżą WAW o brak CAT III. Upadek, totalny idiotyzm - barwy Wizz odpowiadają jak widać ich stanowi umysłu...
gosc_2a5c9
2012-11-30 22:16
Wizz Air! Do Bydgoszczy wejdźcie- tutaj liczba mgielnych dni jest najmniejsza w Polsce!
gosc_bb062
2012-11-30 22:03
Ludzie chcieli państwowe, to proszę.
gosc_30327
2012-11-30 19:19
Wizz ! Wracajcie do KTW .Tu jest bezpiecznie mgiel nie ma .Przywroccie MAD .Pamietam jak lecialem z Wami do ATH'Wizz wracajcie !!!
gosc_765bc
2012-11-30 11:33
LPL jest na lato w rozkładzie.
gosc_8daff
2012-11-30 10:51
A może na powrót więcej połaczeń z KTW, ludziska pytaja o LPL, MAD.
Tu w KTW dajemy rade, mało dni mglistych, a jaki handling fajny.
ZAPRASZAMY
gosc_48ce2
2012-11-30 09:46
To próba wyciągnięcia extra kasy. Zostaną na WMI, widziały gały co brały, niech poczekają do wiosny będzie I CAT a do lata ma być II CAT. Chwila prawdy czy to wystarczy będzie jesienią. Jak się nie podoba to niech wracają do WAW no a może zastanowią się czy nie przenieść część operacji do Radomia(ma niewiele dni mglistych w roku).
gosc_31d0d
2012-11-30 09:33
uruchomienie nowego portu lotniczego bez podstawowego ILSa można delikatnie nazwać nieporozumieniem ... a co na to ULC ? czy można się spodziewać, że LUZ będzie lepszy ?
gosc_2eb43
2012-11-30 09:23
Przepraszam bardzo. W Lublinie montują ILS, który będzie mógł działać w systemie III. Od początku lotnisko dostanie ILS I a później ( takie są procedury ) będzie mógł przejść na wyższą kategorię, która może działać na urządzeniach zainstalowanych obecnie :)
gosc_f314d
2012-11-30 09:19
Wizz szuka uzasadnienia do powrotu na Okęcie. A może będzie chciał wzmocnić bazę w Budapeszcie po tym , jak FR ogłosił redukcje w stolicy Węgier?
z takimi ambasadorami LCJ aż dziw że plebiscyt na najlepsze lotnisko wygrał WRO :P ludziska LCJ ma się do Warszawy odległością jak WRO dla katowic
gosc_14e95
2012-11-30 08:42
takie tam gadanie. czy oni maja jakakowliek podkledke prawna do tego typu dzialan? to po prostu proba wymuszenia bardziej korzystnych warunkow w modlinie lub szukanie pretekstu do przenosin na okecie. tylko po co skoro ten caly podstawowy ils bedzie od jesieni 2013.